AY DÖKÜMÜ ŞUBAT 2022

02 Mart 2022

 

 
Bir ayı daha geride bıraktık, şu an hava kara kış kadar soğuk, çevrede yine kar var facebookta görüyorum, soğuğunu biz çekiyoruz.. 

SEVİYORUM...

Baharın gelişini görebiliyor olmayı çok seviyorum, o topraktan can bulup yeniden dirilen, bizlere güzelliklerini sunan tüm doğa için şükürler olsun. 


YİYORUM

Bariz olarak bir şey yiyorum diyemem, hala leblebi kurabiyesi aşkım geçen ay ki gibi devam ediyor...
 

İÇİYORUM
 
Sadece su, çay ve türk kahvesi...
 

HİSSEDİYORUM
 
Neden hala kitap okuyamıyorum anlayabilmiş değilim, sanki ne bu dünyaya ne de öbür dünyaya ait değilim gibi hissediyorum kendimi. Avare avare nette geziyorum...
 

YAPIYORUM 

 Bu aralar boş boş takılıyorum...
 

DÜŞÜNÜYORUM
 

HAYAL EDİYORUM
 
Gerçekler hayal gücünden doğar biliyorum, dualarımın kabul olduğunu hayal ediyorum...
 

DİNLİYORUM
 

 



 
 

 
 



10 yorum:

  1. Murathan Mungan'ın şiiri çok severim. Benzer duygular içindeyim. Kitap okuyamıyorum yazamıyorum. Galiba mevsim geçişi yaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle mevsim geçişlerindeki ruh hallerimiz.

      Sil
  2. ne güzel bir ay olmuş , bahar kapıdan bir gün baktırdı acaip bir soğukla savuruyor bizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarıda soğuk umarım düzelir, insan olarak ruhumuz soğumasın o önemli..

      Sil
  3. Macera kitabı aldım elime, okumaya başlamak için işe yaradı. Dünya bi rahat bırakmıyor ki bizi huzurla kendimize dönelim. Depresyona girdik hepimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen de iç dünyamız huzurumuzu bozabiliyor Okuma devamını sağlayamıyoruz...

      Sil
  4. leblebi kurabiyesine ben de bayılıyorum, seninkinin paketinde de "çayla tüketiniz" yazıyor mu??? çok gülüyorum ben o yazıya :))
    bu ayın dökümleri çok güzel, okumak çok keyifli yazmak da. güzel bir mart dilerim!
    ha bir de marteniçka'yı unutmamışsındır sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pastaneden kilo ile aldığım için öyle bir uyarı yok ceren. Martçenika bileğimde, ama dilek tutarmı onu bilmiyorum.

      Sil
  5. olsuuuun iyidir zaman zaman boş durmak :)

    YanıtlaSil