BU HAYATTA Kİ ASIL MÜCADELE GERÇEKLERLE MASALLAR ARASINDA

14 Temmuz 2021

 

 

“Çok şey istemedik ki biz hayattan!
Azıcık vefa sevdiklerimizden,
Biraz hal hatır dostlarımızdan ,
Bir de huzur en yakınımızdan.
Üstünü zaten tamamlıyor,
Sabahlar ve kuşlar...”
 
İnan Durak Taş
 

Çarşıya inmek zor geldiğinden, pazaryerinin oradaki petten yem aldım bir tavuklu 1  kg bir de balıklı 1 kg. Tavukluyu yediler bitirdiler, balıklıyı sevmediler. Sabahtan bu yana peşimdeler zır zır dert yanıyorlar:)) 
 

Pazara gittiğimde Kadınlar kent konseyine mutlaka uğruyorum. Anneme soğanlı muhacir böreği;
bana da kahve düşüyor genelde...
 

 Dergi açlığımı gideriyorum desem:))
 

 Zaman çok önemli....
 

 Dün menüyü çay ve kahveden farklı yaptım. Limonlu, naneli yeşil çay ...
 
İnternetten ilk defa krem siparişi verdim, özellikle bayram sonu kargo istedim. Bayramda kargoya takılmasın diye...
 
1. si bu
 
2. si de bu
 

Geç olmadan
Gökyüzünü,havayı,suyu
Ağaçları,kuşları,dünyayı...
Fark ederek yaşamalı insan
Günler kısa
Ömür kısa
İş işten geçmeden
Keşke demeden, kalpleri incitmeden
Kırıp dökmeden, sevgiyle adım atarak
Geçip gitmeli hayatın içinden...
 
~Murat Bozoglu~ 
 

Tüm gün temizlik yaptım şimdi biraz relax olma zamanı.... 

10 yorum:

  1. Müstakil bahçeye sahip olmak ne büyük şans. Kediler, dergiler, kahveler, okumalar ile keyfini çıkarmak için en güzel zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu keyif ne kadar sürer bilemiyorum Zeugma çevrem tamamen apartman oldu sırada bir tek ben müstakil....

      Sil
  2. Çiçekler harika görünüyor, hayvanları severim apartmanda pek bakılmıyor malesef. Ördeklerim olsun isterdim. :))
    Kahve de vazgeçilmez bir şey, afiyet olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler annemin sardunyaları, hayvanlar dışarıda daha rahatlar bakamazsan bile dışarıda besleyebilirsin. Kahve konusunda haklısın sana katılıyorum.

      Sil
  3. Zaman ne kadar çok görünse de sınırlı... diye çizdiğiniz kısmı okumaya benim de ihtiyacım varmış. Biliyorum ama bunu uygulamak için arada kendi kendine hatırlatmak gerekiyor sanırım. Hatırlatıcı olarak alacağım o kısmı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı hiçbirimiz düzgün yönetemiyoruz. Yararlanabilirsen ne mutlu sana...

      Sil
  4. soğanlı muhacir böreği, şiir gibi geliyor kulağa :)

    YanıtlaSil
  5. Hava o kadar sıcak ki balkona ile çıkmıyorum iki üç gündür.

    Zaman çok hızlı geçiyor. Elimden telefonu bırakıp gerçek dünyada daha fazla vakit geçirmem gerek.

    YanıtlaSil