HAYATIN AMACINI KAYBETMEK, HAYATIN KENDİSİNİ KAYBETMEKTEN DAHA AĞIRDIR. ( ŞU HORTUMLU DÜNYADA FİL YALNIZ BİR HAYVANDIR KİTABINDAN)

22 Eylül 2021

 

 

“Sonra belki çay içeriz. 
Şansımız varsa yağmur da yağar. 
Damlalara huzur yüklemece oynarız. 
Benim damlam seninkini alnından öper. 
Güzel şeyler olur belki. 
Sen gel bence.” 

Lale Müldür
 
Kapalı, puslu bir Trakya havasından merhaba herkese...
Bu gün ilk defa çarşıya giderken, mont ve spor ayakkabılarımı giydim...
Yaz bitti belli etti kendini... 
 
Leş kaktüsüm geçen sefer açtığında ben göremedim, ağbimle hastanede kalıyorduk. Bu sefer Allaha şükür açtığını gördüm. Daha bol çiçeklerimiz olsun inşallah....
 

Ne kadar güzel uyuyor değil mi? Durakta rastladım bu cana....
 

İstediğim iki kitap gelmiş, sahafıma uğrayıp aldım..
 
 
 
Akşam dayımın buradaki son gecesi idi, gece son kez bize geldi, kahve çay faslından sonra biraz sohbet edip TV izlediler, daha sonra bizimle vedalaştı, evine geçti. Bu gün saat 15 te ülkesine uçacak.
Annem onun yanında ağlamadı ama eve girince, çocuk gibi ağlamaya başladı. 
" Gidipte dönmemek var, gelipte bulmamak var"
dedi, her ikisininde yaşlarının ilerlediğini söyleyip üzüldü. Bizde Allah bir daha görüşmeyi nasip etsin dedik ağbimle. Kardeş olarak ayrılığa üzüldü haliyle.  




11 yorum:

  1. Allah kavuştursun :)
    Ben kaktüslerden korkuyorum, bunu farkettim.. Çok uzaylı gibi değil mi o görüntü?!
    Çocukluğumdan emin değilim ama hiç küsme bilmem ben, küsen insanı da hiç anlamam ama sanırım pek iplemem de :)) İyi mi bilemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, leş kaktüsü mü? leş gibi bir kokusu var pek korkulacak bir şey değil, görüntü güzel ...
      Küsmek bendede yok sadece beni aptal yerine koyuyorsa hayatımdan çıkarırım o kadar.

      Sil
  2. Selam ne güzel açmış. Allah kavuştursun sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Aynı yerden bakıyoruz demek bu harika havaya :) Trakya ' dan , yağdı yağacak ve ciddi ciddi üşütmeye başlaya bu harika havadan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende trakyalısın demekki bloğuna ulaşamadım ama, aynı havayı soluyoruz galiba. Evet soğudu ve hiç sevmem soğuğu ...
      Sevgiler,

      Sil
  4. Lale Müldür'ün bu şiirini çok severim, hatırlattın bana ne güzel. bugün
    instagramda paylaşacağım ben de. hava zaten çok sisli puslu, şiir öyle
    gitti ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey değil arakadaşım. Evet hava da gerçekten kapalı,

      Sil
  5. ne değişik bitki ooo, gerilim filmine uygun gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) neden olmasın??????????
      https://www.youtube.com/watch?v=B2qMLxpRgbM
      aklıma bu şarkı geldi birdenbire:))

      Sil