YENİ BİR GÜNE VE HAFTAYA MERHABA

07 Kasım 2021

 

 
ÖĞRENDİM...

Zamanı öğrendim...
Ne kadar hızlı akıp gittiğini,
Keşkelerle belkilerle geçirilemeyecek kadar değerli olduğunu
İstemeyi öğrendim...
Sonra vermeden almanın mümkün olmadığını gördüm...
Düşünmeyi öğrendim...
Sonra sağlıklı düşünmenin kalıpları yıkarak düşünmek olduğunu anladım...
Gözümün hep uzaklarda olduğunu fark ettim..
Oysa aslında en çok ihtiyacım olanların tam da yanı başımda olduğunu anladım...
Aşkın ve sevginin sahiplenme duygusundan çok öte bir şey olduğunu, özgürlüğün hiç bir şeye değişilemeyeceğini öğrendim
Yalnızlığın kıymetini öğrendim..
Yalnızlığın aslında bir yoksunluk olmadığını,
İnsanın kendini keşfetme yolculuğunda bir lüks olduğunu öğrendim
Gerçeği öğrendim bir gün...
Hayatın her zaman adil olmadığını
Gerçeklerin bazen acıttığını,
Acıya yenik düşmemeyi, kimseye tutunmadan ayağa kalkmayı öğrendim.
Kendimi hatalarımla sevmeyi
Geçmişe takılıp kalmayacak kadar hayatın kısa olduğunu,
Ve yaşadıkça "umudun" hep var olduğunu,
Öğrenmeye ve ders almaya son nefesime kadar devam edeceğimi öğrendim...
 

Hepimize güzel bir hafta diliyorum...
Ben hepinizin bildiği gibiyim yani iyiyim, bahçede evde vakit geçirip duruyorum. Kasımpatışarımız bir hayli açtı, topladım içeri büyük bir fıçı bira bardağının içine koydum:)) evi süslüyorlar...
 

Gazete okumaya da dergi kitap okumaya da devam....
 




Bunlarda altlarını çizdiğim satırlardan bazıları
 

Migrostan aldığım dergiler...
 
 
 
Kasım ayı psikolojik iyi oluş takvimi
 
 
AYLIK VE YILLIK ENERJİ SAYIMIZI HESAPLAYALIM
 

Örnek: Doğum Günü = 12 Haziran

 Gün = 1+2=  3

Ay = 6

 Bulunduğumuz yıl = 2+0+2+1 =  5

 3+ 6 + 5 =  14

Tek bir rakam elde edene kadar eklemeye devam edin.

 1+4 = 5

Bu örnekte 12 Haziranda  doğan biri 2021 boyunca 5 Yıllık Enerjisinde olacak.

Aynı kişinin aylık döngüsünü bulmak için de yine bu basit hesaplamayı kullanın.

 Tek bir rakam elde edene kadar ayın sayısını kendi içinde ekleyin.

 Bulunduğumuz ay Kasım =0+11=11

1+1=2

 O zaman 2021’in Kasım ayındaki enerjimizi hesaplayalım:

 Bu yılki enerjimiz (5)+bu ayki enerjimiz (2)=7

https://www.instagram.com/emine_nevra_aya/ 

Sayfasından hesapladığınız enerjinize bakabilirisiniz.  Benim 7 çıktı sizin?

7 enerjisi mahremiyet, yalnızlık ve sessizlik atmosferinde akar. 7 kendisi ve yaşamla ilgili sürekli soru akışına sürekli yanıt arıyor. Gerçeği, bilgeliği, saygınlığı, tatmini ve mükemmelliği aramaktır. Bu yıl/ay sen de öylesin.

* 7 sizi hayatınızın memnun olmadığınız yönlerine maruz bırakacak, böylece yapılması gereken değişiklikleri yapmaya istekli olursanız hayatınızın ne kadar mükemmel ve tatmin edici olabileceğini anlayabilirsiniz . 

* Bu yapmanın zamanı değil – plan yapmanın zamanıdır .

*Kendinizi yavaşlatın ve hayatın çalkantılı okyanusunda kaybolmuş hissettiğinizi kabul edin.  Kaybolmak, nerede olduğunuzu bulmanın tek yolu olabilir - bu tam olarak nerede olmanız gerektiğidir. 

* 7, skandalların, sırların, komploların ve paranoyaların sayısıdır! 

*7 içebakış, duygu, analiz, sezgi, yansıma, inzivaya çekilme, araştırma ve İNANÇ'ı vurgular. Bu, en yakıcı ve sıklıkla kaçınılan sorularınızın cevaplarını öğrenebileceğiniz daha sessiz, “içsel” bir yıl olacak.

*Sizin için ideal olanı aramalı ve onu gerçeğe dönüştürmek için nelerin öğrenilmesi gerektiğini incelemeli ve analiz etmelisiniz . 

*7'nin yavaş temposu hüsrana ve endişeye neden olduğunda, kendinize bunun hareket eksikliği olmadığını, daha büyük uzun vadeli hedeflere doğru daha gerçekçi bir şekilde hareket etme şansı olduğunu hatırlatın . Sabırlı ve İnançlı  olun.



12 yorum:

  1. Duygularıma tercüman olan güzel bir paylaşım olmuş:) Altı çizilen cümlelere de kalbimi bırakıyorum.7 rakamı hayatımda çok denk geldiğim bir rakam:) Güzel bir yazıydı, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. yıllık enerjim 1 çıktı iyi mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.instagram.com/p/CTz3lO0rXHY/ buradan okuyabilirsin arkadaşım

      Sil
  3. Kasım geldi, bir yıl daha geride kalmak üzere. Ben bu ay biraz daha sosyalleşmeye karar verdim. Annemle daha çok şey yapacağım zira mental hali kötüleşecek gibi artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşı kaç bilmiyorum ama bizimki 80 yaşında durduk yerde düşmeye başladı artık. Evden ayrılmam ile geri dönmem bir oluyor. Umarım sağlıklı uzun yılları olurlar ama şu da bir gerçek ki bir gün ayrılacağız bu noktada da kendini hazırlamak lazım.
      Allah yardımcıları olsun..

      Sil
  4. sen de benim gibi migros kültür ve edebiyatı seviyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yessssssssss :)) arada dr da yapıyom arada eganbada oluyor değişiyor benim kiler

      Sil
  5. Çiçekler ve kahve misss :)

    YanıtlaSil