SÖZCÜKLER HEM ANLATANI HEMDE DİNLEYENİ DEĞİŞTİRİR.

31 Mayıs 2021

 

 
Hayat her yaşta güzel..😍.
Ve Gülmek için illa ki inci gibi dişler gerekmez
Kendinle barış..🤗
Sonsuz bir Sevgi ile bak insanlara..❤
Sevgin kusur aramana engel olacaktır..
Çünkü Kusur arayan göz mutlaka bir kusur bulur...
Kusuru bulan onun sahibi olur...
Gülmek gerek...😊
Gülüp geçmek gerek şu dünyadan...
HOŞ GÖRMEK gerek..🥰
Aksi takdirde çekilmez olur... 

*************************************
Dolu dolu bir haftaydı diyebilirim. Sabahları kahvaltı sonrası bahçede kahve içiyorum, elime bir poşet alıp asmalar arasında geziye başlayıp yaprak topluyorum. Sonra ev işlerine bakıyorum. 
 
  
 
Arasıra markete ve çarşıya gidiyorum. Eczaneye ilaç almak için çıktım, ana sağlığa gidip ilaç yazdırdım. Yolumun üstüne de böyle bir güzellik çıktı. Bizim bahçede de var ama açmadı henüz.
 
 
Bebekler büyüdü kuru mamaya başladılar çok sevindim.
 

 
 Evde ufak bir tadilat oldu. 50 senelik demir camekanımız çürüdü, pimapen ile değiştirdik. Ertesi gün camları sildim.


Akşam üstü hava bozdu, kuvvetli bir yağmur başladı olan camlara oldu.

 
Bi yerde okumuştum:
"Dünya,
aradığını bulma yeri değildir, bulduğunla yaşama yeridir.."
diyordu.
**************************************************

Komşumuzun kapısı bozuktu bahçeye girip bacakları  demir masasını çalmış romanlar. Bizim de masamızın bacakları demir o gece korkudan içeri aldım mutfağa. Şimdi zincir alıp asmaya zincirle kilitleyeceğiz. Annem uzun zamandır kuyu başına ufak katlamalı bir masa istiyordu. Ucuzlukçudan aldım yukarıdaki masayı  kuyu başına koyduk katlamalı içeri alınabiliyor. Beni çiçeğimle resim çek dedi çektik:))


Mayıs ayı okuduklarım aşağıdadır.



Cüzdan ritüeli

Burçlara Özel Mantralar

Ütü yapmak
 
Reçel,turşu vs

Temizlik
 
Seçimin kişiliğinin ipucunu veriyor
Merkür retrosu kullanma kılavuzu
 
Vücudun sana hangi duyguların sinyalini veriyor
 
Tiropitakia
Bereket için tarçın çayı
 
Günün karikatürü

10 yorum:

  1. Evet, bulduklarımıza şükretmek gerek. Kediler şimdi en sevimli hallerinde her şeyin yavrusu bir başka sevimli oluyor. (:

    YanıtlaSil
  2. Anneye selamlar:) İyi haftalar Özlem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam, onunda selamı var. Sizede iyi haftalar...

      Sil
  3. Çok güzel giriş yapmışsın. Kusur görmeye çalışan muhakkak bulur. :)
    Çiçek ve kediler çok güzel görünüyor. Ben bizim kuşlara zor yem yetiştiriyorum. :))
    Tadilat varmış, kolay gelsin. Yağmur yağar diye daha camları silmedim ben.
    Annene selamlar. :) Masanın desenini sevdim.
    Çok kitap okumuşsun ne güzel.Bu hafta pek bir şey yapamadım ben. Farkında olmadan zorladım mı bilmiyorum her yerim ağrıdı durdu. Önce kolum, dirseğimi bükemez hale geldim, sonra bacağım başladı. Üstüne bastıkça dizim ve bileğim ağrıyordu. Bugün geçti çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yem konusunda haklısın:)) tadilat bir büyük pencere değişimi idi bitti.Masa mermer desen. Sana geçmiş olsun.

      Sil
  4. Annenize sevgiler. çiçek çok gzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam size de sevgiler. çiçekçiden annem beğendiği için almıştım.

      Sil
  5. Ne guzel sozler ve farkedişler, karelerde nefis olmuş <3

    YanıtlaSil