KIŞ OKUMA ŞENLİKLERİ 2020 SONUÇLARI

01 Mart 2021

 

 
 

1.Kategori (10 puan): İsminde “KIŞ” mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların “KIŞ” mevsiminde geçtiği bir kitap.

Kış Bahçesi- Kristin HANNAH- 512 sayfa

2.Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virginia Woolf veya Jack London'dan bir kitap.

Orlando- Virginia WOOLF 240 sayfa

3.Kategori (10 puan): Mehmet Akif Ersoy veya Necip Mahfuz veya Ahmet Mithat Efendi'den bir kitap.

Midak Sokağı - Necip  MAHFUZ 300 sayfa

4.Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasiklerinden bir kitap.

İki Soylu Akraba - William Shakespeare 176 sayfa

5.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

Atatürk ile Allah arasında- Sinan MEYDAN 1168 sayfa

6.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şiir ve tiyatro türünde iki kitap. 

(bir şiir bir tiyatro yada iki şiir yada iki tiyatro türünde kitap olabilir)

ŞİİR: Sevdan Yüreğimde Saklı - Hüseyin GÜLER 248 sayfa

ŞİİR: Nar- Haydar ERGÜLEN 248 Sayfa

7.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin Mavi olan iki kitap.

Son Ada - Zülfü LİVANELİ 168 Sayfa

Yakupyan Apartmanı - Ala Es ASVANİ  264 Sayfa

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın başharfleri ile başlayan iki kitap.

Ölümsüz Kalp - Serdar ÖZKAN 274 Sayfa

Kalbimin Can Mayası- İclal AYDIN  440 Sayfa 

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap.

(*kitapçı dükkanı, kitap hırsızı, kalp hırsızı gibi üçünün ortak kelimeleri olmalı 

*pencere, pencereden, pencereler gibi aynı kelime üç kitapta da olabilir.. 

 *Eski Kahramanlar, Eski Fotoğraf, O Eski Mahalle, gibi.. )

Ev - Nermin YILDIRIM 456 Sayfa

Penceresiz Ev - Nadir HASHIMI  496 Sayfa

Umut Evi - Galip UYAR 402 Sayfa

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri K, I, Ş ile başlayan 3 kitap.

K: Kara Düşen Ayışığı - Lilly GRAHAM 328 Sayfa

I: Ikıgai - Hector GARCIA & Frances MIRALLES 176 Sayfa

Ş: Şapel Yolu - Loıs Paul BOON 488 Sayfa

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir üçleme yada bir serinin üç kitabı.

1- Aşkın Gözyaşları - Tebrizi Şems- SinanYAĞMUR 248 Sayfa

2- Aşkın Gözyaşları - Kimya Hatun - Sinan YAĞMUR 272 Sayfa

3- Aşkın Gözyaşları - Hamuş - Sinan YAĞMUR 288 Sayfa


TOPLAM KİTAP SAYISI:20 ADET PUAN 200

EKSTRALAR 150 PUAN

TOPLAM SAYFA SAYISI 7222 PUAN 72 

TOPLAM PUAN : 422

 

Bu katıldığım son şenlikti. Bir daha katılmayı düşünmüyorum. Elimdeki diğer kitapları okuyamıyorum, dergilerimi okuyamıyorum. Galiba belli bir kalıba girmek bana göre değil. 

Zaten karşımda muhatap alabileceğim bir kişide yok 3 ay olmuş hala güz şenlik sonuçları açıklanmamış. Beni muhatap almayanı ben niye muhatap alayım diyorum. Sizlere bol okumalı günler şimdi ben bir 15 gün dergilerime gömülmek istiyorum....

Üç ayda toplam 8890 sayfa okumuşum, yani şenlik harici okumam da 1668 sayfa.


6 yorum:

  1. Öncelikle tebrik ediyorum sizi.Kitaplarla sıkı bir ilişkiniz olduğu paylasimlarinizla ortadaydı zaten ama böyle bir arada görünce hepsini çok bi imrendim, darısı başıma:)

    Böylesi okuma şenlikleri cicili bicili geliyor bana da, heveslenip katılsam mı diyorum yer yer ama sonra dediğiniz gibi bir kalıba girme hali benim için olası değil pek, bu yüzden o hevesten vazgeçiyorum hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebriğiniz için sağol. Çok severim kitapları. Maalesef benimde 2. ve son katılımım oluyor. Sebebinişde yukarıda açıkladım.

      Sil
  2. Ne güzel bu kadar sayfa okumanız :) İnsana kitap çok iyi geliyor kesinlikle...

    YanıtlaSil
  3. kızma kızma pikuuuu :) Atatürk ile Allah arasında kitabı ne anlatıyor ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızdım vallahi:)) katılmıyorum artık..
      https://yuregiminiklimi.blogspot.com/2020/12/okuduklarim-79-ataturk-ile-allah.html
      kitap burada yazıyor

      Sil