İZLEDİKLERİM 2024/6

21 Nisan 2024

 

 
A JOURNEY 2024
 
Kanser tedavisini reddeden bir kadın, ölmeden yapılacaklar listesindeki deneyimleri tamamlamak için kocası ve en yakın arkadaşıyla Tazmanya'da bir yolculuğa çıkar. 
 
Duygusal bir filmdi....
 
 
ANTHRACITE 2024 ( 6 BÖLÜMLÜK BİR DİZİ)
 
1994 yılında, Alpler'in eteklerindeki sakin bir köy, bir tarikatın üyelerinin toplu intiharı ile sarsılır. Bu trajik olaydan otuz yıl sonra, aynı köyde tarikatın ritüellerini taklit eden vahşi bir cinayet işlenir. Bu cinayet, köyün zorlukla kurduğu huzuru yerle bir eder ve genç suçlu Jaro Gatsi'yi de günah keçisi ilan ederek cinayetle suçlar. Hayatını yeniden kurma umuduyla dağlara gelen Jaro, masumiyetini kanıtlamak için amansız bir mücadeleye girişir. Bu mücadelede ona beklenmedik bir şekilde Ida adında eksantrik ve internet tutkunu bir kız yardım eder. Kayıp babasını arayan Ida, Jaro'nun durumuyla ilgilendiğinde, olayın sadece bir cinayetten öte olduğunu ve geçmişlerindeki karanlık sırları barındırdığını fark eder. Jaro ve Ida'nın birlikte yürüttüğü soruşturma, onları tarikatın gizemli geçmişine ve köydeki karanlık güçlere götürür. Bu güçler, Jaro'nun babasının kayboluşuna ve cinayetin arkasındaki gerçeklere dair şok edici bilgiler ortaya çıkarır.
 
Konu olarak ilgimi çekti başladım, bazı sahneler tasvip ettiğim sahneler değil, izlediğime pişman ettirdi diyebilirim. İzlemeyin, izletmeyin
 
 
SCOOP (ATLATMA) 2024
 
Gerçek olaylardan esinlenen bu kurgusal film, Newsnight programındaki kadınların Prens Andrew'la yapılan meşhur röportajı nasıl başardıklarını onların gözünden anlatıyor.
 
Güçlüden hesap sor, mağdurlara söz hakkı ver
 
 
BİR KATİLİN ANILARI 2017
 
Byeong-Soo eski bir seri katildir. Şimdi ise Alzheimer hastasıdır. Kurbanlarından birinden aldığı Eun-Hee'yi kızı gibi büyütmüştür. Bir gün, Eun-Hee'nin erkek arkadaşın Tae-Joo'nun Eun-Hee'yi öldürmek için yaklaştığını hatırlar. Bunun üzerine Eun-Hee'yi korumak için Tae-Joo'yu öldürmeyi planlar ve anılarını kaybetmemek için kendisi ile savaşmaya başlar.
 
 Alışkanlıklar unutulmaz.....

Bu filmde duygu ve hislerle dolu bir iniş çıkış yaşayacaksınız.. Harika!
 
 
 

8 yorum:

  1. Bir Katilin Anıları dikkatimi çekti, uygun bir vakitte bakarım inşallah. Öneriler için teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  2. ANTHRACITE 2024 ( 6 BÖLÜMLÜK BİR DİZİ) için yapmış olduğunuz özet dikkatimi çekti izleyebilir miyim diye düşünürken, izlemeyin izletmeyin ikazınızı okuyunca vazgeçtim ayrıca ikazınız için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil, bizim kültürümüze anane ve geleneklerimize ayrıca dinen yasaklananlara uygun değil, tavsiye etmiyorum. Bu tür diziler kanalı ile toplumumuzun bozulmasına da üzülüyorum. Ayrıca çeviri yapıp yayınlayan kişileri de kınıyorum.
      Sevgiler, Saygılar,

      Sil
  3. İzlediğim şeyler de hoşuma gitmeyen şeyler olunca ben de rahatsız oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu bu zaten, ruhun rahatsızlık duyduğu şeyi yapmamak lazım.

      Sil
  4. Tam 6 bölümlük dizi benlik demiştim, alttaki uyarı yazınız geri adım attırdı bana. Peki, izlemeyeceğim. Kafa bulandıran filmleri izlemeyi ben de sevmiyorum. Uyarı ve paylaşım için teşekkür ediyorum size. İzleyen gözlerinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil