BÜLBÜL BİR KUŞ İKEN TERKETMEZ GÜLÜ

01 Temmuz 2022

 

 

Herkese merhaba;

Yaklaşık 4 gündür rahatsızım, bir dondurma yedim, bir soğuk su içtim, karın ağrısından, kusmaktan geberdim, bilmediğim hastalıklar ortaya çıktı vallahi. 2 özel hastane dolaştım delinmedik kolum kalmadı, şişelerce serum yedim...
Safra kesemde taşlar oluşmuş, başka yerde kistler, tümör markerlerına kadar baktırdım bir şey yok. Crp yükselmiş, ama kan değerleri normal, açlık şekeri fırlamış ama 3 aylık şeker değeri düşük.
Ultrasonlar, filmler derken şu an ilaç kullanıyorum, bayram sonu tekrar değerlerime bakılacak ve safra kesesi ameliyatı olabilirim, doktor kapalı yapıcam dedi, eh dedim arada sen bana şu kisti de çıkartırsın oradan:)) güldü, doktorun onay versin çıkarırız dedi....
Şimdilik arkadaşlar sıraya girdi, merak etme biz yanında kalırız diyorlar hastanede sağolsunlar,
 
İşte benden haberler böyle...
 

 
Dün gittim kütüphaneye kitaplarımı teslim ettim, yeni kitaplar aldım. Dilek hanım kahve içelim dedi ama halim yok kusura bakma dedim hemen kitapları alıp geri geldim, başka zaman artık.

Bu arada bu ay için bir cahallenge başlatayım diyorum ne dersiniz? bu sıcaklarda gezilmez evdeyiz nasılsa...

İşte sorular, katılmak isteyenleri beklerim..

1- Nasılsın? nasıl hissediyorsun?
2- Seni sen yapan şey nedir sizce?
3- Kimseye söylemediğin gizli bir şey yazın?
4- İçini kıpır kıpır yapan şey nedir?
5- En sevdiğin söz hakkında yaz?
6- Sana kim yada ne gerçekten ilham veriyor?
7- Eleştirilmeyeceğini bilsen şu an ne yapardın?
8- En çok duymak istediğin iltifat nedir? neden?
9- En çok duyduğun iltifat nedir?
10- Bir şiir yazmayı dene hadi..
11- seni en çok ne kızdırır neden?
12- Sana kendini en iyi hissettiren anını yaz. O anı birisiyle beraber yaşadıysan teşekkür et. Ölmüşse dua et.
13- Hayatında iz bırakan biri hakkında yaz
14- Olmasını çok istediğin şeyle ilgili yaz.
15- Seni zor durumda bırakan ama doğru yaptığını düşündüğün bir anı yaz.
16-  Çocuklar için bir kısa hikaye yaz sonu iyi bitsin
17- 5 tane kısa vadeli hedef yaz
18- Son zamanlarda aldığın güzel bir haber hakkında yaz
19- Kalbini acıtan bir şey hakkında yaz
20- En büyük korkunu yaz seni neden hala korkutuyor
21- Sevmek hakkında yaz
22- En yakın arkadaşın hakkında yaz. Neden bu kadar yakın
23- Sence sen bir hayvan olsaydın ne olurdun? neden?
24- Ruhuna iyi gelen bir ritüel bir hobi hakkında yaz
25- Güven sana ne ifade ediyor?
26- Sana en güven veren kişi kim?
27- Değiştirmek istediğin bir özelliğini yaz ve aksiyona geç
28- Gizli gücün?
29- Sence 10/10 insan nasıl olmalı? olmazsa olmazlar neler?
30- Genelin kabul ettiği ama senin kabul etmediğin bir konu hakkında yaz
31- Modunu her zaman yükselten bir şey hakkında yaz?
 

