OKUDUM KİTAP 2022/34 BÜLBÜLÜ ÖLDÜRMEK (ÇİZGİ ROMAN)

12 Mayıs 2022

 

 
Saksağanları vurabilirsin, tabii tutturabilirsen ama bülbülü öldürmek günahtır, unutma.
 
KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCEM;

Çizgi roman olarak okudum, en kısa zamanda normal kitabını da okuyacağım.
 
KİTAPTAN ALINTILAR;
 
İnsanların başına neler geldiğini tam olarak anlayamayız. Kapalı kapılar ardında evlerde neler dönüyor kim bilir, ne gibi sırlar.
*****
Dayak acıtır ama geçer.
*****
Agaçlar hasta olduğunda çimentoyla doldurursun içlerini.
*****
Bülbüller hiçbir şey yapmasa da bizi keyiflendirecek şarkılar söylerler. İnsanların bahçelerine yemek için dadanmazlar, tarlada yuva yapmazlar, bizler için yürekten şarkı söylemek dışında hiçbir şey yapmazlar. O yüzden bülbülü öldürmek günahtır.
*****
Aklı başındaki insanlar hiçbir zaman yeteneklerinden gurur duymaz.
*****
Eli silahlı bir adam demek, cesaret demek değildir. Başlamadan önce yenileceğini bilsen bile yine de başlamayı seçip sonuna kadar o yola baş koymaktır cesaret.
*****
 

12 yorum:

  1. Bu kitabın karşıma çıkması çok güzel oldu.Kitabını da filmini de merak ediyorum. Alıntılar çok güzel, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal kitabı da var elimde , bir ara okuyacağım sonra filmini izlerim.

      Sil
  2. Filmini izlemiş, çok beğenmiştim. Bu konuda bir çizgi romanının olması ilginç geldi.

    YanıtlaSil
  3. kitabı nefis nefis filmi de nefis nefis, çizgi romanını bilmiyordum, ucuzsa alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil deep hiç niyetlenme bence:)) ben bu seneki kitap maratonum için aldım...

      Sil
  4. En sevdiğim kitaplardan. Filmi de nefis.

    YanıtlaSil
  5. Filmini izlemiştim sadece, hoştu :)

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettiğim bir kitaptı. Geçen yıl okudum. Etkileyici bir kitap. Filmine bakmak aklımın bir köşesinde.

    YanıtlaSil