İZLEDİKLERİM 2024/11

05 Ağustos 2024

 

 
PUSLU SINIR 2024
 
Endonezya-Malezya sınırı boyunca işlenen korkunç seri cinayetleri soruşturan şehirli bir dedektif, geçmişindeki sorunlarla yüzleşmek zorunda kalır.
 
Kan , kesik baş göremem diyorsanız izlemeyin. 
 
ERDAL İLE ECE 2024
 
Evliliklerinde komik çatışmalar yaşayan bir çiftin hikayesi.

Yeni evli çiftin maceraları
 
GÜNEYİN OĞLU 2021
 
Irk ilişkileri üzerine bir tez çalışması için, Bob ve bir avuç sınıf arkadaşı bir çalışma yapacaktır. Abernathy (Cedric the Entertainer) ve Rosa Parks (Sharonne Lanier) ile tanışmak için yola çıkar. Bu, Bob'un hükümet yetkilileri, polis ve beyaz vatandaşlar tarafından Siyah aktivistler üzerinde sürdürülen korkunç ırkçılığa tanıklık ettiği bir olaylar zincirini başlatır ve harekete katılmak için hayatının akışını değiştirir. 
 
Gerçek bir hayat hikayesi idi sevdim...

6 yorum:

  1. Bu filmlerin hiç birini izlemeyi bırak duymamamışım ki ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneyin oğlu gerçek hayat hikayesi olduğu için beni etkiledi.
      Keyifli seyirler,

      Sil
  2. Fatma Aliye'nin kendi yazdığı kitaplarını da oku bence, Hayatttan Sahneler ile başlayabilirsin, kısa bir romandır. İş Bankası yayınlarından çıkmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyene uydum, siparişini verdim kitabın. Sağol,

      Sil
  3. Hiç görmediğim filmler. 😅 Gerçek hayat hikayelerini severim. Güneyin Oğlu'nu listeme ekledim. 💜

    YanıtlaSil