MAYIS AYI DÖKÜMÜ

01 Haziran 2021

 

 
SEVİYORUM
 
Mayıs ayının en sevdiğim tarafı bahçedeki çay kahve keyifleri, eriklerin olması, taze yaprakların çıkması. Günlerin uzaması bizim için daha iyi oldu galiba.Yalın ayak dolaşmayı da özlemişim.
 

YİYORUM
 
Vallahi bu aralar çarşıya indiğimde bir pastanenin havuçlu kekine dadandım sormayın:)) Birde 6 günleri aralıklı tuttuğum için bu ay 
(pazartesi ve perşembe) ramazan ayı gibi canımın çektiklerini o günlerde aldım hep.
 

İÇİYORUM
 
Bol bol limonlu su ve türk kahvesi ve early grey çay...
 

HİSSEDİYORUM

Doğum günüm yaklaştığı için yaşlanıyor hissediyorum 50 yi geçtik artık...



 YAPIYORUM
 
Vallahi mayısın son haftası tadilat oldu, güzel bir temizlik yaptım. El işi olarak plaj çantası örmeye devam. Sabahları erkenden de asmadan yaprak topluyorum.
 

Yaprakları kaynar suda haşlayıp kevgire alıyorum, iyice suyu süzülüyor ve poşetleyip dondurucuya koyuyorum. Kışında geceden çıkarıyorum sabaha çözülüyor ve sarıp pişiriyorum.
 
DÜŞÜNÜYORUM
 
Babasız geçecek bir babalar günü daha yaklaşıyor....
 

 HAYAL EDİYORUM
 

Mint yeşili koltuk takımına sahip olmayı hayal ediyorum.
 
DİNLİYORUM
 


OKUYORUM
 
Geçen aydan yarım kalan Latife Hanımın Kağıtları kitabını okuyorum. 

İZLİYORUM

The Under Ground  Railroad isimli diziyi izliyorum. Bir zamanlar izlediğimiz köle isaura dizisini andırıyor.
 
Bir sonraki ay sonu dökümünde görüşmek üzere,
 

 


 

15 yorum:

  1. Keyifli bir Haziran ve yaz ayı olsun 🙏 ☺️

    YanıtlaSil
  2. Mayıs güzel ay. Doğa iyice uyanıyor ya artık. Ben de severim. Sonrası buralar aşırı sıcak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilirim sıcaklığını orasının, Allah yardım etsin

      Sil
  3. Mayıs doğanın tam uyandığı ay havaların ısındığı günlerin uzadığı ve sokakların gül koktuğu zamanlar. Ne güzel anlatmışsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum. Sanki karşımda oturmuş sohbet ediyormuşsunuz gibi geliyor. :)
    Şimdiden doğum gününüz kutlu olsun. Ben sizi genç hayal ediyorum hep. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ruhum 18 yaşında benim 70 liyim 12 haziran doğum günüm.

      Sil
  5. Ne güzel bir yazı! Fotoğraflar içimi açtı. Şimdiden mutlu yıllar. Hayat size istediğiniz şeyleri bol bol versin inşallah. Benimde ilk babamsız babalar günü olacak. Yazarken bile ağlıyorum. O gün sosyal medyaya girmeyeceğim. Kaldırabileceğimi sanmıyorum.

    Yazılarınızı zevkle okuyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin. Mayıs en sevdiğim aydır. Doğduğum ay, her yıl özlemle beklerim. Ama sona erdi.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim eline pırasaları alıp mutfakta bize sallayarak "Çalışın Köle Isauralar" derdi, hahaha :)

    Mayıs yaz gibiydi, haziranda bahar geri geldi. Hatta geceler kış gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz akşamları kombiyi açıyoruz Handan..

      Sil
    2. Bizimkisi merkezi sistem, kapandı, kışın bu kadar üşümüyordum.

      Sil