YALNIZCA MUTLU OLMAYA ZAMANIMIZ VAR.

04 Haziran 2021

 

 
Herkese merhaba...
Haftayı bitirdik nerede ise...
Nasipten öte yol yok bu hayatta,
Bugün Payımıza düşen;
En güzeli değil
En hayırlısı olsun.....
Bu hafta 6 günler orucunun sonuncusunu tutarak haftayı geçirdim. Yaz temizliğimi yaptım, tüller perdeler yıkandı. Halılar süpürüldü, yıkanmaya verilmek üzere katlandı. Ara sıra alışverişe çıkıldı. Doğalgaz döşettiğimde perdeleri tülleri kısaltmamıştım. Yatak odası ve misafir odasının kısaltmalarını yaptırdım. Sadece salon kaldı onu da sonbaharda yaptıracağım. Bitirdiğim bir kitap var yazısını daha hazırlamadım bu gün yarın hazırlarım...
 
Parkım açıldı, kitaplarım kuaförümde idi, onları aldım.
 

 
Arzu abla bana okkalı bir sade türk kahvesi yaparken, parkımın köpeği karamel özlemiş beni. Geldi kendini sevdirdi sandalyemin dibine oturdu.
Birazdan yine evden çıkıp çarşıya ineceğim. Kanepe örtülerim eskimiş yer yer incelmeler var kumaşta. Ağbimin mallarından kanepe örtüsü aldım fakat kanepelerime enden kısa geldi. Benim kanepelerim açıldığında çift kişilik yatak oluyor, büyük almıştım. Bende 3 tane örtü aldım terziye götürdüm, bir tanesini ortadan ikiye böl iki örtüye enlemesine ekle dedim. Gidip onları alacağım. 
Görüşmek üzere hoşçakalın 
 

 


Sana bir sır vereyim mi arkadaşım;
* Çok yürek tüketme
* Her sorunu çözmeye çalışma
* Enerjini kendine harca
* Keşke dediğin şeylere takılma
* İyi ki dediklerini sık sık yap
* Kimseyi memnun etmeye çalışma
* Özverilerin için madalya bekleme
* Ev göçüp gidiyor olsa bile al eline
kahveni çık açık havaya iç
* Herkesin nabzına göre şerbet hazırlama, unutma şeker zararlı, boşver
* Bir gün takdir edileceğin günü bekleme

Neden biliyor musun ?
Bunların hepsini yaptıktan sonra bir gün gelecek ki
Eyvahhh diyeceksin, yaşlıyım ve tek başımayım. Artık hiç bir işe gücüm yetmiyor. Ne kadar yolum var bilmem ama yoruldum ben diyeceksin...

Sonra bakacaksın ki etrafına sen varsın, ilaç poşetin var, hayal kırıklıkların var...

Gözünden iki damla yaş düşecek ya hah işte o yaşı düşürmemek için gözünden bu verdiğim sırrı iyi sakla!

💖🙋‍♀️😍🌼👍🐞
 
 
Haziran ayı kozmik bakım rehberi

12 yorum:

  1. Çok güzel şeyler yazmışsın. İnsan başkalarının ne düşündüğünü çok önemsememeli. Herkesi memnun etmek imkansız. İnsan önce kendini sevip saymalı.

    YanıtlaSil
  2. Şu "sır" var ya, onu çerçeveletip duvarıma falan asmam lazım. Orda ne yazıyorsa tam tersini yapma konusunda çağ atlayan biriyim çünkü :/ ya da ip geçirip boynuma asayım en garantili olanı o!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir tanımlama benimde aynısını yaşadığımı düşünebilirsin.

      Sil
  3. Allah kabul etsin.

    Sonda ki satırlar iyi geldi.Bir vakittir kendimle cebelleştigim şeylerin yazıya dökülmüş hali gibi.Güzel motivasyon oldu:)

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Ben de biraz silkinsem de iş yapar hale gelsem. Bu ay yemek yapıp hayatımı idame ettirmekten öteye geçemedim. Giç enerjim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ancak bu ay silkelenebildim:)) tadilat bitsin bekledim.

      Sil
  5. bekleme diyosuun :) son zamanlarda en güzel yerler parklar :)

    YanıtlaSil
  6. Parkına kavuştun, ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil