KIŞ MİMİ

07 Kasım 2020


 SADE VE DERİN bloğunda gördüğüm bir mimdi. Mimin asıl sahibi BEAUTYANDLİFETR Bloğu.

 1.Kışın ne yapmaktan hoşlanırsın?

Kışın genelde evde oturmayı kitap okumayı, kahve içmeyi, film ve dizi izlemeyi severim. Çok nadir dışarı çıkarım çünkü çok üşürüm ve dışarıda fazla bulunamam. 


 



 

 2.Kış sana neyi hatırlatıyor ?

Karda buzda düşmeyi hatırlatıyor, çok düşerim burnumun ucunu kırmışlığımda vardır.

 


3.Kış denildiğinde aklına ilk ne geliyor?

Doğalgazı ne kadar yeni kullanmaya başlasakta ilk aklıma gelen doğalgaz faturası oluyor:))


4.Kış mevsiminin en çok sevdiğiniz yanı nedir? 
 
En çok sevdiğim yanı havanın erken kararması, yemek erken yeniliyor, iş erken bitiyor ve gece daha çok kitap okunuyor. Bir de benim için süt mevsimi açılıyor, yazın sevmem ama kışın çok severim sütü. 
 

 5.Kışın kullandığınız favori kozmetik ürününüz nedir?
 
Hiç bir şey kullanmıyorum. Ara sıra ellerime nivea soft kullanırım o kadar. Yüzümde egzama var zaten bir şey süremiyorum.




6.Özellikle kışın yapmaktan hoşlandığınız bir şey varmı? Varsa nedir?
 
Yatağın içinden çıkmamak, geç saatlere kadar uyumak. Gece de geç saatte uyumak.
Kendime, kakuleli, zencefilli, karanfilli, tarçınlı ve ballı süt hazırlamak.
 

yumuşak yağan kar havasında ve yağmurda dolaşmayı da severim.
 

 
 
7.Kış yemeklerinden en çok hangisini tüketirsiniz? 

Ayrım yapmam genelde ıspanak, karnıbahar ve pırasa severim. Börek te kışın yaparız yazın yapmayız pek börekte severim. Bol bol bitki çayı ve kahve içerim.


8.Yaz mı,kış mı?

Yaz lütfen her mevsim güzel de favorim yaz oluyor benim.


9.2020 ye veda ederken ne söylemek istersin?

Lütfen bir daha böyle bir yıl gelmesin.Gelecek yıl bize sağlık, sıhhat, sevgi ve pozitif olaylar getirsin.

 


 Yapmak isteyen herkes yapabilir....

23 yorum:

  1. Kadınlar olarak bu denli çok üşüyor olmamız fizyolojik kesinlikle, başka açıklama bulamıyorum.

    Ve faturalar :( tüm o karlı beyazlı hayallerden alıp yere zank diye yapıştırıyor ayakları :( Soba gibi de ısıtmıyor üstelik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğalgazın spba gibi ısıtmadığında jhemfikitim seninle, ama en azından soba kur kömür taşı silk tekrar kur derdi yok.
      Kaderimiz üşümek bizim:))

      Sil
  2. Oyyy, burnunun ucunu kırmak deyince burnum sızladı. Kardeşim de belini kırmıştı buzda kayıp. Ay, düşünmesi bile kötü. Buz gibi havayı severim ben. Ama Kars'a gidince anladım ki İstanbul'un buz gibi havasını seviyormuşum, orası gerçekten de ısırıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karsa gitmeyi düşünüyordum vazgeçeyim yani öy le mi?????????
      kardeşine de geçmiş olsun.

      Sil
    2. Mevsimi kara kış seçme, baharda çok güzelmiş :)

      Sil
    3. bahara sözüm yok şarkılar bilr bahat üzerine:))

      Sil
  3. Kış moduna girdik birkaç gündür. Soğuk havalar daha uzun sürüyor, o kötü. En az 7 ay. Ben de hep sıcak bir şeyler içme ihtiyacındayım. En çok tarhana çorbasıyla aram iyi. Sıcak süt içmeyi de severim. Gündüzlerin aşırı kısalmasını pek sevmiyorum ama. Sonbahar benim sevdiceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rüzgarlı bir hava var , bende hep sıcak içmelerdeyim bu aralar.Sütü sade sevmiyorum ancak baharatlar ile tüketiyorum. Sonbaharı bende severim.

      Sil
  4. Okurken içim ısındı, ben de kışın evde olmayı çok severim.

    YanıtlaSil
  5. Giflerle destekli çok şirin bir mim olmuş:) Ankara'da ilk kez karşılaştığım karlı buzlu yollarda düşe kalka buzda yürümeyi öğrenmiştim. Ben yazın bunaltıcı sıcağını düşününce kışın soğuğunu arıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada sabahları çok ayaz oluyor, bir kaç defa iş için kazanda fabrikaya gelmiştim. Yaz sıcakta olsa her yönden iyidir. Kışın doğa ölüyor yazın hiç olmazsa canlı bir doğamız var.

      Sil
  6. Sade asla içemiyorum illa baharat olacak...

    YanıtlaSil
  7. 2020 gerçekten yordu bizi. umudumuz gelecek senede ama ona da çok az kaldı. hiçbir şeyin düzelmeye niyeti yok gibi. kışı severim normalde ama sabah işe giderken arabanın karını temizleme camın buzunu çözme fasılları beni bezdiriyor. yapacağım aklımda belki bu akşam
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2021 için de aynı diyorlar arkadaşım, ah o araba temizlemeler araba ısıtmalar bilmezmiyim hiç. Senin cevaplarını da sabırsızlıkla bekleyeceğim.

      Sil
  8. Katılımın için teşekkür ederim 😇 çok güzel cevaplar olmuş. Eline emeğine sağlık 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şey değil davete katıldık sadece o kadar:))

      Sil
  9. Ay benim de yüzümde egzama var, son günlerde nasıl coştu anlatamam ://////

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benimde çoştular sorma. netten keçi sütü sabunu ısmarladım bakalım nasıl gelecek.

      Sil
  10. doğalgaz faturası bu kış fena olabilir, artık bakalım kaç yüz lira gelecek :) buzda düşmek evet çok korkarım ben dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatura deme bana deep evin bütün faturaları benım üstümde:)) kaç kere düştüm yazarım bir ara:))

      Sil
  11. Sütü hiç sevmem çocukken de pek üçmedim ama sizin kakuleli sütü merak ettim deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevmiyorum sütü asla içemiyorum baharatsızbaharatların tamamını ekleyip az balla tatlandırırsanız güzel oluyor.

      Sil