Bir çinlinin kitabını okuyorum, adı "hayaletler kitabı", 
bunu söylüyorum çünkü kitap yalnızca ölümden bahsediyor. ölüm döşeğinde yatan bir adam, ölüme yakın olmanın verdiği rahatlıkla şöyle diyor:
"hayatımı zevke karşı mücadele ederek, onu bitirmek için harcadım."
sonra öğrencilerinden biri ağzından ölümden başka bir şey çıkmayan öğretmene hınzırlıkla
"sürekli ölümden bahsediyorsunuz ama henüz ölmediniz*," diyor.
"öleceğim elbette, sadece son şarkımı söylüyorum, bazılarının şarkısı uzundur, bazılarınınki ise kısadır, ama sonuçta her ikisinin arasında sadece birkaç kelimelik fark vardır."
 
Böylelikle ben 1. soruyu yanıtlamış oldum, sizleride beklerim, kendinize iyi bakın sağlıklı kalın, 
 

 


40 yorum:

  1. çok geçmiş olsun! umarım bir an önce eski sağlığına kavuşursun!
    ben burada cevaplayayım :) biraz endişeliyim çünkü yıllık doktor kontrolleri zamanı ve ben randevu almaktan kaçınıyorum. DUM. şimdi bu yorumu yazarken durdum, aldım randevularımı :) nasıl hissediyorum, daha korkuyorum ama biraz daha cesaretli hissediyorum.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ceren, umarım sen de sorunsuz atlatırsın kontrolleri

      Sil
  2. Ayy challenge bence çok güzel ama ayın yarısında internet erişim olmayan yaylalarda olacağım. Yazıları önden hazırlayabilirsem katılmayı çok isterim. :)

    Heyecandan hemen challenge için yazdım tabi. Çok geçmiş olsun. Umuyorum tez zamanda şifa bulursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceden katılımda kabulümdür. iyi tatiller yaylada. sağolun şifa dilekleriniz için

      Sil
  3. Geçmiş olsun, korkulacak bir şey yok gibi gözüküyor, büyüdükçe biraz doktor oluyoruz sonuçta hepimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ilk korku yeter insana:)) inşallah değerler düzelir.
      Sağol...

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Umarım kısa sürede atlatırsınız.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.🙏

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  7. Safra kesesi kapalı ameliyatı gayet rahat oluyor,kuzenim oldu.Bir gece ancak yatırıyorlar. Geçmiş olsun, doktora gittim ona bak buna bak bi sürü şey çıkıyor. Çelinc yapmak isterim kendime gelince, bu aralar hiç yazasım yok.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun Özlemcim. Tez zamanda sağlığına kavuşmanı diliyorum canım, rabbim şifa versin.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun, şifalar diliyorum. Bu arada soruları sevdim ben de yazdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun, en de bayramda toplu yanıtlayacağım kısmetse

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun... Allah şifalar versin inş. Evet onun bloğunda da gördüm sorular muhteşem ;)

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun. Eşim de safra konularından rahatsız. Ultrason çektirdi, raporu kötü görünüyordu. Tam ameliyat olacak derken bir EMRCP çektirdi, her şey normal çıktı, sadece biraz duvarı kalınlaşmış. GGT'si hep yüksek çıkıyor. Ameliyat falan olmadı, şimdi bir şey yok diyorlar. Umarım ehil ellere düşersiniz, acil şifalar. Mimin kapsamı çok geniş, biraz gözüm korktu ama bir yanım da yapmak istiyor. Bakalım hangi yanım galip gelecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda verdiğiniz bilgi için sağolun,
      doktoruma danışacağım

      Sil
  12. Ah çok geçmiş olsun, o hastanede olmak hali abin için sanmıştım, meğer senin sıkıntın varmış. Neyse, ne olduğu anlaşıldığı ve bir yol da çizildiğine göre, biraz daha rahat etmiş olmalısın. Ameliyat kolayca geçsin, acil şifalar diliyorum.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım bu sefer benim içindi. Sevgiler,

      Sil
  13. Geçmiş olsun. Şimdi daha iyisindir umarım.

    Sorular güzelmiş. Eğer zaman bulabilirsem yapayım. Hepsini toplu yazar birkaç parçada yayınlarım. Gün gün yazmak zor olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha iyiyim soruları henüz kendim bile cevaplayamadım bayramda kısmetse yazacağım cevapları

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun. Ben geç gördüm yazıyı, umarım bu arada iyi olmuşsunuzdur.

    YanıtlaSil