HAYAT GEÇ KALMAYI AFFETMİYOR...

23 Kasım 2021

 
🌼SANAL ORTAMDA GERÇEK DOSTLUKLAR🌼
Öyle bir giriyoruz ki birbirimizin hayatına,
hiç farkına varmadan anlamadan bir anda onun hayatında oluveriyoruz....!
Yazarak, izleyerek, tuşlara dokunarak, yüreğimizde hissederek konuk oluyoruz birbirimizin hayatına....!
Yazdıklarımızda, okuduklarımızda, paylaşımlarımız da, mesajlarımızda,
yakın gördüklerimizi bir daha kaybetmemek adına özelimize alıyoruz,
Bir süreklilik getiriyor sonra bu....!
Her gün her yazısını, her paylaşımını, her mesajını merakla bekliyoruz o kişinin
Bu gün ne yapmış?
morali bozuktu bir ara
düzeldi mi acaba?
Hastaydı iyileşti mi?
Sevgilisiyle sorunları vardı düzeldi mi?
Annesiyle tartışmıştı ne oldu acaba?
Ve derken derken hayatımıza almış oluyoruz o kişileri, Yakın takibinde oluyoruz....!
Ne yaptı ne etti ?
Bazen yazdıklarını da yeterli bulmuyoruz daha derine inip sorunlarına ortak olmak istiyoruz
Öylesine yakın hissediyoruz ki kendimize....!
Yazdıklarının haricinde anlamlar da yüklüyoruz yazdıkları mesajlara
Bu kız üzgün bak....!
kapatmaya çalışmış ama
kapatmayı beceremediği bir mutsuzluk var yazdıklarında
Ve bir şeyi anlıyoruz....!
Bazı insanlar aynı biz....!
O kadar bize yakın, o kadar can, o kadar candan ki; Özümüz kadar yakın buluyoruz onu....!
Seviyoruz....!
Üzüntülü satırlarında hüznünü,
Satırlardan taşan sevinçlerinde mutluluğunu paylaşıyoruz....!
Çok uzaklarda yüzünü göremediğimiz ama canımız kabul ettiğimiz dostumuz oluyor
sevgiyle yaklaştığımız....!
kaybolmasını istemediğimiz canımızdan can oluyor....!
En Kalpten Sevgilerimle Canlar.... ❤
 

 Herkese güzel bir hafta diliyorum. Bahçede bol bol kasımpatı var.. 
Bize de resmini çekmek düşüyor, bir süredir bloğu boşladım, rahatsızdım. Kalbim arada sırada lüp lüp attığı için kalp hastası oldum diye düşündüm. Malum ailede var, babam rahmetli bypaslı, annem ve ağbim de de stent takılı. Son bir cesaretimi topladım ve bu gün kalp doktoruma gittim. En son 2012 de görüşmüştük, mobingten dolayı yine böyle rahatsızlanmıştım. Tüm kontrollerimi yapmış ve herhangi bir sorun olmadığını söylemişti. Yine öyle oldu EKG ve EKO sonucunda kalpte herhangi bir sorun bulmadı, yalnız tansiyon yüksek çıktı 19/11. Hemen bir tansiyon ilacı yazdı, çıktığında bunu eczaneden al kullanmaya başla dedi. Raporda çıkardı sağolsun. Eczaneden ilacın İstanbuldan geleceğini söylediler, buradaki depolarda yokmuş, öğleden sonra ilaç geldi hemen bir tane içtim. Büyük ihtimal aşırı derecede içtiğim kahveden dolayı reflü olduğumu düşünüyorum, bunun da tansiyonu tetiklediğini düşündük. Çünkü geğirme, gaz ve yediğimin boğazıma doğru geri gelmeside mevcut. İş dahiliye doktoruma kaldı, zaten EKO yu isteyen de kendisi idi. Şimdi sırada ona çıkmak var.
Buna istinaden bir tane de tansiyon aleti aldım...Evde var ama kol kısmı dardı şimdi genişini aldım.
Otantik kıyafetlere uzun süredir takık durumdaydım bir yer gördüm pasajda dikim yapıyorlar bir ceket siparişi verdim bakalım nasıl olacak.
 
Aşağıdaki kupalardan bir tane yaptırdım;
İlk bana yapıldı, gerisi sökün etti:)) Komşumun gelini Halk eğitimde öğretmen bu adres ona ait . Beğenilmesi ve istenmesi güzel;
Bu adrestende defter ve bir set aldım. Tüm bunları geçirdiği bir ameliyat sonucu yataktan kalkamayan, tedavisi halen devam eden bir ortaokul öğrencisi kız kardeşimize yılbaşı hediyesi vereceğim. 

Ben hala film izleyemiyorum, en son zaman çarkı diye bir diziye başladım beğendim ama ne kadar sürer bilmiyorum.... Fantastik bir dizi...



Hafta sonu biraz poğaça ve kek yaptım...

 
Her ikisininde tarifi burada, bensadece poğça hamuruna labne 1 ufak paket kattım. Keke te de 1-5 bardak şeker çok oluyor yaparsanız daha az koyun...



Yalnız çok bereketli idi, bir komşu geldi ona bir miktar eve verdim, 2 komşu geldi onlara koydum derken kekten 1 er dilim kalmıştı bize:)) kısmetlisi çok oldu...

Okumalara devam ediyorum...






