BİLİRİM, KIRILMIŞ DİZELERİ TAMİR ETMEZ ZAMAN...

15 Mayıs 2023

 

 
VEFALI DOST

Hakiki dost arkadaşlık!
Güven huzur demektir.
Bu sözü bi kenara yaz!
Vefalı dost iyi arkadaş!

Kıymet bilen bi arkadaş
Fayda vermiş deva gibi!
Vefalı bir dost, arkadaş!
Derman veren gıda gibi.

Sadık olur mazbut olan
Güven duyar çevresine
Irak yakın fark etmiyor!
Vefakârdır sadık insan!

Kıymet bilen bir insanla
Her bi daim güvendeyiz
Her bi zaman emniyette
Kıymet bilir sadık insan!

Duyguludur sadık insan
Çok değerli bir servettir.
Kimselere zarar vermez
Güven verir sadık insan.

Nezaketli her davranış!
Sevgi, saygı ilgi demek!
Yakın ilgi hoş davranış!
Budur sevgi göstergesi.

Dost dostunu arayarak!
Hal ve hatır sorabilmek,
Kederiyle dertlenmektir.
Dostluk bunu gerektirir!

Dostumuzun kederiyle!
Her derdiyle ilgilenmek
Dertlenince üzülmektir.
Sevinciyle, sevinmektir!

İyi dosttan gelmez cefa
Dosttan ilgi, sevgi, sefa,
Dostumuzdan yakın ilgi
Candan öte sevgi, vefa!

Hakiki dost ve arkadaş
Öyle özel insan çok az,
Bu sözü bi kenara yaz!
Vefalı dost, arkadaş az.

Hakiki dost ve arkadaş
Kadir kıymet bilen kişi!
Özü, sözü doğru insan!
Vefalı dost sadık insan!

NAZIM TAŞTAN 
 
 
Herkese güzel ve sağlıklı bir hafta diliyorum. Dün oylarımızı hayırlara vesile olması için kullandık umarım sonuç herkes için tatmin edici olur. Arkamız ilkokul olduğu için bİz orada kullanıyoruz. Ağbim görme engelli olduğu için onun yanında bende girdim kendisine yardımcı oldum. Daha sonra ben kullandım ve eve geldik, annemi aldım bu seferde onu götürdüm, güzelim kağıtları zarfa zor koydu, nerdeyse görevli yada ben yardım edecektik koymak için ama en nihayetinde bitirdi o da teslim etti. Şu satırları yazarken oy kullanma bitti ve sonuçları bekliyoruz yasaklar kalktıktan sonra. Bu arada hava güzel olunca gelen geçen komşu bize de uğradılar, bahçede oturdular kahve faslı oldu bol bol. 
Bol bol okumalı bir hafta oldu, bu hafta okuduğum kitaptaki hikayede de zatürre hastalığı anlatımı vardı. Allah yine bu hastalığı denk düşürdü kitapta bana. Şu an elimde arkadaştan aldığım kenarda uzun zamandıur bekleyen bir kitap var onu okumakla meşgulum. Ayın 17 sinde kütüphane kitaplarını teslim etmeye gideceğim hayırlısı ile.
 
Sevgiler hepinize....
 

 BAMBAŞKA SOHBETLER


CEMAL NUR SARGUT VE HASAN KERİM GÜÇ
https://www.youtube.com/watch?v=XR29sW-AlUk
https://www.youtube.com/watch?v=0CkDRHAeHZ4&t=30s

ASLI ŞAFAK'LA İŞİN BAŞI

AYŞE KULİN
https://www.youtube.com/watch?v=gonj9btiMwQ

 


4 yorum:

  1. aslı şafak kimmiş bakayım bi ara pekuu :)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım oy vermenin en zor kısmı gerçekten de o devasa pusulayı zarfa sığdırmaktı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hem ağbim beklerken kızdı söylendi hem annem telef oldu zarfa sığdıracak diye..

      Sil