OKUDUKLARIMDAN 2021/19

21 Mayıs 2021

 

 
DERGİDEKİ KİTAP TANITIMLARINDAN DİKKATİMİ ÇEKENLER
- Bir Kayıkta Üç Kafadar..... Jerome K. JEROME
- Kervan..... İskender PALA
- Kum Tefrikaları..... Ömür İklim DEMİR
- Oda.....  Ahmet GÜVEN
- Kara Koyun Ve Diğer Masallar..... Augusto MONTERROSO
- Üç Hikaye..... Fyodor Mihayloviç DOSTOYEVSKİ
- Son Patron..... Scott FITZGERALD
- Yeryüzünde Bir An İçin Muhteşemiz..... Ocean VUONG
- Bin Yıllık Dua..... Yiyun Lİ
- Absürdistan..... Gary SHTEYNGART
- İkarus Kız..... Helen OYEYEMI
-Yalnız Ağaçların Şarkısı..... Yaa GYASI
- Yasemin..... Bharati MUKHERJEE
- Beni Asla Bırakma..... Kazuo ISHIGURO
-  Mor Amber..... Ngozi ADICHIE
- Herkes Evine Dönmek İster..... Tuba KARACAN
- Divinanın Bileziği..... Ayfer KAFKAS
- Bilinmeyen Bir Tanrıya..... John STEINBECK
- Şaka..... Domenico STARNONE
- Altı Yıl ..... Harlan COBEN
-  Belki Başka Zaman..... İbrahim TENEKECİ
- Akşamlar Artık Serin..... Bilgehan UÇAK
- Sapık..... Robert BLOCH
- İstasyon ..... Birgül OĞUZ
 



 



 

8 yorum:

  1. Çoğunu duymamıştım bile kitapların. Dergide tanıtımlara yer verilmesi güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Listenin başındaki Bir Kayıkta Üç Kafadar'ı satın aldım. Kargoda, hâlâ bekliyorum:) Ben şunu anladım giyim kuşam alırsan çarçabuk geliyor, kitap olunca kargo şirketleri biraz rahat davranıyor.
    Sevgiler Özlem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zamandır kitapo almadım bu kitap hakkındaki yorumunuzu bekleyeceğim.

      Sil
  3. Alıntılar çok güzel. İlki favorim

    YanıtlaSil
  4. beni asla bırakma, kitabını okumazsan filmini izle, filmi de müthişli :)

    YanıtlaSil