OKUDUKLARIM 74 KİTAPÇI DÜKKANI

01 Kasım 2020

 

 
 İdealist biri olan Esme Garland, kazandığı saygın burs ile Kolombiya Üniversitesi’nde eğitim almak için Manhattan’a taşınır. New Yorklu Mitchell, çekici görünüşü ve yakışıklılığıyla Esme’nin kalbini çaldığında hayat muhteşem görünüyordu.
Ta ki Esme’nin düzenli planında ufak bir sorun çıkana kadar... Esme, Mitchell’a hamileliğini açıklamak için bir fırsat bulamadan, Mitchell ona, özel hayatlarının artık eskisi kadar heyecan vermediğini söyleyecek ve her şey bitecekti.
Bebek bezinden, gaz çıkarmaya kadar her şeyde uzmanlaşmakta kararlı olan Esme, bir kitapçı dükkânında çalışmaya başlar ve orada, dükkânın sahibi George ve yöneticisi Luke ile teselli bulur.
Hayallerinizden vazgeçmeden, hayatın gerçekleriyle yüzleşmek üzerine yazılmış, baştan sona cesur ve keyifli bir hikâye.
 
Mutlaka okuyun diyemeyeceğim. Siz niye okudunuz derseniz almışım kenara koymuşum, güz okuma seçeneklerinden biriydi ve böylelikle okudum.
 
Yalnızlık yanınızda olamayacak birini istediğinizde çevrenizde hiç kimse olmamasından daha çok koyar.
*****
İyi ya da kötü yoktur, düşüncelerimiz onları öyle yapar.
*****
Bebekler istikrarlı bir ortamda yetiştirilmelidir. Planlanmaları gerekir. İstenmeleri gerekir. Saldım çayıra mevlam kayıra bebek sahibi olunmaz ki.
*****
Bazen bazı kitaplar sarmıyor işte
*****
İnsanlar başkalarının annelerini daima severler.
*****
İlgilenmek illa aşık demek değil.
*****
İnsanlar egolarını tatmin etmek için yazarlar para için değil.
*****
Bence birisine çarpılmakla onu sevmek arasında bir fark yok. Eğer her şey yolunda giderse sevgi deriz, eğer gitmezse omuzlarımızı silkip çarpılmıştım deriz.
*****
Sana taş atana çiçek at.
*****
Aşk korunmasız olmak demek, aşk aşkın tam kalbindeyken bile kalp ağrısını yaşamak demek.
*****
Eğer sevgi bizi kurtarabilecek olsaydı trajediler olmazdı ki?
*****
Bebekler doğduklarında kırmızı dışındaki renkleri göremiyor.
*****
 
KİTAPTAKİ MÜZİKLER
 
 





 
Güz kitap şenliği kitap 19

Sayfa 432

Toplam sayfa 6105
 
Puan 10
 
        Toplam puan 340

8 yorum:

  1. Bebekler sadece kırmızı mı görüyormuş 🙄

    YanıtlaSil
  2. bu kitap var bende, okumamıştım. uygun bir an okurum, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Şu ara hiç kitap okuyamadım gelip gelip bakıyorum bana da örnek olacaksınız umarım :) alıntılar harika.

    YanıtlaSil
  4. hafif keyifli bişi gibi okunabiliir :)

    YanıtlaSil