YAŞLANDIKÇA BÜYÜYORUZ

10 Kasım 2020

 

 
Sabahtan atıştıran bir yağmur vardı. Bugün erken kalktık, Atamızı andık. Kasımpatılar demek benim için 10 kasım demek. Evimizin arkası ilkokul ve ben 3 sene orada okudum. 10 kasımlarda öğretmenler beni eve gönderirlerdi, annemden kasımpatılardan isterdiler.
Daha sonra saat 10:45 te taksicimiz Erdal ağbi geldi ve hastaneye gittik. Yeni şehir hastanemiz ayın 8 inde açıldı. Gittik ama doktorumuzu bulamadık. Dün akşam 300 tane korona hastası gelmiş ve doktoru acile çekmişler. 182 aramadı da bilgimiz yoktu. Birden bire arttı bu merette Allah yardımcımız olsun. Sekreteri kız yardımcı oldu ilacımızı yazdı, raporumuzu yeniledi. Hemen Erdal ağbiyi aradık geri çağırdık, bizi eve getirdi.Ağbim aç karnına gitmişti 3 aylık şekerine bakar diye. Eve gelince hemen ona kahvaltı hazırladım. Yağmur çiselemesi durmuştu. Hemen çarşıya indim annem yün istedi onu aldım. Kasaba uğradım, oradan minibüsle migrosa çıktım. Gelmeyen dergilerim vardı gelmiş onları aldım.
 
 
Bir iki  alışverişte yaptım, oradan eczaneye geçtim, ağbimin ilacını aldım. Bir kutusunu emanet almıştım cumartesi günü onu kestirdim. Daha sonra eve geldim. Yağmur başlamadan ıspanakları, baklaları, marulları ektim. 
Hazır yorganları vermiştim yıkamaya komşu oğluna, onlar geldi ödemesini yaptım.
Akşamdan mercimek ıslamıştım ekmek pişirmek için onu yaptım fırına verdim.
Ekşi mayamı besledim, bir yola çıktım bakalım olacak mı ekşi mayamız.
 
 
4.cü günümüz bugün, tam buğday unundan yaptım mayayı ekmeğide tam buğdaydan düşünüyorum.
 Dün pazara gitmedim manavdan hallettim işimi. Karnıbahar yerli çıkmadığı için çok pahalı idi. 
Bir kahve molası verdim parkta.
 

Kahveyi içerken bayağı da bir güldük, Mahmut ağbi 65 yaş sınırına takıldığı için artık parkı açamıyor. Onun yerine Arzu abla açıyor parkı. Parkın sahibininde down sendromlu bir oğlu var Arda adı. Parkın birde köpeği var bazen resmine rastlarsınız burada karamel adında. Arda netten kedi sesi açıyor, karamel kuduruyor kediyi bulamıyor bir türlü:)) Ne kadar akıllı bir çocuk bu Arda, kimin aklına gelir köpeği bu şekilde oynatmak:)) 
 

 Parkın bahçe duvarına sığınmış bir kedi.
 

 


12 yorum:

  1. corona fena gidiyo yani demekkii.

    YanıtlaSil
  2. Korona çok fena yayılıyor. Bir an önce bitse artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede aşı bulundu ama bu seferde aşı olmayın yayınları arttı.

      Sil
  3. annen yünle ne örecek merak ettim.
    bana yaptığın yorumda bahsettiğin şalın adı lost in time şal you tube da bir Türk hanım açıklamış. yapmak istersen, fikrin olsun dedim arkadaşım. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahmetli babamın kazağını söktü ben yelek istedim taba rengin içine lacivert makina yünü ekleyerek 2 renkli yelek örecek bana. yotubede bakayım dediğin şala.

      Sil
  4. özür dilerim ipi yazmayı unutmuşum. alize angora iplerden benim ipim. 3mm tığ kullandım

    YanıtlaSil
  5. Ekşimaya ile bir türlü anlaşamadım birkaç deneme hep hüsran olunca çok oldu vzgeçele. Kedi çok şeker benim tekirime benziyor

    YanıtlaSil
  6. Bilgiç 'in sınıfından bir çocuk da olmuş. Can'ın uçuşları durmuştu bielikte uçtuğu birinde çıktığı için. Neyse onu atlattık. Evde durmak da işe yaramıyor :/

    YanıtlaSil