OKUDUKLARIMDAN 2021/28

05 Eylül 2021

 

 





 





 





Pişmanlık kötü bir şey değil. Pişmanlığa kulak verirsek, kalbimize daha yakın olan ihtimali duyma ihtimalimiz olur.
 
DERGİDEKİ KİTAPLAR;
 
Kurtlarla Koşan Kadınlar
Nefesin Şifa Veren Gücü
Kendimiz Olma Alışkanlığını Kırmak - Joe Dispenza
Buda'nın Beyni- Rick HANSON/ Richard MENDIUS
Holografik Evren
Kendin Olmanın Dayanılmaz Hafifliği- Ferhat Jak İÇÖZ
A'mak-ı Hayal- İthaki yayınları
Bilge Ay Cesur Güneş - Tara Kitap
Büyü Dükkanı Üçüncü Bahar - Yeşim TÜRKÖZ
Direksiyon- Üstün DÖKMEN
Korkma Hep Varsın - Basübadelmevt- Hayy Kitap
Annem Beni Görsün - Filixz AYGÜNDÜZ
Yaşam Aynasını Kendine Çevir- Hilal Aydın Özcan
Yeryüzünü Öpmek - Josh TICKELL - Yelkovan kitap
 
 
 
DERGİDEKİ FİLMLER;
  
2001 Uzay Yolu Macerası
 
 

 

7 yorum:

  1. Alıntılar ilginç ve güzel. Küçük olduğu için biraz zor okudum. "Herkesin içinde karanlık taraf vardır, mesele onları törpülemek, iyileştirmek." Bu kısma fazlasıyla katılıyorum. İnsanlar ben böyleyim diyip geçiştirebiliyor, halbuki ki herkesin düzeltebileceği bir yanı vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alıntılara tıklarsan büyüyorlar. insan değişmezse eğer insan tanımına uyamaz. değişebiliriz, değişmeliyiz.

      Sil
  2. Yaptığınız çok değerli teşekkür ederim. Blogumda google reklamına tıklarsanız beni mutlu edersiniz.

    YanıtlaSil
  3. İnsanı düşünmeye iten çok güzel alıntılar :)

    YanıtlaSil
  4. 2001 muhteşem film, amakı hayal güzel, kurtlarla koşan kadınlar ağır bayağı, pozitif ne güzel dergi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi izlemedim, ahmakı hayal alacağım inşallah, kurtlarla koşan kadınlar yeni sipariş vermiştim geldi bakacağım artık, dergi muhteşem dir tavsiye ederim...

      Sil