BAZI MEVSİMLER BİR GÜNDE BİTER

05 Temmuz 2021

 

 
 Yeni bir haftadan herkese nerhaba...
Çevremizde aşırı yağmur ve dolu yağışı var fakat bize gelen bir yağış yok. Akşam bir iki attı o kadar...
Bu gün pazarı buranın ve pazara gideceğim,annem ekşi erik ısmarladı, köylülerden bakacağım. Fazla bir şey almam. Çünkü ağbimin arkadaşı karağaçtan köyden yetiştirdiklerini bizim evin köşesine getiriyor satmak için ondan alıyoruz alacağımızı. Taze taze olduğu için tercihimiz bu oluyor.
 
Bahçeyi mecburen suluyoruz, yağmur yağmadığı için ya kuyu yada şebeke suyu kullanıyoruz.
 

 Yapraklarımız nazara geldi, hastalandılar sağlam olanları topluyoruz. Altları pıtır pıtır çıban şeklinde oldular.


Gittiğim parkın sahibi ekmişti bu çiçeği, kuyunun üstüne koyduk gölgede bayağı bir gelişti...



Ufaklıklar bayağı büyüdüler, artık kuş peşinde dolaşıyorlar. Çoğunluk çiçeklik içlerinde yeşillik altındalar, güneş kaybolduktan sonra ortaya çıkıyorlar.

Android telefonda sorun yaşıyorum hala, samsung note 5 beni yenile diyor ama biraz daha idare et diyorum, en azından bilgisayarın taksiti bitsin:))  Fotoğraf galerisi açılmıyor. Büyük makinayı çıkardım, onunla çekiyorum resimleri, masaüstüne VİVALDİ diye program kurdum instagramı oradan idare ediyorum. Tavsiye ederim.

Dünü müzik günü ilan ettim:)) bol bol müzik dinledim.
En çok ise arka arkaya dinlediğim şarkı bu oldu, benden size bu haftanın hediye şarkısı olsun.....
 

 


9 yorum:

  1. Merhabalar.
    "Bazı Mevsimler Bir Günde Biter" Ne kadar doğru ve yerinde tespit edilmiş bir blog başlığı olmuş. Şu anda ikamet ettiğiniz yer nereyse, bahçeli ve yeşilliği çok olan harika bir yer olmalı. Üzüm yaprağını gördüm, ne kadar güzel ve taze görünüyor. Paylaştığınız kırmızı gül, sonbaharda bile çiçek açmaya devam eden bir gül çeşidi var, ondan mı diye merak ettim doğrusu. Bitişikteki dayımın evinin bahçesinde de aynı kırmızı gülden var, güz mevsiminde bile çiçek açtığını biliyorum.

    Zaman su gibi akıp giderken, bizleri de an be an hedefe doğru sürüklüyor. Her geçen gün bedenimiz biraz daha yaşlanıyor ve eskiden yapmaya güç yetirdiğimiz bahçe işlerini artık yapmakta zorlanıyoruz.

    Su gibi akıp giden zaman, bazı mevsimleri işte böyle bir günlük yapıyor. Yani tüm suçu zamana atıyoruz da, bence de bu işlerin hep suçlusu zamandır.
    Daha fazla başınızı ağrıtmadan yoruma son vermek istiyorum. Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Sonradan bahçevan olarak bik bik konuşmayayım ama :))) Benim elmaya olmuştu geçen sene kırmızı kırmızı yaprak altında değil mi? Mantarmış, ilacı var fısfıslıyorsunuz, bir araştırın derim şimdi yanlış bilgi vermek istemem ama çaresi var yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://yandex.com.tr/gorsel/search?from=tabbar&text=asma%20yaprak%20mantar%C4%B1&p=2&pos=83&rpt=simage&img_url=https%3A%2F%2Fget.pxhere.com%2Fphoto%2Ftree-plant-fruit-leaf-flower-food-produce-autumn-botany-flora-gourd-wildflower-shrub-pests-mite-wine-leaf-flowering-plant-vitis-infestation-dent-smallpox-annual-plant-land-plant-top-of-page-smallpox-mite-vine-disease-page-gallmilbe-eriophyes-colomerus-vine-leaf-gallmilbe-erinose-1357153.jpg&rlt_url=https%3A%2F%2Favatars.mds.yandex.net%2Fget-zen_gallery%2F3006251%2Fpub_5ef9d636e3caf10e26bf7e7d_5ef9d71671854f76fa047849%2Fscale_1080&ogl_url=https%3A%2F%2Fget.pxhere.com%2Fphoto%2Ftree-plant-fruit-leaf-flower-food-produce-autumn-botany-flora-gourd-wildflower-shrub-pests-mite-wine-leaf-flowering-plant-vitis-infestation-dent-smallpox-annual-plant-land-plant-top-of-page-smallpox-mite-vine-disease-page-gallmilbe-eriophyes-colomerus-vine-leaf-gallmilbe-erinose-1357153.jpg

      aynen buradaki gibi oldu, yağmurlar başlayınca oldu.

      Sil
  3. hep yağmur yağsın fırtına olsun yazın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi rüzgarla karışık yağmur başladı deep

      Sil
  4. Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel bir paylaşım olmuş yazılarınızın devamını bekliyoruz Bu arada 🐈 çok güzel

    YanıtlaSil