OKUDUKLARIMDAN 2021/12 MASA DERGİSİ

17 Mart 2021

 

 
2020 Yılından kalmış bir dergi, akşam okudum. Özellikle Gürgen ÖZ yazısını çok beğendim, bulursanız eğer okuyun. Tv yi dinlerken okudum. Çukurova dizisi vardı. Sezen Aksu parçası beni bu gün kendisini dinlemeye itti. Sizde dinleyin 1978 yılı albümü beğeneceksiniz. Geçmişe gitmek güzeldir.
 









Sen kafeste değiller diye insanları özgür mü sanıyorsun.
******

DERGİDE GEÇEN FİLMLER
 
Kate HUDSON - ALMOST FAMOUS
4 AY 3  HAFTA 2 GÜN Filmi
POLICE ADJECTIVE- 2009
SIERANEVADA - 2016
 
 
DERGİDE ADI GEÇEN KİTAPLAR
 
Sevgi Dünyadaki En İncelikli Güçtür - MAMATHA GANDİ
Kirpi Mesafesi - HAKAN AKDOĞAN
Geleceğe Dokunan Anneler-  PROJEMİZ HAYAT DERNEĞİ
Yolda - ZAFER KÖSE
 
DERGİDEKİ MÜZİKLER
 

 
 

4 yorum:

  1. Yine güzel alıntılarla dolu bir paylaşım olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Alıntılar harika, dergi almıyorum ne zamandır ama sizin bu postları okuduça bu eksiği daha az hissediyorum :)

    YanıtlaSil