OKSİJEN GAZETESİNDEN ALTINI ÇİZDİKLERİM..

16 Mart 2022

 

 






 

2 yorum:

  1. 1. fotoğraftakilere hiiiiiiç katılmıyorum. Aşk öyle isteyerek öğrenilebilen, zamanlar geliştirilebilen bir yeti, bir beceri değil kesinlikle. Yokluktan gelir, bir anda çarpar, allak bullak eder insanı. "Dur ben bir aşık olayım, şu aşk da nasıl bir şeymiş adım adım öğreneyim" diye olur mu hiç? "Taktikler geliştirir, kendinizi sevdirmek için değişirsiniz" diyor. Bu durumda karşı taraf bize aşık olmuş olmuyor, biz onu kandırmaya çalışıyor oluyoruz. Sonra asıl bizi görünce ne olacak? Yok yok ilk foto baştan sona yanlış bence.

    "Mutluluk ahlaki bir yükümlülük. Çünkü başka insanları etkiliyorsunuz."a gelince, evet mutlu olunca çevremizi de mutlu ediyoruz doğru ama sırf bu yüzden mutlu olmak zorundayım, hadi mutlu olayım mı diyeceğiz? Ahlaki yükümlülük olabilir mi mutluluk? Kısacası 2. fotodaki kısma da katılmıyorum.

    Diğer yazılanlara karşı çıkmıyorum, haklılık payı var. Ama ilk 2 alıntıya şiddetle karşıyım.

    YanıtlaSil