KALBİNİZ GİBİ GEÇSİN HAYATINIZ.

15 Mart 2021

 

 
 
Herkese güzel bir  gün  diliyorum...
Umarım bu yeni dalga hastalık çoğalmasından etkilenmeden bu virüsü atlatırız. Her ne kadar lokantalar cafeler açılsada çoğunluk  uzak durmaya çalışıyoruz. Sadece 1 defa alışveriş sonrası uğrayıp bir kahve içtim. Fotoğraf bahçede açan mart menekşelerine aittir.
 
*****

Aldırmıyorum...
Kim ne düşünmüş ne söylemiş hakkımda umurumda değil.
Dört dörtlük değilim elbet kimsenin de olamayacağını biliyorum.
Herkesle konuşabilecek kadar fikrine saygılı,kendi söylediklerimin ardında duracak kadar tecrübeliyim diyorum.
Öyle dürüstlük, yalan, samimiyet,kimse beni anlamıyor naralarıyla da dolaşmıyorum etrafta.
Çünkü biliyorum en az onlar kadar benim de yanıldıklarım,güvenini kırdıklarım,samimiyetsiz olduklarım var.
Herkesin yaşadıkları farklıyken,
sen şu'sun ben bu'yum gibi hayatı sadece ben biliyormuş havasına da bürünemem.
Her insan farklıdır,her insan yanılmıştır.
Her insan kişiye göre doğru kişiye göre yanlıştır çoğu zaman.
Aldırmıyorum yani.
Kim sevmiş kim sevmemiş yada o şöyle biriymiş...
Kim ne derse desin.
Ben buyum.
Olduğum gibiyim yani.
Artık nasıl kabul edersen.
🦋
Aslında herkes kendi çapında mükemmeldir fakat kiminin çapı tamdır, kiminin ise hayatı ancak beyninin yarıçapı kadardır.
 Tolstoy 
 

 
Geçen hafta migrosa gittim,dergilerimi aldım. Kitaplarda da %40 indirim vardı 4 kitap aldım.
 

Ayrıca şehrimde instagramda faaliyet gösteren çantacıdan kendime yazlık çanta aldım. Yazın büyük çanta kullanmayı seviyorum, kitabını koy, termosunu koy parka git tarzı.

aldığım çanta bu

adresinden modellere bakabilirsiniz.
 
Kütüphaneye uğradım okuduğum kitapları ve dergileri bıraktım, 3 tane kitap aldım oradan.
 

 


  12 adımda öz bakım
 
Bakış açınızı değiştirecek tavsiye kitaplar

Sen hangisini çizerdin psikolojik test
 
Desteni seç

Destenin sonuçlarına bak



Bahçede pembe sümbüllerde açtı.


İnsan insanin zehrini alir derler. Tüm canlılara değer vermek, saygı duymak hedefi olmalı insanın. Nezaketi ve inceliğidir insani ayakta tutan. 🌷🌿 
Karşınızdaki kötüde olsa insanlığımızı kaybetmemek lazım
 
FIKRA
 
GENEL MÜDÜR
Öğretmen öğrencilerine, eğer büyük bir firmanın müdürü olurlarsa ne yapacakları konusunda bir kompozisyon yazmalarını ister.
Öğrenciler tüm dikkat ve ciddiyetlerini takınarak yazmaya başlarlar. Ancak aralarından biri yazmaz.
Öğretmen fark edince sorar:
“Neden yazmıyorsun evladım?”
Öğrenci cevap verir.
“Sekreterimi bekliyorum
:)))

 
 
“İşe gitmek için çıktığın eve bir daha dönememe,
Sabah sarıldığın kızını bir daha öpememe,
Sevdiğinden geriye bir not kalma ihtimalini unutma.
Çok sev,
Çok konuş,
Çok özür dile,
Çok affet.
Çok anı biriktir,
Çok sarıl sevdiklerine.
Hayat bir şeyleri ertelemek için uzun değil...”
 

Beklentisiz mutlu olmanın yolları....
 
 
HAPPY VALLEY
 
Kevin Weatherill, West Yorkshire Polis Merkezi’ndeki polis çavuşu Catherine Cawood’a bir suçu ihbar etmek için gelir. Patronun kızını fidye için kaçırdığını ve aldığı parayla da kendi çocuğunu özel okula göndereceğini söyler. Olay kontrolden çıkmıştır ve Catherine, kendi ailesini yok eden adamla yüz yüze gelmiştir.
 
Dizinin nihayet 2. sezonunu da bitirdim.
 
 
Günün karikatürü
 
 
Nuhun Gemisi son yayın dinleyiniz.

Günün şarkısı
 

Şarkısının hikayesi;
 
Melahat Pars (1918-2005) konservatuvarda öğretim görevlisidir. Son derecede güzel, alımlı, zarif, ince, nazik, olgun yaşlarda bir güfte ve beste sanatçısıdır.
Bir erkek öğrencisi, duygularına yenik düşerek, hocası Melahat Pars’a âşık olur. Sanki rastlantıymış gibi her fırsatta karşısına çıkmayı huy edinir. Hoca merdivenlerden inerken, o merdivenlerden çıkarken hocasını süzer. Hocası bir yöne doğru yürürken, o karşı yönden hocasına doğru yürür. Bu tür rastlantılar o kadar sık tekrar etmeye başlayınca, Melahat Pars da durumu anlar, ancak görmezden gelir.

