OKUDUM DERGİ 2022/12 OT DERGİSİ ARALIK 2021

10 Haziran 2022

 

 















 

 

 

10 yorum:

  1. Oğuz Atay alıntıları dahi ne hüzünlü, kitapları ise ayrı anlamlı... teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. Alıntılar çok güzel mutlaka bende alıyım bu sayıyı, epeydir dergi de almıyorum, düzenli alıp okuyorsun özeniyorum ben azıcık el işine sarınca bırakıyorum kitabı dergiyi, birarada götüremedim bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek düzenli okuyamıyorum kenara koyuyorum sonra elime geçeni alıp okuyorum geçmiş sayılar olabiliyor.
      Sevgiler

      Sil
  3. otu da furüğ u da severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ot tamamda füruğ için pek birşey diyemem sadece dergilerde rastlıyorum kendisine.

      Sil
  4. Diyaloglar Murat Menteş'in sayfasından mı?

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir dergiymiş yine, okuduğunuz dergilere bayılıyorum.

    YanıtlaSil