ÇİÇEKLERDEN FAL TUTTUM.....

16 Mayıs 2022

 

 
Huzur arıyorsanız !!
Boş insanların gürültüsünden ,
Negatif insanların enerjisinden , ve
Mum ışığı kadar bile aydınlığı olmayan insanların görüntüsünden
Uzaklaşın...

Murat Bozoğlu

MUTLU keyifli hafta  herkeseee 😊🙋🏻‍♀️
💙💙
 
Bahçemin çiçeklerine müzikler ekledim....



 Bu hafta okuduğum kitapları kütüphaneye götürdüm yeni kitaplar ile eve geldim:))
Kaygılarımızın kışı Saadetin bloğunun tavsiyesi idi...

Bahçeyi kazdırdık, malum yabani otlar kenarda köşede temizlendi. Ziraat odasına gittim, oturak domates, tatlı kıl biber, pembe domates, ve salatalık fideleri aldım. Akşamdan yoğurt kovasına su koyduk fideleri yerleştirdik içine, sabah ekeceğiz bilin bakalım ne oldu:))


Allah rahmeti döktü akşam, çevrede dolu yağmış bayağı bir hasar var dediler, ama bizim burada yoktu.


Güller böceklenmiş, onlara ilaç aldım. Komşu geçen sene bir ilaç vermişti onu kullanmıştım, yerine iade ettim ilaç alınca. Sağolsun.


Bu çiçeği annem istedi, geçen sene kavuniçi rengi olanı vardı. İlla ki mutfak tarafındaki masanın oraya asacak. Akşamları da korkudan çalmasınlar diye içeriye alıyoruz. Hatta akşam yemekten sonra mutfak önündeki masada kahve içerken hava bozdu, yağmur yağacak, en son aldığım güvez sardunya yağmurdan çiçeklerini dökmesin diye, yerini değiştirdim. Sabah onlara kahvaltı hazırladım, ben biraz daha uzandım. Kapıdan dışarı çıktığında çiçeği yerinde göremeyince, çaldılar diye söylenmeye başlamış:)) sonra yerinin değiştiğini görünce rahatlamış.
 

Şakayıkta yağmurdan çiçeklerini dökmüş....


Sahaftan kitaplarımı aldım, orada bir de kahvemi içtim.


Nilüferin yeni albümü çıkmış......


Alışveriş molalarımdan biri, artık çarpraz çanta değil, omuz çantası takınca çuval gibi de olunca:)) içini doldurmak basit ya kitap ya da defter:)))
 
Şöyle bir pazara gidip ne var ne yok bir bakayım diyorum:))
 Müsadenizle....
Size güzel müzikler bırakıyorum...
 

 


 
 

4 yorum:

  1. Çiçeği de mi çalıyorlar? Gerçi enden şaşırıyorsam. Bir keresinde de benim henüz okumadığım gazetelerimi çalmışlardı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mesela bu sene baharda cam sinekliklerimizi çaldılar. Daha yeni yaptırdım, hatta tamamen vidalattım sineklikler açılmıyor, garantiye aldık bakalım nasıl olacak...

      Sil