MERHAMET ACIMAK DEĞİL ACITMAMAKTIR ( AŞKINI HELAL ET KİTABINDAN)

08 Nisan 2021

 

 
İyi ki yapmışım dediğim şeyler var
 Aynı zamanda keşke'lerimde
Engellemek istediğim başlangıçlar var. 
Unutmayı yürekten dilediğim kişiler ve zamanlar...
Unutamadığım, unutmayacagim DOSTlarim var.
Hayatımdan seneler çalan insanlar ...
Hafızamdan silmek istediğim görüntüler var, silemediğim..
Sözler var, duymamış olmayı dilediğim ama duyduğum.
Herseye ragmen isyan etmemek!!! 
Hiç birşeye hic bir zaman!.
.Rabbim sınıyor ama merhametini de esirgemiyor bizden..buna da şükürler olsun !
Hala yüzümün gülümsemesini sağlayan sebeplerim var...
 

Buralarda yağmur var, akşam bile şakır şakır yağdı. Bu lale resimlerini pazartesi doktora gitmiştim vitaminlere, kollestrole, tiligrisite baktırmak için, orada kavşakta ekilmişler bende cep telefonu ile bu pozu yakaladım. Kan verdim sonuçların çıkmasına 2 saat vardı çarşıya geçtim, kağıt ip aldım. Yeğenim plaj çantası istiyor onu yapacağım. Migrosa geçtim dergilerimi aldım.
 

Oradan kahve dünyasına geçtim duble bir türk kahvesi içtim ki vakit geçsin.
 

 Şehir dışına kaldığı için, kahve dünyası bomboştu. O yüzden rahattım. Minibüsle Özel Tıpa geçip sonuçlarımı aldım. Vitamin eksikmiş B12 vitamini ve D vitamini verdi, bir daha kısmetse 6 ay sonra bakılacak.
 
Eve geçerken aşağıdaki çiçeği aldım, campaluna adı yada maviş çiçeği diyorlar, burada yoktu gelmiş hemen tükenmeden aldım. Zaten çiçek ekme zamanları geldi sayılır. Yani ay takvimi 15 inden itibaren çiçek ekilebilir diyor.  mesela bugün için;
bakıldığında, 
Diyete başlanabilir
Tıbbi tedavi ve ameliyatlar için uygun bir gün
Cilt bakımı ve epilasyon için uygun bir gün 
Saç kesimi için uygun bir gün değil
Oda ve balkon bitkileri sulanabilir
Leke çıkarılabilir
Çim biçilebilir
Çamaşır yıkama ve temizlik yapılabilir, daha az enerji ve malzeme tükenir.
Hiç bir meyve ve sebze hasat edilemez. 

Ben bir tane ajanda aldım günlere göre bunları yazıyorum ve ona göre hareket ediyorum.
Burada da aylık takvimler var, 
bu takvime göre dua ve diyet ve bereket günlerine bakıyorum onlarıda ajandaya aldım.
tek uygulamadığım günün renkleri kaldı onu da uygulayacağım. hangi gün üstümüzde yada yanımızda ne renk kullanmalıyız.
 

Dün de cildiye ile randevum vardı, saçlarımda egzama var şampuanım bitti, yazdırmak için doktora çıktım. İlaçlarımı ve şampuanımı aldım çarşıya geçtim. Çantacıma geçtim yani tamircisine çanta astarlanmaya vermiştim onu aldım. 
 

Son ördüğüm çanta bu. Ördüklerimden bir tanesini kuaförümün kızına ve yanında çalışan kıza verdim, bir tane de manavdaki kızımıza  hediye ettim, stok tükeniyor:))😇
 Bankada işlerimi hallettim. Diyet için leblebim bitmişti onu aldım. Kütüphaneye geçtim geçen ay okuduğum kitapları teslim ettim. 3 tane yeni kitap aldım. Bir tanesi mavi lalenin etkinliği için Pi kitabı umarım serinin diğer kitapları gibi değildir. Fi ve Çi yi okuyup Pi yi bu yüzden elemiştim. Azra Kohenin okumadığım tek kitabı bu çünkü.
 

 Oradan çıktım peynir aldım, parkta bir çay kahve içtim. Eve geçtim.
Otururken müdürlüğümü yapmış olan  U.... bey mesaj attı, bende hemen döndüm mesaja. Geçenlerde iş arayıp bulamayan komşumun güleryüzlü oğlu için rahatsız etmiştim kendisini. Müsait değildi herhalde, geniş zamanda ben sana dönücem yazmıştı. Bu günde sözünü tuttu, durumdan bahsettim mail adresini verdi Cv yi göndersin yardımcı olmaya çalışacağım dedi. Sevindik, artık bizim şirkette değil farklı yine büyük bir şirkette. Bizim şirketten eski arkadaşlara da Cv yi ileteceğini söyledi. Umarım olur bu iş, böyle bir zamanda iş bulmak çok zor yoksa...


Uzanmışım çimenlere, güneş damlar içime:)))



Keyifli bir hafta sonu olsun herkese şimdiden:🍁🌷🌸☕🎈 

18 yorum:

  1. Güzel bir yazıydı. Her şeye vakit ayırmışsınız. Çiçekler ve çanta çok güzelmiş. Kahveyi görünce canım çekti ben de yapayım bari kendime. :)

    YanıtlaSil
  2. Laleler ve su damlaları ne kadar güzel. Çantaya da bayıldım, ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir an da yakalamışım demekki:)) beğeni için sağol.

      Sil
  3. oh oh ne güzel dergiler, kitaplar. ben ayda 2 dergi okuyabiliyorum. hepsini bitirebiliyor musun? vitamin eksikliği çoğu insanda oluyor. demir nasıl, o da
    hep düşük olur bende. Hayırlı cumalar;;!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok arkadaşım hepsi bitmiyor hep sarkıyor diğer aya 2 dergi filan:)) demire baktırmadım bak bir dahakine ona da baktırayım. Sana da hayırlı cumalar

      Sil
  4. campaluna, saol, öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Süpersin dergi, kitap takipleri son hız, elişleri mükemmel maşallah diyeyim, hele o ççeğe bayıldım bulursam bende alayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım, çiçek yıllardır almak istediğim bir çiçekti şehre geldiğini görünce dayanamadım aldım. Umarım senin eve de yakışır, sevgiler

      Sil
  6. Güzel paylaşımınız için teşekkürler keyifli günleriniz olsuuun 🌷

    YanıtlaSil
  7. Sarı laleler fotoğrafın muhteşem. Çanta çok güzel olmuş, eline sağlık.
    U.. beyin o çocuğu işe almasını gönülden dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim, ben de beğendim o fotoyu. Çanta şimdi plaj olarak başladım yeğenim istedi bakalım güzel olacak mı. İş dileğin için de amin diyorum inşallah olur.

      Sil
  8. Sanırım hepimizde b12 ve d vitamini eksik.

    Çantalarına bayılıyorum. Güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba:)) çantalarımı hemen kapıyorlar. Bunuda kuzenimin yönetmen oğlu beğendi, kız arkadaşı için herhalde sonra yok kalsın dedi:)) beğenen çok

      Sil
  9. Ellerine sağlık, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil