OT TAŞIN ALTINDA KALMAZ YEŞERİR

07 Haziran 2021

 

 
Yeni bir haftadan herkese merhabalar..
Kahve fincandan biraz taşmış artık kusura bakmayın...
Günler herzamanki gibi geçiyor.
Bugün komşu geldi Eriği topladılar ağaçtan 2 büyük kova erik oldu. Konu komşuya dağıttık azar azar poşetle. Yan apartmanda bir Hayriye ablamız var, beyin kanseri tedavi görüyor. Eriği çok seviyormuş, kocasına 2 defa vermiştik. Tekrar istemeye utanmış adam ileride bir komşudan istemiş, biz parayla satıyoruz demişler adama. Tekrar verdim kendisine sizin gibi komşu yok böyle böyle oldu dedi. Daha sonra dayımın oğluna telefon açtım, akşam üzeri gel erik topladık dedim. Almış eşini kızını geldi. Bahçeye kabak ekti ( tatlı kabağı) oturduk kahve içtik sohbet ettik. Dün akşamda bir komşuya yaprak sözümüz vardı onu topladık. Benim arkadaş aradı o da yaprak istedi bir poşette ona topladık. 
 

 Bakışlarına hasta oldum geçerken bir foto alayım dedim:))
 

 
 
Annem komşudan sardunya istemiş, dün gitti evde yokmuş bu gün beni gönderdi. Komşu bir dal verdi, yolda gelirken bu çiçek kaldırım taşlarında gözüme çarptı. Bir çektim iki kökmüş eve getirdim, saksıya ektim. 


Film ve dizi izlemeye devam.

Yeşilçam dizisini izliyorum. Çağan Irmak'ı çok seviyorum. Ama naçizade gerek onun filmlerinde veya başkalarında küfür duymaktan utanır hale geldim. Keşke sosyal alemde bu konuyla ilgili bir imza kampanyası açılsa kesinlikle katılırım bu konuya. Arkadaş küfürsüz film dizi mi olmaz hiç. Bakınız eski türk filmlerine var mı hiç küfür olayı?

Dizinin 7 .bölümünde güzel bir müziğe rastladım, buyrun

 
kozmik bakım bu hafta neler yapılabilir.
 
İyi günler



10 yorum:

  1. Küfürden ben de çok rahatsız oluyorum :( garip olan benmişim gibi geliyordu, okuyunca sevindim. Kaldırımdan fışkıran menekşeye ben de geçen hafta rastladım! Çok şaşırdım ben de çünkü eve diktiklerim binbir emekle özenle yine de bozulurken, bu nasıl bir yaşam azmidir... Ah işte o bahçedekiler paylaştıkça artıyor, kanıtı resmen <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşilçam dizisini izliyorum, konu güzel fakat senarist küfürleri açık alenen çok kullanmış. Herkes paylaşmıyor maalesef bahçesindekini...

      Sil
  2. Bir kahve de ben yapayım hemen şimdi kendime. Kediyi sevmeye kalksan pençesi hazırmış, söyleyeyim:)) Hasta komşu için parayla erik satmak nedir? Eskiden bizim bahçede epey vişne ağacı vardı. Annem de tüm mahalleye bedava dağıtırdı. Komşuluk böyle günlerde belli olur. Dizi müziğini de dinledim, pek güzeldi. Emeğine sağlık Özlem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bakışlardan pençe geliyor şimdi diyor yani:)) Hayat paylaşınca güzel.

      Sil
  3. Çocukluğumda kayısımız vardı. Annem herkese dağıtırdı.Ne iyi yapmışsınız. Çiçek ne güzel olunca her yerde oluyor.Sevgiker.

    YanıtlaSil
  4. İzmir'de bir kayısımız vardı. Komşu çocuklar gelip izin isteyip toplarlardı. Bir gün bir baktım, bu akıllılar tanesi bir liradan satıyorlar kayısıları, hahaha :)

    Küfürü ben de hiç sevmiyorum, komedi filmlerini o yüzden pek sevmem, gülünç gelmiyor küfürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o satma olayı asma yapraklarında geldi bizim başımıza:))

      Sil
  5. Bende hiç sevmiyorum küfürlü film ve dizileri nedense abartmakta üstümüze de yok. Umarım küfürün hoş olmadığını anlarlar. İyilik bulaşıcıdır belki komşularınıza da bulaşır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resmen yeşilçam dizisini seyretmeyi bıraktım bu yüzden.

      Sil