HAFTALIK ÇELINÇ 2

07 Eylül 2021

 

 
Vallahi dün kendimi çok iyi hissediyordum, Bugün sabahtan annemle çarşıya bankaya indik, eve geldim facebook açtım, teyzemin kızının benim sayfamda ...... kişiyle annemin resmine yaptığı yorumu görünce şok oldum...... kişi  bir konuda onun çıkarlarına karşı hayır cevabını verince ona kötü kişi oldu nedense. Yalnız benim bu facebook sayfamda yapmış olması beni kızdırdı, sen kötüysen bende kötü olacağım diye bir kural yok. Ben nedense beklentisiz yaşayan bir insanım onun için bana ve aileme saygısızlık yapılmadığı sürece takmam kimseyi.

6 yorum:

  1. ne güzel bir etkinlik
    unutmazsam haftaya bende yapayım :)) ah bu akraba ilişkilerini anlayan beri gelsin.
    sevgilwer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim arkadaşım yaparsan sevinirim. Akrabalık zor zanaat...
      Sevgiler

      Sil
  2. Canını sıkıyorsa yorumu sil gitsin, ben başkasına da dokunsa saygısızca yapılan yorumları siliyorum. Orası benim profilim, kimsenin kirletmesine izin vermem :)

    YanıtlaSil
  3. Haftaya Pazartesi ben de başlayayım bu çelınca ♥

    Akrabalık zor bir ilişki tarzı... İyilik güzellik olanı da çok ama üzeni de bir hayli fazla :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim Şebocuğum, Evet akrabalık gerçekten zor iyiside var kötüsüde.. Olay çıkarcılığa dönerse o zaman vay halimize.

      Sil