MART AYI DÖKÜMÜ

03 Nisan 2021

 

 
SEVİYORUM;
 
Mart ayında normalleşmenin başlaması ile parklar ve çay bahçeleri açıldı. Sabah erkenden 10 gibi alışverişe gidip, parkıma uğrayıp kimse yokken Arzu ablanın elinden sade Türk kahvemi içmeyi çok seviyorum. Köpek karameli orada görmeyi seviyorum, ama bu pandemide çay bahçesi kapalı iken parkta kalan karameli,( kalacak kapalı yeride var yemek koyanıda var) gezerken bir hayvansever hanım evine almış, parkın sahibi Sibel hanım çok aramış zoraki bulmuş, tekrar getirmiş parka ama durmuyor yine kadına kaçıyor.
 
YİYORUM
 
 Pek bir şey yiyorum diyemem, diyetlik şeyler. 10 günde 5 kilo verdim, geriside gelsin diyorum. Brokoli köftesi diyetimin baştacı oldu;
haşlanmış rondodan geçmiş brokoli,(300 gr)
rende kaşar peyniri,(30gr)
1 yumurta
1 kaşık zeytinyağı
2-3 kaşık yulaf unu
kimyon
karabiber
pulbiber
tepsiye kağıt koyup, üzerine kaşıkla parça parça bu harcı döküp düzleştirip fırında pişiriyorum. Fırından sonra üstüne naneli yoğurt koyup afiyetle yiyorum.
 

 
 
 İÇİYORUM
 
Bol bol kefir, hindistanceviziyağlı Türk kahvesi, yeşil çay
 

 

HİSSEDİYORUM
 
Hafifledikçe kendimi sevindirik hissediyorum:)
 


 YAPIYORUM
 
Hala elimdeki çantayı bitirmeye çalışıyorum, 3 tane daha önceden ördüğüm çantayı astarlanmaya ve sap takılmaya verdim.
 
DÜŞÜNÜYORUM
 
Her şeyi olumlu düşünmeye çalışıyorum.
 

HAYAL EDİYORUM 
 
Virüsün bitip herşeyin normale döndüğünü hayal ediyorum 
 
DİNLİYORUM
 


OKUYORUM 
 
Ayfer Tunç Yeşil Gece Perisi kitabı bitti, Dilek Bilgiç Esen Bir Kürt  Sevdim romanını okuyorum. 
 
İZLİYORUM
 
Filmleri zaten sizinle paylaşıyorum dizilerde pek bu sene verimli değilim.  

18 yorum:

  1. 10 günde 5 kilo gerçekten çok başarılı. Kontrollü verildiğine eminim ama yine de dikkatli olun, hızlı bir kilo veriş:-) Hayaller her gün, her hafta, her ay hepimizde aynı. İnşallah hayallerimiz gerçek olur ve eski normallerimize döneriz. Keyifli bir haftasonu dilerim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 5 kilo iyi bir kilo kaybı benim için, dikkatli oluyorum çünkü hala aynı şekilde besleniyorum.Herkesin hayalleri gerçek olsun dileğimiz bu. Size de keyifli hafta sonları

      Sil
  2. Karamel sıcak eve alıştı demek ki, aman mutlu olsun da...
    Tebrik ediyorum 5 kilo inanışmaz güzel bir başarı, en büyük güzelliği de sağlıklı beslenmen. Darısı başıma :)

    Ne iyi yaptın yeniden yazmakla bu yazıyı. Süpersin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karameli özlüyoruz:(( kiloyu vermek kadar korumakta önemli. İstersen instagramdaki diyetisyen listesine etiketleyim seni?
      Bu yazıyı hatırlattığın esas sana teşekkürler...

      Sil
  3. İnsan hafifledikçe rahatlıyor, enerjik oluyor, gece rahat uyuyor, burnu bile daha az tıkanıyor. Aynen devam.

    YanıtlaSil
  4. Vavv 10 günde 5 kilo büyük başarı gerçekten tebrik ederim. Brokoli köftesine bayıldım, ilk fırsatta deneyeceğim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, brokoli köftesini beğeneceğinize eminim.

      Sil
  5. Heveslendirdin beni diyete..😇

    YanıtlaSil
  6. hayallerimiz aynı umarımm en kısa zamanda gerçekleşiir :)

    YanıtlaSil
  7. brokoli köftesi mi saol yaa :)

    YanıtlaSil
  8. bu seriyi ne zamandir yazmamisim;ozledigimi fark ettim okuyunca.:) ben de pandeminin bitmesini ve aileme kavusmayi hayal ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yapmıyordum şebo ( oytunla hayat ) hatırlattı oda yapıyor, vesile ile bende yapmaya başladım.

      Sil
  9. Hindistanceviz yağlı türk kahvesini ben de denedim bu ay :) çok kötü olacağını düşünüyordum ama sevdim. çanta mı yapıyorsunuz, kolaylıklar dilerim 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kahve güzel oluyor. Şu an plaj çantası örüyorum sağolun

      Sil