SEVGİ GÖNÜL KUMAŞINDA BİR NAKIŞMIYDI? ( KİTAB-I AŞK /İSKENDER PALA)

21 Mart 2022

 

 
Yara bandıyla,
Koşu bandı arasında gidip geliyoruz.
Yaralarımız kabuğa,
Ayaklarımız toprağa hasret...
Hızla yaşlanırken,
Hayat kapağı açık kalmış kolonya şişesi gibiyken,
Odanın bir ucuna oturmuşuz,
Gençliğimizin buharlaşan esansını kokluyoruz.
Yeni dünya dedikleri bu olsa gerek.
Organik ekmek,
Organik yumurta,
Organik yoğurt...
Köyümüze gitmek yerine,
Milyonluk şehirlere köyü getirmeye çalışıyoruz.
Yakında marketlerde yerini alır mı bilmem.
"Dert dinleyen dost"
"Kin gütmeyen arkadaş"
"Satmayan organik yoldaş"
"Gezen insan çocuğu"
"Hayırlı evlat mayası"
Belli mi olur, on sene sonra,
Belki organik insan alıyor oluruz.
Demem o ki:
Hep çok yoğun
Hep çok yorgunuz.
Köy uzakta,
Şehir kalabalıkta,
Dostlarımızın nesli azalmakta...
 

Tüm kış yağmayan kar ile buluşan ben, yarım saat bir kar keyfi yapabildim, yattığım yerden ince ince yağışını izledim...
Tutmadı maalesef ama soğuğu bir hayli var:))
Pek dışarı çıktığım yok hava soğuk olduğu için evdeki stokla idare ediyorum. Yarın annemi ana sağlığa götüreceğim, aylık kan tahlili istedi en son doktor, onu vermemiz lazım. Yarın ayrıca maaş günü, biraz da alışveriş yapmam lazım, artık havalar iyileşse de şu doğalgazı kapatsak diyorum artık...
Bu sabah ağbim kahvaltı yaparken, arkadaşı aradı ben açtım telefonu, ben konuştum. Kar yağdığı için salma onu dışarı, karı görmez basar düşer filan dedi, ağbimde arkadaşını dinliyor, evden çıkmadı daha.
Sabah süt geldi, kaynattım şu an soğuyor yoğurt mayalanacak kendisinden...
 
 
Geçtiğimiz 8 Mart günü AVM ye gitmiştim, Ayşım'ın KEDİBİYAT kitabını istemiştim D&R dan, gelmiş haber verdiler, onu almaya gitmeden önce arkadaşa uğramıştım dükkanına, bir başka arkadaşla orada sohbet ediyorlardı. Dedim bir AVM ye gidip geleceğim, kahve için seni bekleyeceğiz dediler. Hemen minibüse atladım AVM ye gittim. Kitabı alırken diğer kitapları da aldım, Alaçatı muhallebicisine uğradım. Kadınlar günü dolayısı ile kahve bedava imiş bir kahve servis ettiler. Bir paket damla sakızlı kurabiye ve 2 tane keçi sütlü sabun aldım.
Alttaki 2 kitabı arkadaşlara kadınlar günü hediyesi aldım, birer de keçi sütü sabun ekledim, hediyeleri arkadaşlarıma verdim, sevindiler teşekkür ettiler.
 
 
Duraktaki arkadaşım, elimi dişlerken pek bir mutluydu.
Bu günlerde pek bir maymuın iştahlıyım elimde 4 tane okunan kitap var bakalım bitecek mi?

 
 
Bazen markete gittiğimde yandaki pastahanede bir kahve molası veriyorum...
🎶
 

🎶
 
🎶
 
🎶
 
 🎶
 
🎶
 
 
SUNAY AKIN
 

4 yorum:

  1. Tüm kış benim de yarım saatlik bir kar keyfim oldu. Onlarda yere bile düşemeden eridi. Olacak iş değil:) İskender Pala kaliteli adamdır. İyi okumalar Özlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada da aynı idi, tüm kış yağmadı düm yarım saat bile sürmedi geçti gitti.

      Sil
  2. Bu sene ne kadar çok kış yaptı. Doğalgaz faturalarımız hep uçtu vallahi.

    Ne güzel kitaplar hediye etmişsin arkadaşlarına Özlemcim.

    Bu aralar film izlemekten kitap okuyamıyorum hiç, inşallah bu hafta başlayacağım artık.

    Sevgiler yolladım sana kucak dolusu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle oldu, nisan da da kar beklendiği söyleniyor. Bende film izleyemiyorum bu aralar...
      Benden de sevgiler,

      Sil