 

21 yorum:

  1. Orhan Veli nin bu şiirini çok severim. Çok geçmiş olsun sağlık çok kıymetli kendinize iyi bakın (:

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ve geçmiş olsun, mevsim geçişlerinde olur bazen kötü bir şey çıkmamasına sevindim.
    Blog dostlukları hakkında ne güzel şeyler yazmışsın. Ben de öyle düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerimiz ve hareketlerimiz daim olsun..Sağolun

      Sil
  3. NE KADAR doğru yazdıkların.. umarım uzun yıllar yazmaya devam eder,
    iletişimimiz kopmaz. çok çok geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Neredeyse yüksek tansiyonla doğmuş ama sigara ile hiç arkadaş olamamış biri olarak derim ki farkında olmak koşuluyla tansiyonla uzun ve mesut bir hayat yaşanabiliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bende böyle bir hayat yaşarım...Sağolun..

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Kahveyi çok seviyorum ama fazla tüketince bende de seğirmeler başlıyor. AH güzel olan her şey neden zararlı :) Şaka şaka her şeyin fazlası zararlı aslında. Kendinize dikkat edin, kek lezzetli gözüküyor bu arada.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok seviyorum ama artık içmiyorum... Sağlık dileğiniz için sağolun..

      Sil
  6. çok gecmiş olsun..
    blogger arkadaslığının da yeri ayrı gercekten. sık yazı yazan biri deeğilim,lakin burda daimi olduklarım oldugu gibi yenilerini de eklemek için dolaşıyorum bu bloggerlık denen alemde . ufkumuz acılıyor,hayat paylaşılıyor burda..en önemlisi yazmak..okunmak..
    sevgiyle.

    YanıtlaSil
  7. Geçti geçti..

    Kupa çok güzelmiş, güle güle kullan.

    Zaman Çarkı devasa bir seri kitaptı, kitabı merak ediyordum seriyi izleyeyim bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Handancığım...
      Kupa bir arkadaşın kızına hediye gidecek...
      Zaman çarkı dizisi sardı beni...

      Sil
  8. Merhabalar.
    Önce geçmiş olsun dileklerimi iletip, size Cenab-ı Allah'tan acil şifalar dilerim. Hayat ne geç kalmayı, ne de yanlış yapmayı affetmiyor. Bu bağlamda ne geç kalalım, ne de yanlış yapalım. Bu konuda hassas olalım.
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun dilekleriniz için sağolun. Allah ne yazdı ise o olur, biz tedbirimizi aldık ilaç ile..
      Selamlar...

      Sil
  9. Çok geçmiş olsun Özlem. Neyse ki Ekg ve eko sonucun normal çıkmış. Bizim ailede de tansiyon sorunu var. Mobingden bahsetmişsin, demek ki ''asabi tansiyon'' denilen olay var sende. Sinirlenmek hiç iyi gelmez. Relax bir yaşam ve beslenme tarzını değiştirdiğinde çok güzel sonuçlar elde edersin. Takma kafana hiçbir şeyi.
    Dikkat et kendine lütfen. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol arkadaşım.Mobing 2000 yıllarında yaşamıştım 2014 e kadar ama o zaman başladığım tansiyon ilacımı doktor bıraktırmıştı. B u yanılmıyorsam kahve sevdamdan oluştu bu sefer...Beslenme tarzını ve hareketletimi çoğalttım umarım işe yarar.
      Sevgiler...

      Sil
    2. İnşallah ilacı bu sefer de bıraktırır doktorun. Tuzu da enaz'a hatta kışın sıfıra indirmelisin. Yaz aylarında terleyerek tuz kaybedildiği için çok çok az da olsa tuz alımı öneriliyor Tansiyonun birinci düşmanı tuz. Kolestrolü yükselten, yağlı yiyecekler yememeye çalış.

      https://www.erdemyesilada.com/tr/kahve-tansiyonu-yukseltir-mi-a
      Şu yazı kahvenin kolestrolü düşürdüğü yazıyor. Acaba kahve mi yapıyor diye doktoruna da bir sorarsın arkadaşım.
      Kahveyi hangi aralıkta, yani günde kaç fincan içiyordun öğrenebilir miyim?
      Sevgiler...

      Sil
    3. Ekim ayındaki tahlillerimde kollestrol değerlerim sınırlar içinde idi sorun yoktu. Kahve nescafe kupası ile ( türk kahvesi) 5-6 kupa içiyordum şu an içmiyorum sınırladım kendimi. Aralık ayında da Akciğer kontrolüm var acaba ordan kaynaklanabilirmi diyorum? Ağbimin dahiliye doktoruna çıksam iyi olacak gibime geliyor bakalım bir randevu alayım.

      Sil
    4. 5-6 kupa mı?! Tahminimden çok daha fazlaymış. Kupa dediğimiz epeyce büyük üstelik. Gün içinde aralılarla içsen bile fazla gelir, bence onun da katkısı var. Çünkü en fazla 2 Türk fincanı diye belirtiliyor sürekli. Sen kaça katlamışsın.
      Yukarıdaki yoruma ''kolestrolü düşürdüğü'' diye yanlış yazmışım. ''tansiyonu düşürdüğü'' olacak. Aslında var ya, pandemi diye saldık kendimizi. Özellikle ilk yılında. Aklımıza ne eserse yedik, içtik, fazla hareket etmedik. Biraz dikkatle hepsi geçer. Yine de randevunu al sen, sorularının yanıtları aklında kalmasın. İhmal etme sakın.

      Sil