İNSAN İNSANA SIĞINMAKTAN ÇOK YALNIZLIĞINA SIĞINIYOR ( HAYAT KAYBETTİĞİN YERDEN BAŞLAR KİTABINDAN)

17 Eylül 2021

 

 
Açacak olan leş kaktüsümle merhaba hepinize... Geçen sefer ağbimle Çorlu'da hastanede olduğumuz için açışını görememiştim. Bu seferki de kısmet artık... 
 

Son gaz kış hazırlıklarına devam. Salı günü ateşi yaktık, hem bizim hem komşularımızın közlemelerini yaptık. Sabahtan bir posta kahve yaptım birde bittikten sonra bir kahve. Közlemelerin başında komşumuz durdu, ben diğer komşu ile kabuklarını soyma faslında idim. Bittikten sonra son kalan közlerde mısır közledi komşu bize, çok hoşuma gitti ilk  defa yedim, saatlerce kaynatmaktan iyidir. Bu arada arkadaş mesaj atmış közde kahveye geleyim diye:)) akşam saat 8 de gördüm mesajı o kadar ilgiliydim yani telefon ile. Neyse yazıştık pazartesi günü pazardan mısır alıp tekrar közleyeceğiz salı günü o zaman gelecek artık.
 

 Bir posta kahve faslımızdan...
Bu arada bu sene tarhana yapmayalım diyen annem, dayın gittiğinde tarhana yoğuralım demeye başladı, geçen seneden kamber biber salçası var onu değerlendireceğiz artık.
 

Dayım önümüzdeki hafta dönüyor, 2 kuzenime hediye hazırladım umarım beğenirler,
 

 

 Güzel günlerde kullansınlar...
 

 Bu yavaş yavaş eve sızma halleridir:)) tel kapıyı patisi ile açıyor, ya bu şekil giriyor yada yarısı içerde yarısı dışarda yatıyor:))
 

Bu gün ağbimin pansuman malzemeleri azaldığı için, eczaneye gittim. Parkımda bir kahve içeyim öyle geçeyim dedim eczaneye, parka bir girdim, bir organizasyon var herkes koşturmacada:)) dedim;
- hayrola, 
onlarda ;
- mahalle toplantısı var belediye başkanı ile dediler.
 
-O zaman çıkayım dedim, 
-yok otur sana belediye başkanından bir kahve ısmarlayacağız dediler
Oturdum kahvemi içtim,  
-başkana benden selam söyleyin bizim mahalleye de uğrasın dedim:)) 
Gülüştük:)) bize zor uğrar roman mahallesi ya bizimki...
 

 Facebookta 2014 yılından önüme düşen bir anı:((( babam ile İzmir Konakta bir hotelin terasında katıldığımız bir akraba düğünü...
 


Görüşmek üzere iyi hafta sonları.... 
 

 


8 yorum:

  1. Tarhana gibisi de yok ama. :)

    YanıtlaSil
  2. Örme kolyeler ne kadar güzel olmuş. Ya da boyunluk mu demeli? Uygun bir giysiyle şahane olurlar. Hele mavisi:) Eline sağlık Sevgili Özlem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyunda olan kolye desek:)) beğeni için sağolun, ama ben yapmadım otantik bir yerden aldım maviyi, çünkü o kuzenim nazar boncuğu aşığı ve onu memnun eder diye düşündüm.
      Sevgiler,

      Sil
  3. Sona gelip babanın resmini görünce gözlerim fena doldu. Allah rahmet eylesin. Benim babam da 2015'de göçtü bu dünyadan. Benzer bir fotoğrafını çekmiştim hastanede. Benzer bakışları var:(
    Mekânları cennet olsun...

    YanıtlaSil
  4. Hediyeler pek cici gözüküyor, güle güle kullansınlar.

    Közde kahve de ne güzel olur.

    Kolay gelsin, kışlık hazırlıkları yorucu ama bir o kadar da güzel oluyor yerken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Handan son anda tarhana çıktı ortaya o da bitecek inşallah.

      Sil