BCP BLOGGER CANLANDIRMA PROJESİ MART 2024

31 Mart 2024

 

 

 
 
REBA MCENTIRES THE HAMMER 2023 
 
Eski yargıcın ölümünden sonra Nevada'nın 5. bölgesine yargıç olarak atanan avukat Kim Wheeler. Ölümle ilgili soruşturma yoğunlaşırken, Kim'in yerel genelevi işleten kız kardeşi baş şüpheli haline gelir.
 
Sıradan bir filmdi. Puanım:3
 

THE COLOR PURPLE 2023
 
Film, 1930’larda Güney Amerika’da yaşayan Celie ve diğer Afrikalı-Amerikalı kadınların ırkçılığa karşı verdikleri yaşam mücadelesini konu ediyor. Yıllar boyunca birçok erkekten zulüm gördükten sonra kendisini yeniden keşfetmeye çalışan Celie’nin hayatına odaklanılan film, Alice Walker’ın Pulitzer ödüllü romanından beyaz perdeye uyarlanıyor.

Müzikli güzel bir filmdi. Puanım:4

SHIRLEY CHISHOLM 2024


Shirley Chisholm kongre üyesi olarak seçilen ilk siyahi kadın olmasının ardından 1972'de Demokrat Parti'nin ABD başkan adayı olmak için çığır açan bir yarışa girişir.
 
Güzeldi beğenerek izledim.. Puanım:4 


TOPRAK ANA 2023

Hamile olduğu bir dönemde iki çocuğu koruyucu aileye verilmiş olan bekar bir anne, hayatının en zorlu mücadelelerinden birini veriyor. Öncelikli hedefi, güçsüz olduğu bir dönemde ellerinden alınan çocuklarını geri kazanmak. Ancak bu süreç, hiç de kolay bir şekilde ilerlemiyor. Yaşadığı zorluklar ve çıkmazlar, onu daha da güçlü bir hale getiriyor. Bir yandan çocuklarını geri alabilmek için sistemle savaşırken, diğer yandan ise toplum baskısı ve ön yargılarla uğraşıyor. Fakat bu durum, onun mücadele azmini azaltmıyor. Aksine, Körfez Bölgesi'nde yaşayan topluluğu kucaklamasına, bu süreçte onların desteklerini almasına yol açıyor. Ailesini yeniden bir araya getirebilmek için çıktığı bu yolda, kendisine destek olan toplulukla bir bütün oluyor ve bu süreci birlikte aşmayı hedefliyor.
 
Puanım:3

16 yorum:

  1. hımmm chisholm benim de son yazımda var, reba mcentire amerikan folk şarkıcısı yaa filmi mi varmış izlerim tabiii :) bcp mart okurix, sen, ben, bonheur dört kişi olduk şimdilik, haftaya yazar arkadaşlarımız :)

    YanıtlaSil
  2. reba izlemeye başladım, başroldeymiş :) ama çok reklam çıkıyor yaa böyle izlemek ne zor bahis reklamları :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyorum paylaşım için. Film severlere güzel seçenekler bence. İzleyen gözlerinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  4. Bir zamanlar daha çok film, daha çok oyun izlerdim. Filmleri sinema salonunda, büyük ekranda izlemek farklı ama artık zaman elvermiyor.
    Güzel seçimler. Toprak Ana adıyla ilginç geldi, izlemek isterdim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil, bende artık eskisi kadar izleyemiyorum.
      Sevgiler,

      Sil
  5. The Color Purple ve Shirley'e şans vermek isterim. Tanıtım için çok teşekkürler, emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar, Shirley yeni filmlerden merak ediyordum. Paylaşım için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Hiç duymadığım filmler. Konuları ağır gibi duruyor. Kadınlar hayatta pek çok kere sisteme baş kaldırmayı başarmışlar. Filmlerde de hem topluma hem de kendi hayatlarındaki olaylara karşı sesi çıkan kadınlar var gibi. İnsan böyle filmler izleyince, güzel de bittiyse dünyada her şeyi başarabilir gibi hissediyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil