MNG KARGO REZALETİ

22 Haziran 2022

 

 
Trendyoldana aşağıdaki ürünü aldım;
 
Satıcı mng kargoyu tercih etmiş; Kargo ayın 16 sında bana kargonun bulunduğum şehre ulaştığını ve doğrulama kodunu telefonuma gönderiyor. O gün beklememe rağmen kargom gelmedi. Kargo arkadaşın dükkanına geliyor ki dükkan akşam saat 20:00 ye kadar full açık elemanı bol bir kuaför salonu. İnternetten baktığımda kargonun teslim edilemedi seçeneğinin seçildiğini görüyorum. Kuaför dükkanından Burcu ile konuşuyorum yok abla gelmedi gelse herkes dükkanda birimizden biri alırdık diyor bana.
Cumartesi günü ben kendim gideyim alayım dedim. Adres telefondan baktım, yeni taşınmış eski harita var. Bende eski haritaya göre taşköprünün oraya gittim, öyle bir firma yok taşınmış yerinden. Genel merkezle bağlantı kurdum. Yeni adresi aldım fakat saat 13:00 olduğu için yetişemedim çalışma saati bitti.
Pazartesi telefon açıyorum, dükkanın kapalı olduğunu dağıtıma çıkmadı ise büroya gelip alacağımı iletiyorum. Dağıtıma öğleden sonra çıkacak deniyor, o zaman not alın bitişikte Eren manav var oraya bırakın diyorum, tamam diyorlar notumuzu aldık diyorlar,  fakat yine teslimat yapmıyorlar. Bu arada ben annemi ve ağbimi evde yalnız bırakıp akşam üstü kargo verildi diye almaya gidiyorum yokkkkkkkkkkkkkkkk.....
 
18 haziranda 2 defa şube 1 defa da genel müdürlük ile görüşmem var.
20 haziranda şube ile 6 görüşmem var.
21 haziranda da  şube ile 4 genel müdürlükle 2 görüşmem var, hala teslim edecekler...
 
Bu arada benim marmelat yapacağım yüksekten toplayamadığım erikler sıcaktan dalında marmelat oluyorlar.
 
Hep dağıtıma bu gün çıkacak sözü var başka birşey demiyorlar. Bende söz güven demektir bunlarda insanlar ile zevzeklenmek olarak çıkıyor ağızlarından anlaşılan. Konuşayımda inansın tarzı bir yaklaşım var. 

Bu gün tekrar;
şube ile bir görüşme yapıyorum; bayan aynen şunu söyledi;
- Gelin kargonuzu kendiniz alın...
Bak sen MNG kargo insanlara çağ atlattı, herkes kargosunu şubeden kendi alacak. 
Ben zaten bu teklifi sana pazartesi günü yapmıştım, hayır biz getireceğiz dediniz. O günden bu güne ne değişti?
Tabi ki benim kendilerini hem yazılı hem sözlü şikayet etmelerim...
 
Neyse annemi ana sağlığa iğneye götürdüm, oradan da kargo şubesine geçtim. Resmen insanla oyun oynuyorlar, dağıtıma çıkartmışlar. Kardeşim sen değilmisin bana gel kendin al diyen.......
Şubeye gittiğimde, bayan yalan attığımı söyledi, ses kaydını istedi, merak etmesin en büyük ses kaydı Allah tarafında mevcut.
Beyefendi de kargonun salı günü dükkana gönderildiğini fakat kapalı olduğunu belirtti, ki bu külliyen yalan dükkan pazartesi kapalı idi ve bu konu ile ilgili kendilerine bağlantıya geçmiştim.
 
Resmen insanı aptal ve yalancı yerine koyuyorlar....  Bunlar kafayı yemişler, insanları dikkate almıyorlar senin de işini yapmıyorlar. 
Genel müdürlükle bağlantı kurdum şikayetlerimi dile getirdim.
Kargo seçmek gibi bir seçeneğim olsa asla bu şirketi seçmezdim, kendi bildiğin şirketten şaşma derim.
Canım yurtiçim, canım ptt kargom.

Mng kargoyu kullamayın kullandırtmayın rezalet bir firma....
verdiğim puan da sıfır zaten kendilerine...

 

   

21 yorum:

  1. Bölgeye göre kargoların durumu değişiyor. Mesela benim şirketin orda bekleme Sürat Kargoyu asla gelmez. Günlerce bekletir. Evin orda gelir kapının önüne kaldırır, atar, gider. Teslim edildi bilgisini de mesai girişinde girer. Yani kargo geldi mi gelmedi mi akşam gelene kadar bilemezsin. Mng, Yurtiçi ve PTT asla mağdur etmezken Aras tam bir çile. Getirmezler, alıcı adreste bulunamadı diye not girerler. Benim de bu firmanın Genel Müdürlüğü'ne sıklıkla telefonda giydirmişliğim vardır.

    YanıtlaSil
  2. amanin ne macera olmuş yaa, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Kargo firmaları cidden insanın sabrını sınıyorlar evde olduğum halde zili çalmadan gittiklerini çok bilirim kargo evde bulunamadı kağıdını da ertesi gün gelip koyduklarını, ne diyeyim...

    YanıtlaSil
  4. Çok sıkıntılı geçen bir süreç olmuş ve MNG kargo.. Şaşırtmadılar beni..

    YanıtlaSil
  5. Okurken nasıl gerildiğimi anlatamam ablam sen iyi sabretmişsin :(

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. olmaması lazım kargo şirketinin kuruluş amacı lojistik ve hizmettir.

      Sil
  7. Geçmiş olsun. Bizim de bir dönem Yurtiçi sorunluydu burada. hatta 2 gün önce (geçmiş zaman) kargo getiren şube sonradan sizin adresiniz sistemde yok getiremiyoruz dedi. Epey şikayetler olmuştu çok kişiden.

    YanıtlaSil
  8. Aras da deli ediyor insanı. Hediye göndermiştim aras kargoyla, nasılsa bulup verememişler geri gelmiş. Yollayın onu sizin hatanız dedim, benden para istediler. Vermedim. Gidip hediye gönderdiğim kişiden almışlar benden habersiz. Bir de çabuk teslim ediyoruz görünsün diye sen kargo beklerken teslim edildi mesajı geliyor, oysa daha dağıtıma çıkmamış.

    YanıtlaSil
  9. MNG açık ara en kötü kargo şirketi..

    YanıtlaSil
  10. Dalga geçip oynatmışlar sanki ,çok saçma.Kargoları kapılara atıp gittiklerini duymuştum ama bu kadarı da pes yani.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun. İnternetten alışveriş daha kolay ve uygun olduğu için internetten alışveriş yapıyoruz ama bu kargo işleri insanın canını sıkıyor bazen.

    YanıtlaSil