Bir gün merdivenlerden inerken, yukarıya çıkmakta olan öğrencisi, hocası Melahat Pars’ın önünde durur, boynunu büker, yüzüne derinden bakar ve sevecen bir sesle;

“ – Hocam ben size âşık oldum. Ne yapsam olmuyor. Sizi görmeden duramıyorum. Gece gündüz hayalimdesiniz. Duygularımı kontrol edemiyorum, perişanım, beni anlayınız lütfen!” der.

Melahat Pars’ın yüzü kızarır. Hafifçe gülümser, yana çekilir ve yoluna devam eder. Evine vardığında ilham gelir, sabaha kadar çalışır ve bir beste yapar. Ertesi gün sabah, kendisine duygularını söyleyen öğrencisinin de olduğu sınıfta öğrencilerine;

“ – Arkadaşlar, gece bir beste yaptım bakalım beğenecek misiniz? der, udunu eline alır ve şu besteyi, kadınsı güzel sesiyle söylemeye başlar:

Ben gamlı hazan sense bahar dinle de vazgeç
Sen kendine kendin gibi bir taze bahar seç
Olmaz meleğim böyle bir aşk bende vakit geç
Sen kendine kendin gibi bir taze bahar seç

Bestekâr hanımefendi, çaktırmadan âşık öğrencisine bir göz attığında, öğrencinin hüngür hüngür ağladığını görür....

 

20 yorum:

  1. Ortalık fena melesef. Biz tarla öncesi cumartesi Urla taraflarında biraz dolanalım dedik. Ne sosyal mesafe ne yeterince maske...herhangi bir yerde oturma olayımız yok ya ben biraz fotoğraf çekeyim demiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu gün alışveriş sonrası parkım açılmış bir kahve içeyim dedim, bu hafta yeni açıldı, açtık ama bugünkü bilim kurulunun vereceği karara göre tekrar kapanabiliriz dedi.

      Sil
  2. Ne güzel, ne dolu dolu bir paylaşım olmuş. Son hikayenle de damgayı vurmuşsun. Yüreğine emeğine sağlık 😊👏👏👍🤚🌺

    YanıtlaSil
  3. Melahat Pars'ın bestesi çok anlamlı, şarkının hikayesinden çok etkilendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet başka bir hikayesi daha var hangisi doğru bilemiyorum.

      Sil
  4. Yaa dolu dolu bir içerikle karşımızdasınız, okurken dinlendim keyif alarak okudum. Çantanızı güle güle kullanın. Umarım karantinanın yani koronanun bittiği güzel günlerde dediğiniz gibi kitabı termosu çantanın içine koyup park, bahçelerde keyifle kullanırsınız. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. kelebekten önceki kısım facebokktan arkadaştan geldi diğeri
    https://vk.com/wall305149447_55
    sayfasında tolstoy diye yazıyor. Kütüphanelerde steril makinaları var artılk kullanabilirsin steril ederek.

    YanıtlaSil
  6. "İnsan insanın zehrini alır" ne kadar hoş bir söz bu. Keşke yapılabilse , daha çok zehir veriyor gibi insan birbirine :(

    YanıtlaSil
  7. Ahahzhnnk:):)en fıkrayı okudum ve gülerek yazıyorum..Bende öyle bir cafeye gidiyorum bir kahve içiyorum ama sonra suçluluk duyuyorum.hayırlısı ne diyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) maalesef o işi hafta da bir alışveriş gününde yapıyorum.

      Sil
  8. melahat pars yaa ne hoş anekdot bu :) fıkra da oh keyifli :) happy valley, son 20 yılın en iyi ilk 10 dizisi arasında :) tolstoy yaaa dedem o benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) beğeni için sağol deep. Happy valley bilgisayar alıncaya kadar süründü elimde anca bitirebildim. İnşallah 3. sezonda gelir... mi sence?

      Sil
  9. şarkının hikayesi ve hocanın naifliği cok etkileyici..ruhu şad olsun

    YanıtlaSil
  10. Fıkraya bayıldım Özlem, günün güldüreni oldu sabah sabah :))

    Bu arada başlık şahane, kalbiniz gibi geçsin hayatınız ♥

    YanıtlaSil
  11. Migros'ta yüzde 40 indirim çok iyiymiş. Burada oldu mu acaba, hiç farkında değilim. Büyük Migros'a gitmem lâzım, onu da bu açılım zamanında hiç gözüm yemiyor:) Benim gözüm yemiyor da millet gayet rahat.
    Çanta çok hoş,iyi günlerde kullanmanı dilerim Özlem. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimler aynı anda her yerde oluyor arkadaşım. Çantayı beğendiğiniz için sağol.

      Sil