OKUDUM KİTAP 2022/18 KIZKARDEŞLER

29 Mart 2022

 

 
 
Kız Kardeşler merceğini sadakat, takıntı, kıskançlık gibi ikircikli meselelere doğrultan kışkırtıcı, ayrıksı bir roman. Dışarıdan alışılageldik gibi görünen, hatta “Ne var canım bunda” dedirten olaylar bir evliliği ne kadar etkileyebilir? Bir kadının, kocasının eski eşinin izini sürmeye başladığı o tuhaf anla başlayan olaylar karmaşık bir ilişkinin geçmişine uzanıyor. Tek bir ilişki ikiye, üçe, dörde katlanıyor, büyüdükçe büyüyor ve sonunda kaçınılmaz sona, şiddetli bir patlamaya ulaşıyor. Lily Tuck, sarsıcı darbeleri ardı ardına savurduğu bu çarpıcı romanında gündelik hayatın sıradan anlarını mucizevi bir şekilde aktarmadaki maharetini sergiliyor. “Kız Kardeşler minimalist bir başyapıt… Lily Tuck küçük bir çantada dünyanın yükünü taşıyabilen bir yazar…” Eugenia Williamson, Boston Globe 

KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİM;
 
1-2 Saate bitirebileceğiniz çerez bir kitap. Eşinin eski karısıyla kafayı bozmuş bir kadın anlatıyor...
 
KİTAPTAN ALINTILAR;
 
Nelson Algren in ünlü sözü şöyledir: "Sizin dertlerinizden daha ağır dertleri olan kadınla asla yatmayın."
*****
 İlk ve ikinci eşler kız kardeş gibidir.
*****
 Özgüven önemlidir.
*****

 
 KİTAPTAN MÜZİKLER VE FİLMLER;

 

 



 
 

2 yorum:

  1. Sanki ben konusu böyle olan bir film izlemiştim ama ismini hatırlayamadım. Acaba bu kitabın uyarlamasımıydı bilemedim.
    Keyifli okumaların olsun arkadaşım ♥

    YanıtlaSil