HERKES KENDİ HİKAYESİNİ YAZIYOR

16 Kasım 2020

 

 
Günler bir şekilde geçiyor her zamanki gibi. Lanet virüs her yeri sarmış durumda, Akşam köylerden biri ve beldelerden biri karantinaya alındı. El mahkum ihtiyaçlar içinde olsa haftada bir gün çıkıyoruz. Bu gün ağbim hiç çıkmadı evde akşamdan beri. Ben de pazar yerine manava gittim. Fiyatlar el yakıyor, elma almadım evde vardı manav sadece 125 tl tuttu. Peynirciye de 76 tl verdim. Vakumlu peynir aldım ne olur ne olmaz kenara koydum. Kuaföre uğradım Mersinden doğal elma sirkesi ve keçi sütü sabun siparişim vardı ( yüzümdeki egzama için) onlar gelmiş onları aldım. Yumurta aldım, türk kahvesi stoğuma 2 paket daha ekledim hızlı hızlı arkadaşım zehraya gittim kitap aldım ondan oturmadım. yine yürüyerek eve geldim. Dolmuşu kullanmadım, ellerimde eldiven vardı, maske de çift maske kullandım. 
 

 Artık bu kahveler hayal oldu....
 
Eve geldim aldıklarımı yerleştirdim. Bir kaç gündür masumlar apartmanının izlemediğim bölümlerini izliyorum. Yeni bir dizi olan bir başkadır a başladım.
 

Güz okumalarından son bir tane kitabım kaldı arada okuyamadığım dergilerimi okuyorum.
 

Günlük D vitaminini alıyor, ben bu konuda ilaç kullanıyorum.
 

Acemi de olsa resimlere müzik ekledim umarım başarmışımdır.


20 yorum:

  1. Bu korona durumu iyice sıkmaya ve insanı tembelleştirmeye başladı gerçekten..Yaşadığımız şehrin sokaklarını özledik

    YanıtlaSil
  2. Covid fena sardı. Önlem yok, umursayan hükümet yok. Bazı üniversite hastaneleri corona pozitif de olsa sağlık çalışanlarına çalışma talimatı vermiş....Biri corona olurlarsa haklarında soruşturma açılacağını bildirmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bizim ilçe şu an tamamen kırmızı durumda, türkiyenin 2 katı hızla yayılıyor bizde haberlere konu olduk.

      Sil
  3. Birbaşkadırı seversin.iyi dizi

    YanıtlaSil
  4. Keçi sütlü sabun iyi geliyor mu, bende de rosa var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi geliyor dediler yeni aldım deneyeceğim bemde.

      Sil
  5. Korona vakaları artıyor , durumlar vahim..

    YanıtlaSil
  6. Küpe çiçeği bu mevsimde <3 Benimkiler çoktan kurudu.. Hava serinleyince belki içeri almam gerekirdi, değil mi?

    YanıtlaSil
  7. Keçi sütü sabun egzamaya çok iyi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle okudum inşallah iyi gelir arkadaşım.

      Sil
  8. Aylardır evdeyiz hem de bilgisayardan mahrum kaldım neyse ki yine kavuşmak nasip oldu. Dün ilk defa bahçeye çıkmak nasip oldu, inşallah bozulmaz.

    YanıtlaSil
  9. fiyatlar ve covid ya valla neşemiz kaçıyooo :)

    YanıtlaSil
  10. Salgın konusunda ilk kez bu kadar endişeli yazdın Sevgili Özlem:) Fakat durum bu. Durumlar içi açıcı değil. Bu kış da sabır gerek. Sağlık olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulunduğum şehirde yoktu o yüzden endişemde yoktu tek sosyalleşmem pazara gitmeye başlamıştım. Fakat bulgar turistler çok geldi şehre büyük ihtimal ondan yayıldı.

      Sil