KAHVENİ SEÇ MÜZİĞİNİ AL....

04 Kasım 2021

 

 

 
 

 

 
 
 

 



17 yorum:

  1. Denize karşı aldım kahvemi ve aldatıldık şarkısını u versiyonu ile ilk kez dinledim. Çok güzel bir şarkı falı olmuş ♥
    Şimdi hepsine tek tek tıklayacağım ama ;) Belki yeni keşifler yaparım ♥

    YanıtlaSil
  2. Doğan Duru, yalnızım ama kimsesiz değil diyerek eşlik etti kahveme:) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Anıl Emre Daldal - Kendimi Unuttum:) Daha önce hiç dinlememiştim ve keyifli geldi:)

    YanıtlaSil
  4. Dolu kadehi ters tut çıktı bana da :)) bu isme de ayrı güldüm, ne anlamı var acaba?!
    Ahhh bir sade kahve içilir şimdi. Öyle de uyuyamıyoruz böyle de nasılsa ;)

    YanıtlaSil
  5. Aldatıldık aldım kendime :)

    YanıtlaSil
  6. Aldatıldık çıktı bana da. Aldatıldım ben de sevda benim bildiğim gibi değilmiş. Tam isabet oldu. Teşekkürler eğlenceli bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zamanda bu yüzünü gördüğün için sevinmelisin. Nerden dönsen kardır.
      Sevgiler

      Sil
  7. Ben 3. karedeki kahveyi seçtim görüntüye ve kahve fincanına bayıldım. Aldatıldık çıktı müzik olarakda :) Teşekkürler <3

    YanıtlaSil