HER VAZGEÇİŞ KENDİ SESİNİZİ DUYMAYA BAŞLAMA EŞİĞİDİR (İZDİHAM DERGİSİ)

11 Ağustos 2024

 

 
 
HAKİKAT İÇİNİZDEDİR

Hakikat içinizdedir, dışsal şeylerde değildir. Aklınız neye inanırsa inansın, hepinizin içinde gerçeğin tam olarak bulunduğu içsel bir merkez vardır. Bu içsel ışığınızın sizi yanlış değerlendirmelerinden alıkoyan rehberliğine izin verin, derken gerçeğe içinizden cevap verdiğinizi görecek ve gerçeği bulduğunuzda hayat yolculuğunuzun her adımında size rehberlik edilmiş olduğunu hatırlayacaksınız.
Beyaz Kartal’ın size hep “Devam edin, devam edin” diyen uyarılarından bıktınız mı? İnanın bize, tek yol; çünki devam etmezseniz köşeden köşeye koşarak zaman kaybeder ve kendinizi çıkmazda bulursunuz. Sakin olun ve size özel bir görev verildiğini hatırlayın, çünki bu işi yapabilecek tek kişi sizsiniz.
İşinizi yaptığınızda, onu kolayca yapın. Elinizden gelenin en iyisini yapın fakat mutlulukla, sakince ve bırakın o bir engel değil, bir eğlence haline gelsin. Düşüncelerinizi temizleyin, rahatlayın, mutlu olun, sevgiyi hissedin, her şey iyiye gidecektir.
Eğer Tanrı sizin için bir değişiklik isterse, onu sizin için yapacaktır. Eğer bir belirti ve yeni bir şey yoksa hayatın tadını çıkarmaya, sessizce ve mutlulukla devam edin.
Tanrı’nın kendine özgü yardım yolları vardır; çocuklarına yardım eden maddi hediyelerle bile….
Umarız ki ruhsal yaşam bilgisi ile ne kadar harikulade bir kutsamanın, dünyadan bile güzel bir alemin size sunulduğunun farkına varmaya başlarsınız.
 
BEYAZ KARTAL
Güzel Hayatı Yaratmak
Sayfa: 61-61 
 

Hepinize güzel bir hafta diliyorum. Havalar hâlâ çok sıcak, iş yaparken ter döküyorsun. Çarşıya pek inemiyorum, hem sıcak hem para çok harcanıyor:)) Onun yerine evdeyim okuyup, dinleyip, izliyorum. Son günlerde yukarıdaki şarkıya taktım, bunu ilk şehir içi minibüste dinledim, sonra youtube de çok aradım bulamadım, tabi  sanatçı kim soramıyorsunuz velhasıl spotify de denk geldim Allah'tan.  Bu gün komşu oğlunun düğünü vardı, sabahtan geldi davullar şu saate kadar çaldılar. Alay geldikten sonra yemek verildi bir tabldot eve aldım, 3 ümüz yedik ortaklaşa yemekleri. Allah mesut etsin diyelim. 
Dün sergide iken arkadaş mesaj atmış, uğramıyorsun artık önemli bir şey yok değil mi diye:)) bazen özlenmek güzel galiba...
İnstagram kapalı idi yeni açıldı, biraz özlem gidermek lazım. 
 

 

Kızım beni böyle çarşıya geçiriyor....
 

 Yeni kitaplarım.....
 

 

Yine migrosta idik.
 

Bu ipleri aldım bakalım ne çıkacak ortaya...
 
