HERKES ÖMÜRLÜK BİR SEVDA PEŞİNDE

19 Mart 2021

 

 
Bahçede açan bir çiğdem  ile herkese merhaba, nasılsınız? umarım sağlık ve sıhhattesinizdir. Şimdi, şöyle bir nuhun gemisinin yeni yayınını açalım, eskilere gidelim.... 
Hafta sonuna güzel girelim, hatta ne içiyorsanız onu alın, hafta sonu bir saat bu yayınla olalım, çünkü konu meyhane şarkıları...... ( ben çay kahve içiyorum:))
Bu şarkılar beni çalıştığım yıllardaki şirket yemeklerine götürdü.....
 
Bu hafta biraz rahatsızlandım, bu mevsimsel geçişlerde oluyor astım tetikliyor ve filtre kahveyi fazla kaçırdım oda reflüyü tetikledi herhalde, ağrılarım oldu ve doktora 2 ay önce kontrole gitmem gerekiyordu virüs dolayısı ile gidemedim, fırsat bu fırsat  onu da aradan çıkardım. Hırlama yok, ekg temiz, tomografi temiz ilaçlara aynen devam değişiklik yok dedi şükür doktorum. 
 

 Yolda mola verdiğimde neredeyse üzerime tırmanıyordu... Mart ayı içinde olduğumuz içinse hırla gürle birbirlerini kovalıyorlar:))
Geçen gün çarşıya iniyorum eczanenin kedisi olsa gerek kapı önünde idi ve sahibi yanında idi. Dışardan sokak kedisi kapıdaki kediye saldırdı, adam sokak kedisine bir tekme geçirdi, ne yapıyorsun dedim hayvan kaç metre ötede yere pat diye düştü, bu nasıl hayvanseverlik şimdi birine kol kanat ger diğerini tekmele....



Ziraat odasından toprak ve bunları aldım, Ağaçlar.net adresinden gelen tohumlarımı ektim, bunlar yetmedi birtane daha gittim aldım. Havada yağmur olduğu için şu an içeride tutuyorum. Yağmur geçsin dışarı alacağım gündüzleri.  Havalar soğudu arkadaşlar  nedense buz gibi....
 

Bahçede açan son sümbüller, içerileri mis gibi koktu...
 
Çocuğunuzla sohbetinizi geliştirecek 40 soru
 
 
Kapı numaranız ne anlatıyor?
 
Ufkunuzu açacak belgeseller
 
uyanış
 
Sonu böyle bitmemeliydi değimiz filmler
 
 
Pazartesi manav alışverişini yaptım, parkım henüz bu hafta açıldı bir hafta tekrar kapanabilir diye açmadılar. Tam da manavın karşısı baktım sibel hanım servis yapıyor, dedim açılmış nihayet. Alışverişten sonra hemen oraya geçtim, Arzu abla ile merhabalaştık kahve değilmi dedi evet dedim, ama seni daha çok özledim:)) güldük. Masama oturdum. Şarkı da Erol Evgin çalıyordu 1978 yılına gittim bu şarkının bende anısı vardır. Yaz tatillerini İstanbulda Anadolu kavağın da büyük amcamın evinde, denize nazır bir şekilde geçirirdim. Şimdi o evin olduğu yerde 2. boğaz köprüsünün ayakları var:((( 
Bir süre orada kaldıktan sonra, bu sefer Küçükçekmece tepeüstüne diğer amcama geçerdim. Onlarla da her gün tahtakaleye dükkana gider ip sarardık makinalarda (bayanların çemberlerine oya yapılan naylon bobinlerden o zamanın markasını çok sardım jelatinledim.) her gün trenle gider gelirdik. Yedikuleye geldimi elektrikler  gider uzunca beklerdik:))
Neyse bu amcam kirada oruruyordu,  arsa almış ev yaptırıyordu. Ablamla yeni inşaat halindeki binayı geziyoruz, ben de aşka gelmişim sekiz yaşında, başladım bu şarkıyı söylemeye gezerken yüksekte söylüyorum, Şarkının ;

İstersen evlenelim davullarla, zurnalarla 
 
sözlerini söyledim mutfaktan pat dedi bir çocuk çıktı:)) meğersem sucu usta ve çırağı çalışıyorlarmış:)) ablamla bizi aldı bir gülmek:)) sen şimdi çocuğa evlilik teklif ettin, isteyecek seni de vereceğiz falanlar onda:))) Bir daha ben yüksek sesle şarkı söylemedim:)))
her şey bir anı olarak kalıyor hayatımızda.....
 

 
Nuhun gemisinin yayını bitti, bu yazı ve müziklerde bitti, çarşambadan hazırladım bu yazıyı cuma yayına girecek. Ben gideyim kitabıma gömüleyim:)) masumiyet diziside var onu da dinleyeceğiz artık. Göz Doktorumuz Ziya bey , TV izlenmez dinlenir dedi, onun söylediklerine saygı duyuyoruz ve gereğini yapıyoruz.

İyi hafta sonları




 

14 yorum:

  1. Mutlu hafta sonları Özlem...

    Kötü birşey çıkmadığına sevindim doktorda. Çiçekler çok güzel, tohumların da bereketli olur inşallah arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Yine hem göze hitap eden fotoğraflar hem de sizden anlatılar.
    Geçmiş olsun. Sağlık önemli. Ben de iyiyim, evde takılmaya devam.
    Selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun dileğin için sağol, selamlar sevgiler

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Görseller çok güzel hele içinde çiçek varsa. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hem geçmiş olsun hemde farklı bir şey çıkmamasına sevindim 🙏Keyifli bir gün geçmiş, hafta sonunuzda öyle geçsin 🙏🤗

    YanıtlaSil
  5. Mutlu hafta sonları dilerim öncelikle... Anılar bizimle yaşıyor hep ne güzel...
    Geçmiş olsun kendinize dikkat edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun size ce mutlu hafta sonları, sizde kendinize dikkat edin.

      Sil
  6. ilk foti çiğdem çiçeği miymiş yaa o nasıl güzel öyle rengi ve çok da zarif ve bebek gibi yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. Sümbüller ne güzeller.Koklamak çekti canım resmen :)

    YanıtlaSil