ASAYİŞ BERKEMAL

26 Temmuz 2022

 

 
Seni üzenler olacak
Olsun
Seni hiç tanımadan
arkandan konuşanlar olacak
Olsun
İyiliklerin gün gelip
yaptığın yerlerde unutulacak
Olsun
Kendi çıkarları uğruna
seni karalayanlar olacak
Olsun
Sen yine gülümse
Sen yine iyiliğin ellerini bırakma
Sen yine güzel sözler söyle
Olur mu
Olsun!

Seçil Oğuz.
 
Açtı yine güzeller güzelim benim...
Hepinize güzel bir hafta diliyorum. Geçtiğimiz hafta oldukça yoğundu benim için. Çünkü ucuza erik domates bulduk ve 30 kilo alarak menemen yaptık. Bunun yanı sıra 6 kilo da yeşil fasulye geldi ağbimin arkadaşından, onu dondurucuya kaldırdık. Pek fazla yürüyüş yapamadım, acısını bugünden itibaren çıkaracağım inşallah.....
 

Kütüphaneye uğradım, okuduğum kitapları bıraktım okunacakları aldım. 
Dönüşte Kanser tarama merkezine uğrayıp, 2 yılda bir yaptırmam gereken (yaşım gereği) sonuçlarımı aldım, doktor baktı, herşey normal 2 yıl sonra tekrar beklerim, yalnız ayda bir de şurada yazılanları uygula diye bir broşür verdi. Bu sonuçları ana sağlık merkezindeki doktorumuza götürdüm. Çünkü beni KETEM'e yönlendiren kendisi idi, sonuçlarımı aldı kendi not alması gereken yerlere notlarını aldı. Geçmiş olsun dedi, sağol dedim:))
 

Bahçede büyüyen yavrulardan biri....
 

 Bununla da A101 de göz göze geldik, market fişini atayım dedim orada bu kedi varmış:))
 

Bunlarda sipariş ettiğim kitaplarım, 
 
Benden bu haftalık bu kadar... Görüşmek üzere....
 
 

8 yorum:

  1. Siyah Kan'ı okurken çok sevmiştim ama Grange bir süre sonra çok tahmin edilebilir bir yazar olmaya başlıyor ve bıraktım Grange okumayı.
    Bizde menemen yapsak iyi olacak ama bahçe domatesleri olsun diye bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben grange yi severim hedefim okumadığım kitaplarını da okumak. Bahçe domatesi bizimde olmadı, komşu pazarcı çanakkale domatesi satıyordu ondan aldık.

      Sil
  2. Kaktüslerimiz aynı zamanlarda açmış, ben de çok seviyorum kendisini. :)
    Benimkinin geçen seneki çiçeği bir de tohuma durmuş, uçuştu etrafa tohumcuklar. :)

    YanıtlaSil
  3. Kedi çok tatlı. Fotoğraf çok canlı görünüyor. Bir an bilgisayar ekranımdan üzerime atlayacak sandım:)

    YanıtlaSil
  4. Siyah Kan'a birkaç yıl önce başlamıştım ama araya başka kitaplar girince kaldı öyle. Yazarın seveni çok olduğu için merak ediyorum.

    Sağlık taramanızın iyi çıkmasına sevindim. Ben de düzenli kontrollerimi yaptırmaya çalışıyorum. Hasta olup doktora gidince bazen geç kalmış oluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kanda bazı açık cümleler olmasa tamamen beğeneceğim bir kitap, ama maalesef bu kitapta da mevcut bu ifadeler.
      Sağlık dilekleriniz için sağolun.

      Sil