DÜŞÜNCELİ OLMAK BAZI İNSANLARIN TABİATINDA YOK ÜSTELEMEYİN ( IVAN GONÇAROV)

30 Mart 2021

 

 
Yara bandıyla,
Koşu bandı arasında gidip geliyoruz.
Yaralarımız kabuğa,
Ayaklarımız toprağa hasret...
Hızla yaşlanırken,
Hayat kapağı açık kalmış kolonya şişesi gibiyken,
Odanın bir ucuna oturmuşuz,
Gençliğimizin buharlaşan esansını kokluyoruz.
Yeni dünya dedikleri bu olsa gerek.
Organik ekmek,
Organik yumurta,
Organik yoğurt...
Köyümüze gitmek yerine,
Milyonluk şehirlere köyü getirmeye çalışıyoruz.
Yakında marketlerde yerini alır mı bilmem.
"Dert dinleyen dost"
"Kin gütmeyen arkadaş"
"Satmayan organik yoldaş"
"Gezen insan çocuğu"
"Hayırlı evlat mayası"
Belli mi olur, on sene sonra,
Belki organik insan alıyor oluruz.
Demem o ki:
Hep çok yoğun
Hep çok yorgunuz.
Köy uzakta,
Şehir kalabalıkta,
Dostlarımızın nesli azalmakta...
ALINTIDIR.
 
Hayat nasıl gidiyor? Bizde iyi Allaha şükür. Geçen hafta annemi 2. aşı için götürdüm ana sağlığa, hazır çıkmışken özel bir tıp merkezine nöroloji doktoruna da çıkardım. Beyin tomografisi çekildi normal çıktı. Yaşlılığa bağlı başdönmeleri var onun için doktor ilaç yazdı, bir hafta sonrada kontrole çağırdı. 
 
Ördüğüm çantanın renkleri bitti burada bulamadım, internetten sipariş verdim.
 
Burada yer alan ev yemekleri yapan bir mağazadan gül sirkesi aldım diyetteyim ya faydası oluyormuş, bir de cilt için faydası var mış onu da deneyeceğim. Şu ana kadar kilo farkı 3.6 ama giden yağ mı ? sorusu çok kafamı kurcalıyor. Suda olabilir kaybettiğim.
Gül sirkesinin kullanım şekli;

Sahaftan aldığım yeni kitaplarım...
 
Asma budandı, havalar iyi giderse bahçeyi kazdıracağız. Göğermiş yani yeşermiş soğanları toprağa ektik ki yeşil soğanımız olsun.
 
Kemal SAYAR tavsiyesi kitaplar
 

Oysa kahve içmişliğimiz vardı.
Bu ne hatır gönül bilmezlik diyemedim.

Orhan Veli

 
 
Pencere önü çiçeği gibi güzellik katıyorsun durduğun yere. 
Ondandır gönlümdeki bu şenlik.....

Nuhun gemisinin son yayınını dinledim, güzeldi. 

Bu gün ağbim sokakta düşmüş, gözlüğün camı kaş üstünü yarmış. Mahalleden arkadaşının babası ölmüştü, başsağlığına gitmiş kahveden. Dönüşte kaldırımda ayak boşluğa gelince düşmüş, eve geldi. Baticonlu serum ile temizledik, kanı durdurduk, sargı bezi bantladım. Gözlük camı çıkmış, Allahtan çerçeve kırılmamış. Hemen çarşıya indim gözlük camını yaptırdım. Gözlükçü ağbimin ilkokul arkadaşı çekinmeden gidiyorum.

Renklerin iştah üzerindeki etkisi
 
Filmler;

Nisan ayı bereket günleri
 
Ruh güdüsü sayısı ile tanışın
 
Nisan ayı hangi gün hangi renk giyilmeli
 
Hadi biraz gülelim:))
Bu postu hazırlarken bilgisayarın faresi bozuldu. Anneme ben fare almaya gidiyorum dedim, ne faresi dedi. Gösterdim buna fare diyorlar dedim. Çarşıya indim fareyi aldım geldim. Bilgisayara taktım, yanıma geldi, 
- kaç para bu ördek dedi..
:)))))))))
Bu da burada bir ufak anı olarak kalsın:))))))
 


14 yorum:

  1. Hem annenize hem de abinize geçmiş olsun 🙏 Fare ve ördek muhabbeti çok hoşmuş :-)))

    YanıtlaSil
  2. Orhan Veli'nin sözünü duymamıştım. Çok güzelmiş.
    Abin ucuz atlatmış, geçmiş olsun. Ördek olayına kahkaha attım yalnız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende facebookta gördüm bu sözü. Ağbim için sağol. O kahkahayı bende attım:))

      Sil
  3. Güzel bir yazı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Hahaha, çok tatlı annen . Ona da abine de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun,fare-ördek fıkrası ne tatlı, annenin ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
  6. Yaa ne tatlı anneniz :) Çok geçmiş olsun bu arada. Allah korumuş abinizi.
    Ve gül sirkesini hiç duymamıştım. Onun için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey değil, gülsirkesi ben evde yapım aldım ama instagramda beralifa ta satıyor bilginiz olsun. Sevgiler,

      Sil
  7. Geçmişler olsun. Güzel bir nisan ayı dilerim:)

    YanıtlaSil