2021 YILI ŞUBAT AYI DİNLEDİKLERİM

03 Mart 2021

 

 
 

 

NESRİN SİPAHİ - HASRET

 
NESRİN SİPAHİ- KALBİ KIRIK SERSERİ
 
 
NESRİN SİPAHİ - İÇİN İÇİN YANIYOR
 
 
NESRİN SİPAHİ - AŞKIN KANUNU 

 
IŞIN KARACA- GÜNDÜZÜM SENİNLE
 
 
IŞIN KARACA - SENİ BEN ELLERİN OLSUN DİYE Mİ SEVDİM
 
 
IŞIN KARACA- İNTİZAR
 
 
IŞIN KARACA - ADINI ANMAYACAĞIM 

 
SEZEN AKSU KARIŞIK
 
 
ZİYNET SALİ - BANA DA SÖYLE  

 
DENİZ SEKİ - BU SEVDA BU ŞEHRE SIĞMAZ
 
 
 
DENİZ SEKİ DİLE KOLAY
 
 
DENİZ SEKİ- AĞLAMAK YOK
 
 
DENİZ SEKİ - MASAL
 
 
BURCU GÜNEŞ- GÖZLERİNDE BIRAKTIM AŞKI
 
 
BURCU GÜNEŞ- AY ŞAHİT
 
 
BURCU GÜNEŞ- SAHİLDEN
 

BURCU GÜNEŞ- EFLATUN - ÇIKMAZ SOKAK

 
BURCU GÜNEŞ- ÇİLE BÜLBÜLÜM
 
 
BURCU GÜNEŞ- SEN KAYBI
 
 
EMEL SAYIN- RÜYALAR GERÇEK OLSUN 

 
EMEL SAYIN- OLMAZ BÖYLE ŞEY
 
 
EMEL SAYIN- YALANCI YARİM  

 
ZEKİ MÜREN- BÖYLE BİR KARA SEVDA
 

ZEKİ MÜREN - BİR YANGININ KÜLÜNÜ

 
BERKANT- SAMANYOLU 

 
JUANİTO- ARKADAŞIMIN AŞKISIN
 
 
CEM KARACA - UNUT BENİ
 
 
NİLÜFER- TA UZAK YOLLARDAN
 
 
FRANCIS CABRE JE T'AIMAIS, JE T'AIME, JE T'AIMERAI 
 
 
NİLÜFER NOSTALJİ
 

EMEL SAYIN- DUYDUM Kİ NUTMUŞSUN GÖZLERİMİN RENGİNİ
 
 
SERTAP ERENER- KOPARILAN ÇİÇEKLER 

JOHN MAYER - HELPLESS

SEZEN AKSU- LALE DEVRİ
 
ALİ DAĞI  

THE BEATLES- LUCY IN THE SKY WİTH DIAMONDS

THE BEATLES- I AM THE WALRUS
 
ZERRİN ÖZER- HERŞEY SENİNLE GÜZEL
 
FİKRET KIZILOK- SEVDA ÇİÇEĞİ
 
KENAN DOĞULU- TUTAMIYORUM ZAMANI 

METALICA- WHISKEY IN THE JAR
 
NİLÜFER- HER YERDE KAR VAR

AYLA DİKMEN- ANLAMAZSIN
 
EDWARD SHARPE& THE MAGNETIC ZEROS - HOME 

MÜSLÜM GÜRSES- SENSİZ OLMAZ
 CAN GOX- HAYDAR HAYDAR
 
ATHENA- BEN BÖYLEYİM
 
MARY J. BLIGE- ONE
 
MADONNA-GOGOL BORDELLO- LA ISLA BONITA 

MÜZEYYEN SENAR- BEN SENİ UNUTMAK İÇİN SEVMEDİM
 
SEZEN AKSU- DELİ KIZIN TÜRKÜSÜ 

NÜKHET DURU- BEN GENE SANA VURGUNUM 

FERDİ ÖZBEĞEN- DİLEK TAŞI
 
CHUCK BERRY- YOU NEVER CAN TELL
 
 I CONTAIN MULTITUDES 

AMY WINEHOUSE- REHAB
 
AMY WINEHOUSE - BACK TO BLACK
 
NEIL YOUNG - LITTLE THING CALLED LOVE 

NEIL YOUNG- BETTY LOU GOT A NEW PAIR OF SHOES
 
JOHNY CASH - I WALK THE LINE
 
PULP- COMMON PEOPLE
 
ZEKİ MÜREN- KOKLASAM SAÇLARINI BU GECE

ZEKİ MÜREN- KAÇSAM SENDEN BIRAKIP UZAK YOLLARA GİTSEM


 
 

 

19 yorum:

  1. Nostalji rüzgarı oldu benim için dinleyeceğim şarkılarınızı teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. müzik tedavi ediyor insanı
    müziksiz olmaz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel öneriler. Hemen dinliyourm!

    YanıtlaSil
  4. kayseride olup, ara ara Ali Dağı manzarasına bakınca hemn dikkatimi çekti. nasıl eğlenceli :) liste gayet güze teşekkür ederiz canım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tavsiye ettiğin şarkılardan sadece 12 tanesini biliyorum. Dolayısıyla dinleyecek çok şarkım var (: Tavsiyen için teşekkürler. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  6. Nostalji rüzgarları, ne hoş bir seçki.

    Can Gox ilk kez dinledim, farklı yorumlamış, Cem Karaca'ya benzeşme hissettim tarzında biraz ama o lezzete sahip değil yorumu.

    Sezen'in karışık seçkisi sar başa tekrar tekrar dinle resmen .

    YanıtlaSil
  7. Mükemmel bir liste olmuş. Aralarında fazlasıyla dilediklerim var. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel şarkılar var :) çoğunu dinlemiştim ama dinlemediklerim de var.. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. anlamazdın ve sevda çiçeği hep dinlerim. nesrin sipahi çok iyi yaaa bi de belkıs özener :)

    YanıtlaSil