 
Geçen gün jet migrosa uğradım, kasadayım önümde karpuz alan birisi var bana ağbin nasıl dedi iyi dedim, tanıdınmı dedi hayır dedim, ben dedi x kişisiyim, isminizi duyuyordum ama sizi hatırlamıyordum dedim. Haklısın dedi babanın mezarına gün aşırı gidiyorum dedi, (onunda oğlu vefat etmiş) Allah kabul etsin ( içimden helallik alıyorsun herhalde )  dedim. Selam söyle dedi Aleyküm selam dedim. Bu kişi bulunduğum şehrin en zengin insanlarından biri (müteahhit) kendi zengin olduğu gibi anne baba ve eşinin aileside varlıklı bir aile. Babasının yıllar önce bir kamyonu vardı, pazarcılarda herkesin aracı yoktu, herkes böyle kamyonu olana malını atar çevre il yada ilçelere pazara giderlerdi. Zamanla bizde bir kamyonet aldık kamyondan ayrıldık ama ailece görüşmelerimiz devam etti. Babası vefat etti bu kişinin, ne zaman hatırlamıyorum ama vefatından bir süre sonra bir cumartesi 16:24 vardiyasına gidicem o gün sabahtan bu x şahsının annesi aradı babamı istedi telefona bende bahçeden babamı çağırdım, telefonda konuştular. Borç para istemiş, babamda hacı bu kadar var başka yok demiş, o da yeter demiş. Telefonu kapayınca bana bir rakam söyledi bunu hacı E..... götür dedi. Giyindim parayı götürcem telefon çaldı, arayan memleketten kuzenim halamın vefatını bildirdi. Babamın eli ayağına dolaştı bir tarafta söz verdiği paranın gitmesi lazım, diğer taraftan memlekete gitmek için para lazım. Dedim merak etme ben maaşı sana veririm uçak biletini de alırım dedim içi rahatladı. Bu sefer İstanbul ile bir telefon trafiği başlattım ben kuzenlerle, amcamada aynı uçağa bilet aldık. Kuzen ben bu işlerden anlamam sen gel sen uçağa gönder bunları dedi. Hemen şefle görüştüm durumu anlattım, bana izin ver 2 saat babamları memlekete yolcu edeyim saat 16 da iş başı yapacağımı 18 de yapayım dedim, tamam dedi. Sonra müdür aradı başsağlığı diledi bu gün izinlisin çalışmana gerek yok dedi Allah razı olsun. O gün babam gitti hacının istediği parayı verdi, eve geldi İstanbula gittik, havaalanında kemer çıkar kapı bul falan biz babamları yolcu ettik. Aradan bir 6 ay geçti herhalde babam yoldan geçerken Hacı E yi görmüş, selam sabahtan sonra Hacı benim sana verdiğim parayı ne zaman bana dönersin diye sormuş? O da ben o parayla kocama hayır yaptım, o hayırda senden olsun demiş. 
Ya Hu, başkasının parası ile hayır mı kabul olurmuş?
Gitti babamın bir maaşı. Kadın öldü bunu  oğluna söylemiş bu durumu babam, bu kişi de borç annemin ben mesul değilim demiş, bu varlığın içinde. 
Aslında çocuklar anne ve babalarının borçlarından mesuldürler. Biz babam vefat ettiğinde, ağbim mal aldığı yerlere uğradı, kendisi vefat etti borcu varsa söyleyin demiş, borcu yok, olsa da Mehmet amcamıza helal olsun demişler, ki yoktu zaten. Pazartesi mal alırsa Cumaya kadar parayı denkler öderdi. 
Başka bir pazarcıya da aynısnı yapmış sonradan öğrendik.
Adamı görünce bu anı aklıma geldi bir yazayım dedim...
 

6 yorum:

  1. Ben de çok borç verdim, ihtiyacım varken kimseden borç isteyemedim. Verdiklerimi de geri alamadım. Bugün hatayı kendimde görüyorum. İnsanlar yumuşak gördüğünü sömürmeyi hak görüyor maalesef.

    YanıtlaSil
  2. Bahsedilen ailenin yapılan hatadan sonraki duruşları hoş değil. Bilemedim ben olsam helal etmezdim gibi geliyor ama anlattığınıza göre babanız daha iyi kalpli. Allah rahmet eylesin 🌸

    YanıtlaSil
  3. nasıl bi yüzsüzlük arkadaş yaaa başkasından aldığın borç ne demek hayır senden olsun , hayır dediğin önce gönülden kopar kişi kendi yapar , oluyo muymuş öyle ayıp yaaa valla ayıp hakikaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarında çok haklısın doğrusu da bu zaten.

      Sil