HAYATI BİR SIR GİBİ YAŞAYANLAR GERÇEKTEN HAYATTADIR. ( OLAĞANÜSTÜ BİR GECE KİTABINDAN)

23 Nisan 2021

 

 
Bu resim 2014 veya 2013 ten kalma, fabrikanın arka bahçesinde çok çıkardı bu çiğdemler, sonra Metin'in eline bir kürek verdim, çıkar şunların soğanlarından dedim. Çok derinde imiş soğanları zoraki 3-5 tane çıkardık. Getirdim evin bahçesine ektim, şimdi kapanan, hayatımın 1994 senesinden - 2014 senesine kadar çalıştığım fabrikamdan hatıra olarak evimde açıyorlar.
 

Hayat bir şekilde ilerliyor bu ay sadece 3 kitap okudum, Ramazan olunca başka okumalara yöneldim. Zaten 10-11 gibi kalkıyorum, okumalarıma başlıyorum. Geri kalan zamanda iftar hazırlıkları ile geçiyor. Arada alışverişe çıkıyorum. İki akşamdır sağlık çalışanları bizi ziyaret ediyorlar. Corona olan birisi bizim evin adresini vermiş, ilaç getiriyorlar. Gören de bizi hasta sanacak. Bugün tekrar geldiler, gidin muhtardan yardım alın bu adreste öyle birisi yok dedim.
 
 
Geçenlerde aldığım küpelim açtı, yerini de sevmiş....
 
 

Bazı insanlar sana iyi gelir.
Gülüşleri içini aydınlatır,
sesleri yaşama sevinci verir.
Bakışları hayatın lezzetidir.
Bazı insanlar iyidir...🌸🌸
Ahmet Ümit

 
 
Akşam bir dergi bitirdim bir de Mavi Lalenin etkinliği olan kitap bitti. Bu akşam yeni bir dergiye başlayacağım.
 
Kedi yavrularım büyümeye devam ediyor, umarım sağlıkla büyürler genelde gözleri rahatsızlanıyor yavruların bunlarda şimdilik bir şey yok Allah'a şükür.
 
 
Keşke bi şiir okumuş, 
Bir kedi sevmiş olsaydınız,
Belki bu kadar kirletmezdiniz dünyayı!

Turgut Uyar
 
NUMEROLOJİ DÖNÜŞÜM YILINI HESAPLA
 
SOYADININ İLK SESLİ HARFİ
 
KIRMIZI MERCİMEKTEN BÖREK
 
GÜNÜN KARİKATÜRÜ
 
NUHUN GEMİSİNİN SON İKİ YAYININI DİNLEDİM.
 

 


8 yorum:

  1. Selam çiçekler hatıra, anılar, güzel sözler, bayram. Bayramınız kutlu olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hatıranın en güzelini seçmişsiniz (: Genelde bir kalem bir defter seçilir ama siz yerine hep açacak yaşayacak bir çiçek tercihiyle anlamı artmışsınız (: Ot dergisindeki alıntı da çok doğru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba öyle yapmışım, onlar açtıkça o günlere gidiyorum.

      Sil
  3. Allah Allah adresi nasıl yanlış vermişler, çok ilginç.

    YanıtlaSil
  4. :) illa hasta yapcaklar yaniiii, gitsinleer gelmesinleer :)

    YanıtlaSil