YA SAADETİNE YAHUT FELAKETİNE DOĞRU YÜRÜR İNSANOĞLU.

29 Temmuz 2021

 
 

Zaman geçsin diye bekle, zamanı gelsin
diye bekle.
Anlatmak için bekle, anlaşılmak için bekle.
Bulmak için bekle, bulunmak için bekle, buluşmak için bekle.
Başlasın diye bekle, bitsin diye bekle.
Sabahı bekle, geceyi bekle, baharı bekle,
yazı bekle,...
Zaman geçsin diye bekle, zamanı gelsin
diye bekle.
Anlatmak için bekle, anlaşılmak için bekle.
Bulmak için bekle, bulunmak için bekle, buluşmak için bekle.
Başlasın diye bekle, bitsin diye bekle.
Sabahı bekle, geceyi bekle, baharı bekle, yazı bekle, yarını bekle, yeni yılı bekle.
Daha iyisi için bekle, daha yenisini bekle.
Sabırdan bekle, çaresizlikten bekle, panikle bekle, vazgeçerken bekle.
Plan yap bekle, hayal kur bekle.
Değişsin diye bekle, dönüşsün diye bekle.
Bir bekle, iki bekle.
Hayat geçsin önünden
geçip gitsin,
sen bekle.

Icarus ..
 

 
ÇAKRALARINIZI DENGELEYEBİLMEK İÇİN REİKİ BİLMİYORSANIZ YAPABİLECEKLERİNİZ
 
KÖK ÇAKRA
1. Çekmecelerini düzenle.
2. Evini temizle.
3. Sıcak su torbasıyla uyu.
4. Rengârenk, neşeli cıvıl cıvıl çoraplar giy.
5. Yumuşak ayakkabılar giy.
6. Eve girmeden ayakkabılarını çıkar...

 
SAKRAL ÇAKRA
1.Romantik bir film izle.
2.Duygusal müzikler dinle.
3.Yemekte yalnız isen kendin için en güzel sofrayı kur.
4.Çok güzel bir fotoğraf çektir.
5.Günde bir parça Çikolata ye!! ...

 
SOLAR PLEKSUS
1. Kendine bir görev çizelgesi yap.
2. En sevdiğin kalemle kendini anlatan bir yazı yaz.
3. Yatak odana kilit koy ve kendi alanını oluştur.
4. “Hayır” demeyi öğren.
5. Ajanda edin ve onu kullanmayı öğren.
6. Sabahtan günlük hedeflerini yaz ve akşam eve döndüğünde o hedeflerden yaptıklarını ve onun dışında yaptıklarını yaz

 
KALP ÇAKRASI
1) Şiir oku.
2) Sevdiğin birinin elini tut.
3) Herhangi bir arkadaşını / kişiyi kucakla.
4) Aşk filmleri seyret.
5) Salata ve taze yeşil sebzeler ye.
6) Üzerinde yeşil rengi taşı
7) Senin hayatında sana veya hayatına pozitif etki yapan birine mektup yaz...

 
BOĞAZ ÇAKRASI
1. Teşekkür mektupları yaz.
2. Konuşmadan önce nefesini dinle.
3. Konuşmadan önce nefes al.
4. Boynunu saracak şekilde Gök Mavisi renginde şal, kolye, kravat.. kullan.
5. Sıcak bitkisel çaylar iç.
6. Söylemek istediklerini konuşmadan önce planla…

 
ÜÇÜNCÜ GÖZ
1. Aynaya seni iyi hissettirecek bir not yaz
2. Kendine çiçek al
3. Hafıza ve akıl oyunları oyna
4. Gün içinde gördüğün 3 güzel şeyi not al…

 
TEPE ÇAKRASI
1. Mozart veya Gregorian dinle
2. Yataktan kalkmadan meditasyon yap
3. Her gün Şükret
4. Geçmiş hayatınla ilgili bir hikaye yaz 
 

 Havalar hala sıcak gidiyor, hastalık artıyor.
 Bizler evdeyiz ev işleri ile meşguluz. Kışlık bamya aldık köyden geldi tazecik, hemen domates rendesi ve limon suyu ile ocakta sararttık. Soğuduğunda poşetleyip dondurucuya kaldırdık. Şu an 4 kilo yaptık, ama 2 kilo daha sipariş ettik. Satan kişi komşumuzun ablası, mor soğanda çıkarmış kışlık, ondan da bir 10 kilo aldık şu anda. Yeşil fasulyeyi dayımın oğlundan alıyorduk ama bu sene ekmedi. Bamyayı aldığım kişi patatesleri çıkarmış oraya fasulye ekecekmiş, sarı kız cinsi fasulye ek fasulyeyi de senden alayım dedim, tamam dedi. Bu cins yeşil fasulye çok lezzetli oluyor.

 
Manavgat yandı çok üzüldüm, akrabalarım var umarım az zararla atlatırlar. Babamın doğduğu ve büyüdüğü yer Akseki'de ise yangından 1 yaşlı amcanın ölüm haberi geldi. Allah rahmet eylesin.
 

 

Geçen gün arkadaşın kardeşi aradı, kızının canı yaprak sarma çekmiş, bana yaprak getirirmisin dedi? Zaten uğrayacaktım. Hastalıksız yapraklardan toplayabildiğim kadar topladım, biraz da dondurucudan koydum. Kendisine gittim. Yeni cins kedi almıştı onu öpe öpe bitirdim:) kendisine ait instagram hesabı da var.
 
 
O gün
 
  telefon uygulamasını takip ediyorum, günün uygulamasında;
Hayvan sevin
Arkadaşlarla buluşun
Sarı giyinin 
seçenekleri vardı. Uyduk bizde o gün buna:))
 
Ablasıda gelmiş hemen bir kahve içtik fazla takılmadan kalktım. Bahçedeki bir bölümün yabani otlarına ilaç atacağız, tarım dükkanından mezarlık otu ilacı aldım, günlük terliklerim ha koptu ha kopacak, ağbimin arkadaşı Mestan ağbiye uğradım bir terlik aldım eve geldim.


Arkasını sağlama almak böyle bir şey galiba....

 
 
Bu gün de günün rengi mavi idi; Dalyan'dan gelen bir kargom vardı. İçinden bu nazar boncuğu çıktı, günün anlamına uygundu:)) zaten mavi giyinmiştim bu da bonusu oldu.
 
 
Dalyan'dan gelen kremlerim;
Ağrıma derman anneme aldım, diğeri benim egzamalarım için. 
Hayıt yağını da hediye göndermiş çiğdem hanım, sağolsun.
kendisinin sayfası aşağıda..
 

Uzun zamandır takı takmıyordum, bunu taktım geçen gün... 
Hala elimde minik çiçekler mevcut, yeni kolyeler yapmanın yolu gözüktü bana. Bir kaç arkadaştan talep geldi çünkü, pazartesi tuhafiyeciye gidip siyah ip almam lazım.... 



 Bazen yeni yerler keşfetmek lazım galiba:))

Sıcaklardan film izlenemiyor, bu hafta sonu yayın koyamadım bu yönde, umarım serinleyince atarız bu miskinliği üzerimizden....


 




 

Başlık; Üç Mesele Kitabından. 

Yazar ; İsmet ÖZEL

2 yorum: