UMUT VAR VE HEP OLACAK

02 Kasım 2020

 

 
Hepimize merhaba, tüm izmirlilere tekrar geçmiş olsun. Ölenlere rahmet diliyorum. Depremin olduğu günden bu yana hepimiz tv başındayız enkazdan sağ kurtarılanları gördükçe hisleniyorum. Ne yazık ki yine deprem değil yapı öldürür olayını yaşadık. Akrabalarım  iyiler, yalnız kuzenimin kızının arkadaşı Rıza bey apartmanında enkaz altında kalmış. Bir umut canlı çıkar diye beklediler, ama maalesef ölmüş. Evladı da varmış Allah geride kalanlara sabır versin. 
 

 Bu gün buranın pazarı ama gitmek içimden gelmedi bende manava gittim sadece. Kuaföre uğradım kargom vardı o gelmiş onları aldım. 
Evin her tarafı poşet dolu, pazardan ayrı manavdan ayrı alıyoruz, bunun fırını var bakkalı var. Ne yapabilirim diye düşündüm. Her ne kadar çöp poşeti olarak kullansakta erimiyor stok ne yazık ki. İnstagramda takip ettiğim 
 Sitesinde bu alışveriş keselerini gördüm
 Dikiş bilen kumaş alarak evde yapabilir, kumaşı file şeklinde 4 boyutta kese, bunlardan 3 takım sipariş vermiştim. 1 takımını ağbimin kızına vereceğim.
 
Bahçeyi kazdırdık üstüne yağmur da yağdı, iş tohumları ekmeye kaldı.
 

Tohumları da yine instagramdan 
Sitesinden aldım tohumların atalık olduğunu söylüyor bakalım yetiştirecelim, hibrit mi atalık mı o zaman ortaya çıkacak.



Şimdilik ıspanak ve baklayı ekeceğim.
 
Sabah eczaneye gittim ağbimin insülünü bitiyor emanet aldım. Dahiliye doktorunun yazması lazım ilacı onun için de 10 unda doktordan randevu aldım. En son gittiğimizde insülünün markasını değiştirmişti. Elimizde kalan eski insülünleri de ana sağlığa teslim ettim belki o marka kullanan vardır ona verirler diye düşündüm.
 

 
Eczanenin kapısında bu güzellik karşıladı beni, o da kurallara uymuş kapıdan içeri girmiyordu.
 

Ekim ayı okuduğum kitaplar bunlar. Dergi okuyamadım bu ay kenarda bekliyorlar.
 
Daha güzel daha umutlu sabahlara uyanmak dileğiyle hoşçakalın.
 
 
 
 

13 yorum:

  1. Elim kolum kalkmıyor, bir yandan içimde ümit ha biri daha kurtulacak diye... Bir yandan da kızgınlık... Dediğiniz gibi deprem değil sağlıksız dikilen koca koca binalar öldürüyor insanları :(

    Sağlıklı günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol şebnem bu sabah ayda bebek güldürdü yüzümüzü. Allah beterinden korusun hepimizi

      Sil
  2. Ekim dikim uğraşısı, toprakla uğraşmak güzel. Baya okumuşsun, ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet toprak ve çiçekler ve kitaplar hayatı geçirmek için güzel şeyler.

      Sil
  3. eveey ipek gitti ama elif ve idil kurtulduuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sabah da ayda kurtuldu haberi geldi, Allah canlı varsa korusun.

      Sil
  4. Torbalar güzelmiş. Sizin ev tek kat galiba. Çok şanslısınız. Bugün enkazdan çıkan 3 yaşındaki Elif'in kurtarılış haberleri ve videolarında ne çok ağladım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet torbalar güzel ve plastik kullanmak istemeyene güzel çözüm. Ev tek kat hatta ben bir yaşında iken yapılmış 50 yaşında bir bina. Tavan tahtadan çatı ile arasında ısı yalıtım var.deprem oldukça bizimde çatlaklarımız oluyor ama fazla önemli değil. Bulunduğumuz toprak ise su kazmaya başlarsan 1,5 metre toprak çıkıyor altından kum gelmeye başlıyor. Kuyu kazdı annem tek başına oradan biliyoruz. Bu sabahta Ayda kurtuldu ne güzel yaşanacak günleri varmış.

      Sil
  5. Okuma şenliğinin her maddesini bitireceksin sanırım Özlem. Harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdeki ile birlikte şenlik için okuyacak 3 kitabım var arkadaşım.

      Sil
  6. Güzel kitaplar var çoğunu okudum, toprakla bolca uğraşın negatif enerjiyi alır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an çamur giremiyoruz biraz kurumasını bekliyorum, bakla ve marul ekeceğim.

      Sil
  7. Hayvan Çiftliği sağlam kitaptır.

    YanıtlaSil