KASIM AYI DÖKÜMÜ

02 Aralık 2021

 

 
Samimiyet kokan her şeyi severim..
Marka pazar fark etmez,
parasına değil içinde mutluysam giyerim...
İçten verilen yavan ekmekle de doyar kalkarım huzurla.
Soğuk bir tavırla verilen bala dokunmam bile,
açlıktan ölsem de ...
Samimiyet varsa hayattan keyif alırım.
Samimiyetin olmadığı yerde keyfim kaçar,sonra
kendim kaçarım ...
Kişilerin kaliteli
yaşamlarına değil,kişiliğin kalitelisine hayranım...
Samimiyet tüm eylemlerimizi
onurlu ve güzel kılar...
Halil Cibran
 
 
Yeni yıl havasına girelim biraz:)) 
 
🤩💜🥳😋🎊🎉🎈🪅🎄🎆🪄🎁🎀❄☃

 
SEVİYORUM
 
Kasım ayının en çok yağmurlarını sevdim diyebilirim, hele son günlerinde çıkan fırtınadan yaprakların havada süzülmesi, bahçe tellerine yapışıp kalması güzel bir gösteri idi..
 
 
YİYORUM
 
Bu aralar yulaflı omlete taktım;
 
2 kaşık yulaf azıcık sütte bir 10 dakika kabartin.
Sonra içine 2 yumurta , lor peyniri, taze yada kuru soğan, dilediğiniz yeşillik hatta varsa ıspanak çok güzel olur 😋
Çırpın biraz yağ ile yagladiginiz tavada kısık ateşte altı üstü pişene kadar pişirin.
Hoppp bildiğiniz börek diyorum 🤩🤩🤩


 
Resim instagramdan alıntıdır...

İÇİYORUM 


Karanfilli tarçınlı çay...

HİSSEDİYORUM

Şu an karışık duygular içindeyim, inşallah düşüncelerimde haklı çıkmam, komşum korona oldu, cumartesi günü çorludan geldi, kardeşi hastanede idi. Bize alışveriş paketlerini bıraktı, ertesi gün aldı paketlerini. Kendi değil de oğlu gelip aldı ama yine de tedirginim, oğlanda korona çıkmamış onda çıkmış..

 
YAPIYORUM 
 
Kolye yapıyorum....
 

DÜŞÜNÜYORUM
 
Allah herkese sağlık sıhhat versin diyorum, sabah aç karnına, akşam tok karnına tansiyon takibi yapıyorum. Aralık ayında bir doktor kontrolüm daha var, akciğer için tomografiye girmem lazım. Malum nodüllerim var ve takibi yapılıyor. 


HAYAL EDİYORUM..


DİNLİYORUM...


 
 

 




21 yorum:

  1. Allah şifa , sağlık versin. Tansiyon gerçekten 20 mi oldu?
    Bir arkadaşımın da şu sıralar öyle. o da takip edip doktora gidecek yeniden. Sağlık en önemlisi, Allah çaresiz hastalık vermesin. müziklerle moralim yerine geldi,
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım. Tansiyon dokttor ölçtüğünde 19/11 di ilaç verdi. Fakat dahiliye doktoru ağbimbe 14/7 ye kadar olursa tansiyonun ilaç alma demişti. Yüksekse eğer al dedi. Şimdi sabah aç karnına ve akşam tok karnına olmak üzere takipteyim.
      Sevgiler,

      Sil
  2. O zaman bu ay umarım iyi sağlık getirir... Biraz zorlamış giderayak Kasım. Karanfilli tarçınlı çay nedir, sadece bu ikisini atıp suya bekliyor muyuz yoksa başka bir ekleme de var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendim yapmıyorum doğadan marka hazır çay kullanıyorum...

      Sil
    2. ben karanfil kekik ve çubuk tarçınla yapıyorum bazen bahçedeki zeytin ağacından bir avuç yaprak da kopartıyorum.S

      Sil
  3. Önce size sağlık dileklerimi sunarım. Yulaflı omlet güzel bir fikir, deneyeceğim:) Autumn Leaves müthiş bir parça. Önce hüzün, sonra neşe ve hayata yolculuk... Teşekkürler, güzel bir paylaşım:) Kış aylarının sağlıklı ve neşe içinde geçmesini diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, sevgiler benden de aynı dilekler size gelsin.

      Sil
  4. Geçmiş olsun,o omleti deneyeceğim,korona için korkma,aynı yatakta beyime bulaşmayan bir hastalık bu şaka gibi umarım antikorun boldur

    YanıtlaSil
  5. 20 tansiyon çok yüksek ama küçüğü düşük:/ O kadar uzun yıllardır tansiyon hastasıyım ve çift ilaç alıyorum ki uzman oldum. İlaçsız düşer umarım ama ilaçların zararı kadar faydası da var.Uykusuzluk ve açlık çıkartıyor bende mesela. Çok geçmiş olsun.
    Lodos burada sadece yaprakları değil tüm panjurları söktü neredeyse, gemiler karaya vurdu, çok fenaydı.
    Şu yulafı hiç sevemedim ama lezzetli görünüyor omlet, elinize sağlık.
    Elişi de şahane olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap şu an 11/8 olduğu için ilaç almıyorum 14/7 den büyük olursa kullan dedi doktor. Şu an piyasada ince yulaflar var veya meyveliler bir dene istersen sevebilirisn yemeyi...

      Sil
  6. Şiir çok güzelmiş, yumurta olmasa pratik börek tam benlikmiş ama yumurtasız da olamaz yani, kolye çok güzel görünüyor ellerinize sağlık, sağlıklı güzel günlere kavuşmak dileğiyle.. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeni için sağolun, yumurtasız börek olmaz bizde..

      Sil
    2. Son yazılarında gezindim Özlem. Örgü kolyeden bahsetmiştin. Burada gördüğüm o sanırım. Kapatmaları bitince demiştin. Klips gibi bir şey mi takılacak? En son halini de koyarsın belki.
      Tansiyon ilacına geçmemişsin. İnşallah kontrollerden sonra gerek kalmaz. Yulaflı börek tarifinden yapmak isterim. Teşekkürler.

      Sil
    3. evet boyun kısmına klipsler takılacak çarşıya inemediğim için alamıyorum bu aralar. Tansiyon ilacını 2 defa içtim sonra doktorum ağbime söylediği geldi 14/7 yi geçmedikçe ilacı kullama demişti benimde takiplerim 12/8 falan onun için içmiyorum ilacı arkadaşta bu şekil takiip yapmış..

      Sil
  7. Yeniyıl emojileri harika duruyor! :) Müzikleri de dinliyorum, çok güzeller.. Ben kontrol amaçlı günde 4-5 kez ölçüyordum tansiyonumu, arada tek tük yüksek rakamlar vardı ama ilaca başlamadım. Pandemi dönemi sıkıntıdan, hareketsizlikten, çok atıştırmaktan vs diye düşünüyorum. Yürüyüşle düşer diye egzersizi arttırdım ama tekrar bir kontrol gerekiyor aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hareketsizlikten onun için ben ev çevresinde yürümeye başladım evin çevresi 75 adım böyle böyle 8000 adım falan atıyorum...

      Sil
  8. Ben de nasıl oldun diye soracaktım. Geçti geçti.

    Alış veriş torbalarından bir şey olmaz. Can da evelsi gün komşuyla masatenisi oynamış, adam dün koronalı çıktı :/ Bakalım.

    YanıtlaSil
  9. yulaflı omlete bakayım, severim herhalde, sabahları sık sık yulaf pişirip meyve ve yoğurtla yiyorum :)

    YanıtlaSil