SONİK HANIM MİM

09 Haziran 2021



 

 https://sonipan.blogspot.com/2021/06/bir-degil-iki-mimle-geldim-ben-daha.html

 

Bloğunda okuduğum bir mim, yapmak isteyen sizlerde yapabilirsiniz.

 

1. Çocukluğumda en sevdiğim oyuncak...

En sevdiğim oyuncak mendilden bebekti. Rahmetli Fatma ablam yapardı bende oynardım. ( kendisi genç yaşta vefat etti). Daha sonradan folklorik giysili bebekler çıktı,  babamda satmaya başlamıştı, onlarla oynardım. Bir de o zamanlar buraları boş arazi idi. Tarlalıktı her taraf . Gündöndü kafalarından araba yapardık. Bir dikey sopayı bir yatay kısa gündöndü sopasına saplardık uçlara da iki kafa taktık mı araba olurdu bizim için.  Kabaca çizdim :))


2. Çocukluğumda en sevdiğim oyun...

En sevdiğim yağ satarım idi:)) Birde lastik oyunu, bileklerde başlayıp bele kadar sıra ile yükseltilen lastik oyunu


 

3. Çocukken gördüğüm en iyi film...

 



4. Pek yapmıyor um ama şunu yapmaktan hoşlanıyorum...

Seyahat etmekten



5. Biraz neşemi bulsam şunu yapardım...

Her zaman neşeliyim 


6. Çok geç olmasa idi şunu yapardım...

yurt dışına çıkardım


7. En sevdiğim müzik aleti...

Dabruka, çocukken panayırlardan çok alırdım.


8. Eğlenmek için her ay harcadığım para...

En az 500 tl..( çiçek, kitap vs.)

9. Bu kadar cimri olmasaydım sanatçım için şunu alırdım...

Bu soruyu anlamadım??????? 


10. Kendime zaman ayırmak şu demek...

Kendimle başbaşa kaldığım zamanlar demek


11. Hayal kurmaya başlarsam korkarım ki...

Hayal pek kurmam...

12. Gizlice okumayı sevdiğim...

Gizli okuma yapmam.


13. Eğer kusursuz bir çocukluğum olsaydı şimdi şunu olacaktım...

Olduğum durumdan şikayetçi değilim.... 


14. Çok saçma olduğunu düşünmeseydim şunu yazar veya yapardım...

Saçmalık yapmam diyebilirim.


15. Anne babam sanatçılar hakkında şöyle düşünüyor...

Babam sanatçıları ayırt etmezdi. Koyu bir Nükhet Duru hayranıydı:))

Annemin müzikle ve sinema ile ilgisi hiç olmamıştır.

16. Benim Tanrı’m sanatçılar hakkında şöyle düşünüyor...

Yorum yapamam bu konuda.... 


17. Bu iyileşmenin bence tuhaf yanı şöyle...

Bu soruyu hiç anlamadım


18. Kendime güvenmek belki de...

En güzel olaydır. 


19. Beni en çok neşelendiren müzik...

Ritmi yüksek müzikleri severim. 

20. En sevdiğim giyinme tarzı... 

Çalışırken kumaş pantolon, bluz, kazak, gömlek idi. Hatta özel gün yemekleri, kokteyler, plaket törenleri için özel dikimlerimde vardı giysilerimde. Ama emekli olduktan sonra kot tshirt spor ayakkabı terlik:))

9 yorum:

  1. Çocuklukla ilgili yazdıklarınız keyifliydi. :) Araba yapmanız hoşmuş, çizim de çok tatlı olmuş.
    Çocukken büyükçe bir oyuncak bebeğim vardı. Bir gün baktım kolunun iç kısmı eskidiğinden ayrılmaya başlamış. Ben de aldım bıçağı kestim nasılsa zamanla kopacak diye. Tabi o hareketimden sonra annem bayağı şaşırmıştı. 😃

    YanıtlaSil
  2. Çocukluk ile ilgili maddeler ve cevaplarınız çok güzel :-) Zaten çocukluk ile ilgili ne hatırlıyorsak genelde sevimli anılar oluyor :-)

    YanıtlaSil
  3. karışık soruları olan bir mim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basit sorular bir kaçı hariç, yanılmıyorsam çeviri yapılmış ve anlamsız kalmış bazı sorular.

      Sil
  4. Tanrının sanatçılar hakkındaki düşüncesi? Ne anlanmak istendi bu soruyla acaba?

    YanıtlaSil
  5. Ah o lastiği az oynamamışızdır :)

    YanıtlaSil