GÖZLERİMİ KAPADIĞIM ZAMAN GÜZEL GÜNLER GÖRÜYORUM.

14 Kasım 2020

 


Herkese merhaba hafta sonundan, neler yapıyoruz????

Evdeyiz Trakyada Türkiyenin yayılma hızının iki katı hızla yayılan bir virüsle karşı karşıyayız. Evde yemek yap, kitap oku modlarındayım. İzleyemediğim dizi bölümlerini izlemeye çalışıyoruz bilgisayarım izin verdiği sürece. Bazı videoları desteklemiyor bilgisayar sistemim. Şu an için kalsın yeniden kurulum evden dışarı çıkmamakta fayda var. Sadece fırına gidiyorum. İlk defa bir tanıdığımız Virüsten vefat etti.


Ayın 13 ü dünya iyilik günü imiş


Bugünde dünya diyabet günü imiş.

Bahçeye çıkarken bile evden maskeyi takıp çıkıyorum. Sokakta virüs olupta bahçede olmayacak diye bir kural yok ne yazık ki.

Kahveleri artık evde içeceğiz. 15 günde bir evden çıkmayı düşünüyorum. Hayat eve sığar programına baktığımda çok yüksek risk bölgesinde yer alıyoruz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

Ekşi maya denemem tam bugday unda başarısız oldu 7 günde suda yüzmedi dibe çöktü şu an sadece beyaz unla tekrar denemelere başladım. 


Sabah bahçeden topladım size hediyem olsun.



Sen yakasına yapıştığın her insanı korkak mı sanıyorsun? 

Yoksa ölümsüz olduğun için korkusuzluğun yalnızca sana mı mahsus olduğunu düşünüyorsun? 

Benim dünyada tattığım en büyük lezzet, hayat değil, insanlık! 

Her zaman olduğu gibi şimdi de, yaşıyor olmanın değil, insan olmanın zevkini çıkarıyorum. 

Anlattığım her hikaye için bana bir saat süre verdiğin için sana müteşekkirim. 

Fakat şunu iyi bil: Ben bu süreyi yaşamak yerine, hikaye anlatmak için kullanıyorum.. 

Efrasiyab'ın Hikayeleri, İhsan Oktay Anar 

 


Kafamız dağılsın diye 2 müzik ekledim umarım beğenirsiniz.

 

16 yorum:

  1. Koronaya bulasmayan kimse kalmayacak gibi :( Başınız sağ olsun.

    Çiçekler cok güzel.Ayça'yı ilk kez duyuyor ve dinliyorum şu an ,güzelmiş:)
    Oğuzhan'ın şarkısı da sempatik, çoğu şarkısı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba öyle. başsağlığı için sağolun. sevgiler,

      Sil
  2. Trakya’nın neresindesiniz? Ben de Trakya’dayım, bizim buralar da kıpkırmızı..
    başınız sağolsun, benim amcam da koronavirüsten yoğun bakımda.. bu virüs zor bitecek gibi bilmiyorum sonumuz ne olur ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırklarelinin ilçelerindeyim. burası tamamen kırmızı. Allah amcanızın yardımcısı olsun.Allah herkesin yardımcısı olsun.

      Sil
  3. İyiyiz canım yaaa..ne yapalım yuvarlanıp gidiyoruz işte..Görseller çok güzel çiçekler:):)

    YanıtlaSil
  4. Can'ın uçuşları başladı. Bilgiç'in sınıfından birisi hastalanmış, neyse ki benim oğlan okulu ekmişti geçen hafta. Yani ben evdeyim ama artık gerisi Allah'a emanet. Yakında İstanbul'da yasaklar başlar mı diye bakıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun. Biz de epeydir hiç çıkmıyoruz mecbur kalmazsak.
    Ekşi mayayı annem yaptı bende ondan almıştım hala beslemeye ve ekmek yapmaya devam ediyorum. Yalnız suda yüzecek diye bir şey yok bence suya çöksede harika kabarık ekmekler pişiriyorum. Maya acaip ilgi istiyor tıpkı saksı çiçekleri gibi, hergün ununu suyunu ihmal etmeyeceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim. Ekşi maya deneye deneye başaracağım inşallah.Hergün suyunu da ununuda veriyorum. inşallah olacak bir gün.

      Sil
  6. Virüs geldi boğazımıza kadar dayandı adeta:( Başınız sağ olsun.
    Ekşi mayayı görüntü ve kokusundan anlarsın aslında. Su testine pek gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su testini de okuyunca onu yapayım dedim dibe çöktü olmadı dedim mayayı döktüm şimdi yeni baştan başladım.

      Sil
    2. Şu iki videonun başlığını Youtube'da aratırsan, özellikle ilki çok yardımcı olacak:
      1-EKŞİMAYA NASIL BESLENİR‼NERDE MUHAFAZA EDİLİR❗YENİ EKMEK MAYASI NASIL YAPILIR
      2-Ekşi Maya Nasıl Yapılır? 3 Günde Ekşi Maya Yapımı - How to Make Sourdough

      Sil
    3. sağol arkadaşım notumu aldım bakacağım.

      Sil
  7. Her gün işe gidip geliyorum, öyle tuhaf bir ruh halindeyim ki... Allah'a emanetiz diyerek geçiyorum, etrafımızın % 90'ının bilinçsizliği ise beni en çok üzen konu.

    YanıtlaSil