AVUÇ İÇİ KADAR MUTLULUK YETER

30 Mayıs 2022

 

 

Can...
Yaş kemale erince,
Sonra bir bakıyorsun ki,
Eskisi kadar takmıyorsun bazı şeyleri.
Mesela, eskisi kadar özlemiyorsun kimseyi...
Ve kendine ziyan etmiyorsun geceleri...
Çaya biraz daha fazla düşkün oluyorsun,
Ya da kahveyi biraz daha fazla içiyorsun...
Çünkü artık öğreniyorsun ki, kimse senin gibi ince düşünmüyor...
Kimse, kimse için ölmüyor...
Ya da ne bileyim işte,
Kimse gecenin bir yarısı tatlı uykularını senin için bölmüyor...
Yani kimse senin gibi üzülmüyor..
 
 
Yaz birden geldi galiba... Hava sıcak mı sıcak, bu gün ilk önce migrosa sonra da pazara gittim. Pazarda işim bitince anneme soğan böreği aldım kendimede türk kahvesi, aynı masada bir bayanla oturuyorduk, kahveni iç fal bakayım dedi:)) inanmam ama bak dedim:)) üç tane yolun var dedi. İçimden 2019 senesinden bu yana hiç bir yere gidemiyorum yalan atma dedim:))
O arada eskilerden bir arkadaş geldi Emine biraz onunla sohbet ettik. Kadın da tanıyormuş:)) aynı köylü çıktılar. 
Daha sonra kalktım minibüs durağına geçtim, eve geldim, aldıklarımı yerleştirdim. Makinaya çamaşır atmıştım annem asmış. Baklaları eline tutuşturdum ayıkla dedim, Komşu kızı Birgülden almıştım, bak beyaz bakla ver annemle papaz olmayalım dedim, beyaz bakla özlem abla merak etme dedi.
Doğru da çıktı:)) papaz olmadık yani annemle. 
Ağbime öğlen atıştırmalık hazırladım, insülününü yaptım. 
Daha sonra kafa radyoyu açtım telden, biraz masada kahve içip gazete okudum. Yeni bir sanatçı ve şarkı keşfettim, belki biliyorsunuzdur...


🎵🎼🎸🙏 böyle bir günde güneş 🌞 gibi doğdu günüme, taktım evir çevir dinliyorum...
 

Annelik:))
Daha bir yaşını doldurmadan 4 yavru dünyaya getirdi. Bu poza bayıldım, ufaklık 3 tanesi süt alıyorlar anneden, diğeri annesine boynundan sarılıyor, seni seviyorum der gibi.
 
Dün bezelye aldım, annem ayıklarken ayaklarından ayrılmadılar, bende yardım ettim anneme, işimizi bitirip, yıkayıp suyunu süzdürüp kışlık dondurucuya attık....



Hepsini hatırlıyorum. Hatta okuldaki müdürümüz rahmetli Orhan suat teşekkür ve takdir alanları 15 tatilde pazar günü istanbula götürmüştü. Cenk koray ve Halit kıvancın pazar programına gittik. Her ikisininde kaynanalar ile ilgili esprilerine attigim kahkaha ile bir anda dönen kameralar ile bir kaç dakikalığına ünlü olduğumu hatırlarım😄🐞🎬📽
Ölenlere rahmetle....
 

 

Her gün yürüyüşe gitmeye başladım, ilk olarak parkın çevresini 4 tur olarak başladım, her gün tur rakamını arttırdım. En son 11.272 adım atmıştım. Bu günü tatil ilan ettim, süt geliyor yoğurt yapıyoruz, pazar alışverişi filan olmuyor yetişemiyorsun...
 


Yapımcılığını VCS Film ve Müzik Yapım'ın, yönetmenliğini ise Cenk Kaptan'ın üstlendiği ve bağımsız müzik platformu Mixart'ın değerli katkılarıyla, "Pandemi şartlarında Türkiye'de müziğin ve müzisyenin" durumunu odak alan "Sen Kimsin" isimli belgesel yapımın resmi fragmanıdır.
 
Yapımcı ve yönetmen Cenk kuzenimin oğludur, başarılı olsun yapımı....
 
Güzel bir hafta dilerim.....
 

 

18 yorum:

  1. bol sütlü filtre kahve :) soğan böreği, beyaz bakla neymişler bakayım nette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğan böreği tavsiyemdir. Bakla 2 çeşit oluyor, piştiğinde biri kararıyor biri kararmıyor ona beyaz bakla deniyor

      Sil
  2. Yürüyüş çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba baştaki sözlere bayıldım evet kimse kimse için üzülmüyor artık. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Erkoç şarkısı :) https://www.youtube.com/watch?v=e2nhMpCW4L4

      Sil
  4. spamı kontrol rdiyon muuu :)

    YanıtlaSil
  5. Karanfiller çok güzel bu hafta bir saksı da ben aldım. Benimkiler de açar mı ki?
    Yürüyüş işini ne güzel yapmışsınız, imrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka açar... yürüyüş güzel evet tavsiye ederim..

      Sil
  6. ilk sırada paylaşığınız pembe çiçeğin ismi nedir ve nereden temin edilebilir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismini bilmiyorum komşu vermişti kendi kendine çoğalıyor..

      Sil
  7. Soğan böreğini ilk kez duydum. Nasıl bir şeymiş hemen bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göçmenlerin böreği, birde pirinçli yapardı eski ev sahibimiz rahmetli, soba üstünde alt üst ederdi muhteşem bir lezzetti.

      Sil
  8. Ne güzel yazmışsınız :) Kedilere bayıldım. Ben soğuk kahve, eşim filtre kahve :) Kahve falına yeni bir bakış getirmiş, içtiğin kahveden kişilik tespiti görseli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fala inanmam matraklık olsun benimkisi:)) 2019 dan bu yana ağbim gözlerini kaybettiği ve pandemi dolayısı ile bir yere gidemiyorum. İlk defa bu akşam ;
      Lozan mübadilleri vakfı korosu, hasretin iki yakası programına katılacağım. Umarım güzel geçer...

      Sil
  9. Yavaş yavaş açılıyor her yer. Umarım sen de açılırsın dışarılara..

    YanıtlaSil