AY DÖKÜMÜ NİSAN

06 Mayıs 2022

 

 
İyi kadınlar var.
Değeri bilinmemiş, güzelliği farkedilmemiş.
Yaralarını Yaradandan başkasına bahsetmemiş...

Sözlerini gözlerinden yansıtan.
Gücünü karakterinden alan.
Yaptığı fedakarlıklarla kimseye yaranamayan kadınlar...

Gece göz yaşını yastığına akıtıp, sabah etrafa gülücükler dağıtan.
Omuzundaki yüklerin ağırlığından başı önde yürüyen kadınlar...

Makyaj yapmayı bir türlü beceremeyen,
pencere kenarlarını, sade kahveyi, kuşları ve kelebekleri seven kadınlar...

Çocukluğuna dargın, gençliğine vurgun,
içleri dışlarından yorgun kadınlar!

İnan Durak Taş 

 
SEVİYORUM
Bu aralar kitap okumayı seviyorum, kışın miskinliğini üstümden attım galiba:))
 

YİYORUM
 
Bayramdan çıktığımız için bol bol çikolata şekerlerden...
 
İÇİYORUM
 
Ramazanda Handan'dan özendim çaya:))) Hatta az önce de asma altında kuyu başında idim, demledim termosa dergimi okurken yudumladım..
 

HİSSEDİYORUM
 
Ne iyi ne kötü, coronadan yeni çıktık. Pazartesi göğüs doktoruna çıkacağım bakalım o ne diyecek, malum astım bronşit hastasıyız...
 

YAPIYORUM
 
Sadece kitap ve dergi okuyorum, alışverişimi yapıyorum, müziğimi dinliyorum o kadar başka bir şey yok...
Bir alışveriş molası.....


DÜŞÜNÜYORUM

Pazartesi günkü tahlillerimin, filmimin, MR'mın normal çıkmasını diliyorum...



HAYAL EDİYORUM

Her şeyin normale girdiği günleri hayal ediyorum. Siz siz olun maskeyi çıkarmayın, geçen gün yeni bir virüsten bahsediyordu TV. Direkt karaciğeri hedef alıyormuş...


DİNLİYORUM










10 yorum:

  1. Sağlıkla mutlulukla geçen bir ay bizimle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Geçti geçti. Çok şükür solunum sorunu çekmeden geçirdin, bizim komşumuz beş aydır düzelemedi. Hâlâ ara ara hastaneye gidiyor.

    Çay demlenip içilmez mi :)

    Şu kitap okumaya ben de başlasam artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pazartesi kontrol için gideceğim içeride birşey yapmış mı virüs diye.
      Çay güzelde tek başına içilmiyor biri lazım yanına içmek için. Ağbimin şekerini yükseltiyor şekersiz içsede. Sabahları da genelde ıhlamur içiyorlar annemle. Onu da ikna edersem yapıyorum bir demlik içiyoruz.
      Kitap nisan ayında iyi okudum diyebilirim.
      Sevgiler,

      Sil
  3. Nisan son hastalık golü dışında güzel geçmiş, darısı Mayıs’a :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun hadi sağlığın iyi gitsin :)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun .Yazının girişindeki kitaptan alıntılar ne güzel. Güzel bir kitaba benziyor.Ben de çayı severim. her zaman birilerini yanında bulmasamda evde ikindi saati o çay demlenir. Sevgiler. Sağlık dolu günler.

    YanıtlaSil