OKUDUKLARIM 2024/19 OKUMAYI SEVMEYEN ÇOCUĞUN HİKAYESİ

13 Mart 2024

 

 
İyi ki kitaplar var! Miriam Dubini Yazmayı Sevmeyen Çocuğun Hikâyesi’nden sonra, yine çok yaratıcı ve güzel bir kitapla okurlarıyla buluşuyor: Okumayı Sevmeyen Çocuğun Hikâyesi... Kitap okumayı çok sıkıcı bulan Anna’nın görüşü, kütüphanede gördüğü “o” kitaptan sonra bambaşka bir boyut kazanır. Hayal bile edemeyeceği şeylerle karşılaşır çünkü... Miriam Dubini sadece hikâye anlatmakla kalmamış, çeşitli oyun ve bulmacalar da hazırlamış. Francesca Carabelli’nin resimleri, Filiz Özdem’in çevirisiyle...

KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCEM;
 
Okumayı yeni öğrenen çocuklar için ideal bir kitap. Sevdim bu çocuk kitabını:))) 

KİTAPTAN ALINTILAR;

Çocuklar yapmak istediklerini seçemez.
******
Herkes en çok hoşuna giden şeyi okur.
******
Her kitap, unutulmaz bir maceraya açılan bir kapıdır.
*******



12 yorum:

  1. Yapı Kredi Yayınları arasında seçilebilecek çok nitelikli kitaplar var. Doğan Kardeş Dergisini özlemle beklerdik, dopdoluydu. Bu kitabın da adı bile ilk anda insanı sarıyor.
    Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
  2. iyi hediye olabilr saol :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Çocuklar okusun, benim gibi okuma özürlü kalmasınlar diye çok çabaladım. Ben de dergileri okumayı çok seviyorum. Kitap da ilgimi çekecek bir kitap olursa ancak o zaman okurum. Daha çok kaynak yayınları ve ve kaynak kitapları okumayı çok seviyorum. Son beşinci torunum kitap okumayı çok seviyor. Kitabın konusu ona göre olmasa da onun bu kitabı okumasını isterim. Bakarız Yapı Kredi Yayınlarına.
    Paylaşarak bizleri malumatlandırdığınız için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. YKY’nin bazı çeviri çocuk kitaplarını ve yazarlarını seviyorum.
    Bu kitap, okumayı sevmeyen çocuklara kitap okuma sevgisini başarıyla aşılayabilir. :)

    YanıtlaSil
  5. Dün internette görüp merak etmiştim. Tekrar karşıma çıktığına göre listeye ekleyip Arya'ya alayım :)

    YanıtlaSil